iPhone jenkeistä
-
Re: iPhonen osto Jenkeistä! HELP!
Viesti Kirjoittaja pasisalminen »
-
Viesti Kirjoittaja helka »
Ok, hyvä huomio toi edge. Nyt tulee pari kysymystä, koska oon just lähdössä Saint Louisin Applestoreen.. kaikki ei kyllä edes liity jenkkilä-aiheeseenpasisalminen kirjoitti:1.1.3 oli ainakin paripäivää sitten versio Salt Lake Cityn Applestoressa... ja kyllä ihan puheluja olen soittanut ja muutenkin ihan hyvin pelaa. Kandee vaan laittaa edge pois päältä niin ei tuu ylimääräisiä kuluja sitten.

-
Viesti Kirjoittaja seve »
Eli ostanko iPhonen ilman liittymää ja AppleCarea? Ei siis mitään SIM-korttia.
Softaversiolla ei kaiketi ole väliä, kaikki saanee toimimaan tällä hetkellä Suomessa, correct?
Eli puhelimen ostoohjetta tässä kaipailen...
Kiitoksia vastauksesta etukäteen!
-
Viesti Kirjoittaja MacFriend »
-
Viesti Kirjoittaja sammakko »
Käsittääkseni et voi maksaa Jenkkien iStoreen luottokortilla, joka ei ole rekisteröity jenkkeihin johonkin osoitteiseen. Kokeilin meinaan itse kirjautua Jenkkien istoreen, jotta saisin ladattua leffoja ja sarjoja, mutta ei onnistunut omalla luottokortillani.MacFriend kirjoitti:Itse lähden nyt huhtikuussa 9kk Los Angelesiin, ja ajattelin ostaa iPhonen sieltä. Mitenkäs iPhonen lähettäminen Suomeen onnistuisi ilman suuria lisäkuluja? Kaveri kun haluaisi itselleen samanlaisen, mutta missä vaiheessa astuu mukaan tullit tms.? Mikä olisi siis helpoin tapa lähettää kaverille iPhone? Asun tuolla LA:ssa isäntäperheessä, joten mietin vain että olisiko peräti helpompaa jos tilaisin USA:n Apple Storesta (verkko) iPhonen, ja saisin sen näin postietttua suoraan isäntäperheeni osoitteeseen? Vai pystynkö edes maksamaan OP:n Visa Elecktonilla USA:n Applen verkkokaupassa?
-
Viesti Kirjoittaja mylman »
No minäpä tilasin tuttavani osoitteeseen omalla luottokortillani kaksi puhelinta jotka hän lähetti minulle maanantaina. Ei tökännyt kertaakaan apple storen (verkko) valikoissa. laitoin vain billing addressiin ja shipping adressiin saman osoitteen, vaikkakin billingiin minun nimen ja oman kortin numeron. Kertaakaan kukaan ei kysynyt, mitään. Maanantaina pitäisi tulla luurini, kaveri sai jo omansa. joten kyllä sinne suomalainen kortti passaa.sammakko kirjoitti:Käsittääkseni et voi maksaa Jenkkien iStoreen luottokortilla, joka ei ole rekisteröity jenkkeihin johonkin osoitteiseen. Kokeilin meinaan itse kirjautua Jenkkien istoreen, jotta saisin ladattua leffoja ja sarjoja, mutta ei onnistunut omalla luottokortillani.MacFriend kirjoitti:Itse lähden nyt huhtikuussa 9kk Los Angelesiin, ja ajattelin ostaa iPhonen sieltä. Mitenkäs iPhonen lähettäminen Suomeen onnistuisi ilman suuria lisäkuluja? Kaveri kun haluaisi itselleen samanlaisen, mutta missä vaiheessa astuu mukaan tullit tms.? Mikä olisi siis helpoin tapa lähettää kaverille iPhone? Asun tuolla LA:ssa isäntäperheessä, joten mietin vain että olisiko peräti helpompaa jos tilaisin USA:n Apple Storesta (verkko) iPhonen, ja saisin sen näin postietttua suoraan isäntäperheeni osoitteeseen? Vai pystynkö edes maksamaan OP:n Visa Elecktonilla USA:n Applen verkkokaupassa?
-

-
Toinen tuli suoraan kotiin ja toinen on tulossa alkuviikosta. Ei jäänyt tulliin, kun tuli normaalina postilähetyksenä yksityishenkilöltä minulle. Tosin tuo ei kuitenkaan takaa sitä etteikö joskus voisi tulliin jäädä. Tullin sivuilta löytyy määritelmät taksoille ja veroille ja käytännöille. Aiemmin kun tilasin nettikaupasta toista tuotetta niin jäi tulliin.MacFriend kirjoitti:Mitenkäs tuo postitus Suomeen sitten, ja varsinkin tuo tulli?
-
Versio on 1.1.3, tosin sen sain tietää vasta ZiPhonen jälkeen (vanhalla 12'' Powerbookilla) koska alkuscreeni iTunesissa ei suostunut kertomaan mitään muuta kuin että pitäis hankkia liittymä. Laitoin suomalaisen Saunalahden simin sisään, kytkin puhelimen dockiin (jonka jälkeen iTunes herjasi väärästä simistä), klikkasin ZiPhonesta Do it all ja kaikki meni 4 minuutissa just niin kuin pitikin

