Mulla hävisi 1.1.3 päivityksen jälkeen EDGE. Minulla on Saunalahti ja Edgen verkkoasetuksissa APM :internet.saunalahti. Oon kokeillut myös internet sanaa. Mutta herjaa vain sinulla ei ole edge palvelua käytössäsi. Onkohan mahdollista että vanha versio käytti sitten vain GPRS vauhtia ja nyt tarvitsisin saunalahdelta jonkin edge palvelun? Osaako kukaan jeesiä? Kiitos jo etukäteen!
Ja vielä nyt en löydä installerista lisäohjelmaa millä haen helposti osoitekirjasta ihmisiä hakusanalla. Onko kenelläkään ohjelman nimeä tiedossa.
Edge pimeenä päivityksen jälkeen
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
4 viestiä
• Sivu 1/1
-
-
Re: Edge pimeenä päivityksen jälkeen
Viesti Kirjoittaja maxima »
Ohjelman nimi on yllättäen Search.markoangle kirjoitti:Mulla hävisi 1.1.3 päivityksen jälkeen EDGE. Minulla on Saunalahti ja Edgen verkkoasetuksissa APM :internet.saunalahti. Oon kokeillut myös internet sanaa. Mutta herjaa vain sinulla ei ole edge palvelua käytössäsi. Onkohan mahdollista että vanha versio käytti sitten vain GPRS vauhtia ja nyt tarvitsisin saunalahdelta jonkin edge palvelun? Osaako kukaan jeesiä? Kiitos jo etukäteen!
Ja vielä nyt en löydä installerista lisäohjelmaa millä haen helposti osoitekirjasta ihmisiä hakusanalla. Onko kenelläkään ohjelman nimeä tiedossa.
Ja kyllä, jos et ole sopinut mistään datapaketista Saunalahden kanssa, ei nopeus nouse käsittääkseni tuohon Edgen tasolle. Täältä löytyy Saunalahden mobiililaajakaistahinnoittelu. Eli joko tuo 25mt /kk paketti tai sitten mobiililaajakaista 384. Se miksi se Edge "hajosi" nyt päivityksen yhteydessä johtuu siitä, että (sulla oli varmaan) 1.1.1 ei osannut kertoa onko Gprs vai Edge käytössä - näytti aina vaan sen E:n siinä.
Olen karvainen ja maskuliininen mies
"I have a rule: if you're an idiot then don't speak"
-
Viesti Kirjoittaja jk »
Siihen käytätkö edgeä, 3G:tä tai tavallista datanopeutta, ei ole merkitystä onko datapakettia vai ei. Maksat ainoastaan enemmän, jos siirrät paljon dataa nopeammalla(edge&3G) yhteydellä. Ainakin Elisalla, Soneralla ja Dna:lla ainoastaan päätelaite ja sen asetukset asettavat "katon" datasiirron nopeudelle.
-Edit-
Kojasin alla olevan palautteen johdosta viestiäni. Pahoittelen epätarkkuutta.Henk.koht olen käyttänyt Elisaa ja Soneraa 3G nopeudella, ilman paketteja. Hsdpa nopeutta varten tarvitaan sitten paketteja. Saunalahdesta ei ole omakohtaista kokemusta. Mutta olisi heiltä tyhmää rajoittaa nopeutta perusnopeuteen, saisivat enemmän rahaa kun ihmiset siirtää nopeilla laiteilla paljon dataa perusmegan hinnoilla.
-Edit-
Kojasin alla olevan palautteen johdosta viestiäni. Pahoittelen epätarkkuutta.Henk.koht olen käyttänyt Elisaa ja Soneraa 3G nopeudella, ilman paketteja. Hsdpa nopeutta varten tarvitaan sitten paketteja. Saunalahdesta ei ole omakohtaista kokemusta. Mutta olisi heiltä tyhmää rajoittaa nopeutta perusnopeuteen, saisivat enemmän rahaa kun ihmiset siirtää nopeilla laiteilla paljon dataa perusmegan hinnoilla.
Viimeksi muokannut jk, 7.3.2008 klo 12.22. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
"You never get a second chance to make a first impression"
MacBook Pro 13" iPad Air 2 iPad 2018 Airport Extreme Apple TV 4K 3rd Gen iPhone 13 Pro AirPods X2 HomePod Mini X2 ynnä muut...
MacBook Pro 13" iPad Air 2 iPad 2018 Airport Extreme Apple TV 4K 3rd Gen iPhone 13 Pro AirPods X2 HomePod Mini X2 ynnä muut...
-
Viesti Kirjoittaja maxima »
Minkä takia Saunalahti sitten kauppaa niin montaa eri nopeuksista pakettia? Kusettavat asiakkaita?jk kirjoitti:Siihen käytätkö edgeä, 3G:tä tai tavallista datanopeutta, ei ole merkitystä onko datapakettia vai ei. Maksat ainoastaan enemmän, jos siirrät paljon dataa nopeammalla(edge&3G) yhteydellä. Kaikilla operaattoreilla ainoastaan päätelaite ja sen asetukset asettvaat "katon" datasiirron nopeudelle.
Saunalahden sivut
E: Jahas muokkasit.
Olen karvainen ja maskuliininen mies
4 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka