Ja valot pois:

Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Jonkkis »
Viesti Kirjoittaja Jone »
Hyvää yötä meirän isolle Kauboille!!!Jone kirjoitti:Selvistä päin, mutta nukkumaan on kammettava ku tuo Amis pimenti valot. Aamulla tosin duuniin ja nyt kun meneep niin ehtii just tulla unimittariin sopivasti úmpisilmää ruumiin olleassa vaakapolarisaatiossa.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Jonkkis kirjoitti:Jonkkis, minä muuten on ajatellu ja tutuissa tunnelmissa olen päättänyt tämän meidän ihanan pikkuisen Annielin olevan tämän perheen Prinsessa! Ainakin gänä topicissa! Ellei oppositio ole toisin mielin vastassa tämän gänäilyn mielipidettä.
Viesti Kirjoittaja Juh0` »
Viesti Kirjoittaja Carde »
Viesti Kirjoittaja MattiK »
Carde kirjoitti:Olen
Aika varmasti
Ja huolella
Viesti Kirjoittaja Macchiavelle »
Viesti Kirjoittaja gramdel »
En ihan helpolla, ei noi viskit oikein ole uponnu, vaikka pitäis kuin hyvää olla. Ja sanottakoon tähän ketjun hengen mukaisesti, että semisti.Macchiavelle kirjoitti:Uskottakko jos sanon että 16 vuotias Lagavulin on hyvää..
Macchiavelle kirjoitti:Uskottakko jos sanon että 16 vuotias Lagavulin on hyvää..
Viesti Kirjoittaja amanita »
TIEDÄN!!! Lempijuoma (kuohuvien lisäksi)! Vuosikerrasta riippumatta!Macchiavelle kirjoitti:Uskottakko jos sanon että 16 vuotias Lagavulin on hyvää..
amanita kirjoitti:TIEDÄN!!! Lempijuoma (kuohuvien lisäksi)! Vuosikerrasta riippumatta!Macchiavelle kirjoitti:Uskottakko jos sanon että 16 vuotias Lagavulin on hyvää..
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Viesti Kirjoittaja Carde »
Viesti Kirjoittaja maxima »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja ompputetteri »
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Viesti Kirjoittaja Akseli Kartaani »
Vakaa aikomus tilaisuuden tullen koeponnistaa joko tuo Appleton tai Zacapa.Jonkkis kirjoitti:Tuli ostettua Appleton Estate extra aged 12 years. Tänään tarkoitus nautiskella tuosta tai tuo.
Millos jakso kuusi kuullaan noista potkasteista? Kuullaankohan tulevaisuudessa mahdollisesti 'erikoisjakso', jossa raakkeni on tuubassa?TheKraken kirjoitti:SAAKS MÄÄKI HUUTAA?!! MÄÄKI OLE KÄNSSISSÄ!!