-
Paljonko tuli postikuluja, ja mitkä olivat kokonaiskustannukset? Yksityishenkilölle kun lähettää, niin erikös siinä tarvitse merkitä paketin sisältö? Sulattaakos tulli iPhonen?mylman kirjoitti:Toinen tuli suoraan kotiin ja toinen on tulossa alkuviikosta. Ei jäänyt tulliin, kun tuli normaalina postilähetyksenä yksityishenkilöltä minulle. Tosin tuo ei kuitenkaan takaa sitä etteikö joskus voisi tulliin jäädä. Tullin sivuilta löytyy määritelmät taksoille ja veroille ja käytännöille. Aiemmin kun tilasin nettikaupasta toista tuotetta niin jäi tulliin.
-
lähetys maksoi 16.50$/paketti ja päälle lukemaan gift. Ilmeisesti tullin kanssa on niin ja näin. Tuuristaan tämäkin taitaa olla kiinni. Joku on joskus käyttänyt paketin sisältöön Usb-laturi nimitystä ja hintaa jotain alle 40$. Oli sitä mieltä että onhan se totta kun laatikossa tulee laturi mukana. Mutta siis mulla tuli Gift merkinnällä vain.MacFriend kirjoitti:Paljonko tuli postikuluja, ja mitkä olivat kokonaiskustannukset? Yksityishenkilölle kun lähettää, niin erikös siinä tarvitse merkitä paketin sisältö? Sulattaakos tulli iPhonen?mylman kirjoitti:Toinen tuli suoraan kotiin ja toinen on tulossa alkuviikosta. Ei jäänyt tulliin, kun tuli normaalina postilähetyksenä yksityishenkilöltä minulle. Tosin tuo ei kuitenkaan takaa sitä etteikö joskus voisi tulliin jäädä. Tullin sivuilta löytyy määritelmät taksoille ja veroille ja käytännöille. Aiemmin kun tilasin nettikaupasta toista tuotetta niin jäi tulliin.
-
Viesti Kirjoittaja Kreivi »
Nokia E71
-
Viesti Kirjoittaja remedy »
-
ei saa. kaveri yritti neljä kertaa.remedy kirjoitti:Tietääkö kukaan että saako noita iphoneja ostettua ilman sopparia AT&T liikkeistä? Siis samaan tapaan niinkuin applen retail storeista saa.
-
Viesti Kirjoittaja remedy »
Thanks, hyvä tietää niin ei tule edes turhaa yritettyä.mylman kirjoitti:ei saa. kaveri yritti neljä kertaa.remedy kirjoitti:Tietääkö kukaan että saako noita iphoneja ostettua ilman sopparia AT&T liikkeistä? Siis samaan tapaan niinkuin applen retail storeista saa.
-
Viesti Kirjoittaja Delirious »
-
Riippuu osavaltiosta. Floridasta ostettuna oli reilu 31$.Delirious kirjoitti:mites kun halajaa tuota 16GB versiota ja hintahan on 499dollaria.. mutta ilman veroja kuinka suuri on VERO PROSENTTI, eli mikä on kokonaiskustannus tuosta 16gb iphonesta
-
-
Viesti Kirjoittaja JuzziK »

Jussi
-
Viesti Kirjoittaja nikkev »
- iPhonen pystyy ostamaan esimerkiksi New Yorkin Apple Store liikkeestä ilman kytkyliittymää, muista kuten AT&T-liikkeistä se ei onnistu
- Verkkokaupassa on vain tuurista kiinni hyväksytäänkö suomalainen luottokortti
Korjatkaa, jos olen ymmärtänyt väärin.
-
Kyllä, tämä on mun kokemukseni. Ota huomioon, että käteinen ei kelpaa, kaverin luottokortilla pitää siis olla varaa. St. Louisin Apple Storessa ei 1. kerralla kysytty mitään, mutta sit kun menin toista phonea ostamaan (sukulaisille kans..) niin kysyttiin postinroa. Ei voi olla vero%syistä, koska oli kertonut mulle jo kokonaishinnan, ehkä joku tilastointijuttu. No, annoin hotellin zip coden ja niin kauan jouduin sitä arpomaan että varmasti tajusi.. mutta myi silti. Liittymään ei tarvi ottaa mitään kantaa, ilmeisesti ne ei edes tarjoa palvelua että sen voisi avata jo storessa.nikkev kirjoitti:Vielä selvyyden vuoksi kysyn ennen kuin annan rahat kaverilleni joka lähtee jenkkeihin pääsiäisen jälkeen.
- iPhonen pystyy ostamaan esimerkiksi New Yorkin Apple Store liikkeestä ilman kytkyliittymää, muista kuten AT&T-liikkeistä se ei onnistu
- Verkkokaupassa on vain tuurista kiinni hyväksytäänkö suomalainen luottokortti
Korjatkaa, jos olen ymmärtänyt väärin.
-
Viesti Kirjoittaja jjari »
New Yorkissa taitaa olla yli. Mutu.Delirious kirjoitti:eli alle 10% kuitenkin, joten ei suurta merkitystä
iPhone 4 16GB - 5.1
Airport Express N
Shuffle 2GB
-
Viesti Kirjoittaja Kreivi »
4% antaa Google ja näin itsekin muistelin.jjari kirjoitti:New Yorkissa taitaa olla yli. Mutu.Delirious kirjoitti:eli alle 10% kuitenkin, joten ei suurta merkitystä
Nokia E71
-

-
Viesti Kirjoittaja TimppaA »

Timppa
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka