Ei minua kiinnosta blogisi. Ei yhtään.JuhaS14 kirjoitti:Jos tosiaan lukisit sitä mun blogia niin ehkä sä ymmärtäisit mistä on kyse.
Tiukkaa kritiikkiä Mäkistä
-
Re: Tiukkaa kritiikkiä Mäkistä
Viesti Kirjoittaja Maza »
-
Viesti Kirjoittaja TVi »
Todennäköisesti sivustosi kävijämäärä romahtaa pian sen jälkeen kun lakkaat viihdyttämästä meitä esittämällä pissipäätä tai idioottia. Fiksu jätkä pystyy kyllä hyödyntämään webin mahdollisuuksia tehokkaaminkin, nolaamatta itseään.JuhaS14 kirjoitti:Loppupeleissä kukaan ei muista kahden kuukauden kuluttua miten pissipää tai idiootti olen, mutta noi olemassaolevat linkit hyödyttää sivustoa koko sen olemassaolon ajan. Plus, että mä saan ilmaista sisältöä kun jengi kommaa ja ne kommaavat pistävät vielä avainsanoja noihin. Tai entä jos mä ensin hommaankin vaan linkit provosoimalla ja sitten muutan sivuston sisällön täysin? Fiksu jätkä pystyy kyllä hyödyntämään tuota jos ymmärtää vähänkin kokonaiskuvaa internetissä.
Halvalla menee loistava tulevaisuutesi. Toivotan onnea, tulet sitä tarvitsemaan.
-
Viesti Kirjoittaja bloof »
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Minustakin olisi aika törkeää, että kahdesta tilaamastani lehdestä toinen sisältäisi lainauksia toisesta!iCook kirjoitti:
Minulle paketointi on tärkeä. Lopetin mm. paikallisen sanomalehden tilauksen kun siinä alkoi ajoittain esiintyä lainauksia Seiskasta.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
Viesti Kirjoittaja iCook »
Repe Ruutikallo kirjoitti:Minustakin olisi aika törkeää, että kahdesta tilaamastani lehdestä toinen sisältäisi lainauksia toisesta!iCook kirjoitti:
Minulle paketointi on tärkeä. Lopetin mm. paikallisen sanomalehden tilauksen kun siinä alkoi ajoittain esiintyä lainauksia Seiskasta.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja JuhaS14 »
Tämä kertoo enemmänkin siitä, ettet ymmärrä kokonaiskuvaaTVi kirjoitti:Todennäköisesti sivustosi kävijämäärä romahtaa pian sen jälkeen kun lakkaat viihdyttämästä meitä esittämällä pissipäätä tai idioottia. Fiksu jätkä pystyy kyllä hyödyntämään webin mahdollisuuksia tehokkaaminkin, nolaamatta itseään.JuhaS14 kirjoitti:Loppupeleissä kukaan ei muista kahden kuukauden kuluttua miten pissipää tai idiootti olen, mutta noi olemassaolevat linkit hyödyttää sivustoa koko sen olemassaolon ajan. Plus, että mä saan ilmaista sisältöä kun jengi kommaa ja ne kommaavat pistävät vielä avainsanoja noihin. Tai entä jos mä ensin hommaankin vaan linkit provosoimalla ja sitten muutan sivuston sisällön täysin? Fiksu jätkä pystyy kyllä hyödyntämään tuota jos ymmärtää vähänkin kokonaiskuvaa internetissä.
Halvalla menee loistava tulevaisuutesi. Toivotan onnea, tulet sitä tarvitsemaan.

Ärsyttääkö sinua siis enemmän se, että olen oikeassa vai se, että sinä olet väärässä? Luetko edes viestejäni täällä, vai painaatko vain "vastaa" näppäintä heti kun ärsytyskynnys täyttyy? =) Todennäköisesti teet juuri noin, kuten valtaosa ihmisistä. Ja olen kiitollinen siitä: Toimintaasi (kuten useamman muunkin ihmisen) voi silloin ennakoida ja aina kun toimintaa voi ennakoida sitä voi käyttää myös liiketoiminallisesti hyödyksi?

Tuskinpa sivustoni "suosio" tulee mihinkään romahtamaan, varsinkaan kun sivuston suosio ei hyödytä minua millään tavalla, kunhan vaan tapan aikaa ja kitisen asioista ja katson kun TD:n, CJ:n ja Adsensen tulot karttuvat sivustoiltani. F5-näppäimen hakkaaminen on välillä vaan aika raskasta

Juha
-
Viesti Kirjoittaja TVi »
Jos haluat "aikuisten oikeesti" olla uskottava, jota tosin hieman epäilen, voisit hengittää muutaman kerran syvään ennen kuin säntäilet postausnapille. Et sinä minua ole onnistunut ärsyttämään - tuskin onnistut jatkossakaan. Harmiton postailusi menee täydestä viikonloppuviihteestä. Tässä tilanteen kokonaiskuva.JuhaS14 kirjoitti:Tämä kertoo enemmänkin siitä, ettet ymmärrä kokonaiskuvaaTVi kirjoitti:Todennäköisesti sivustosi kävijämäärä romahtaa pian sen jälkeen kun lakkaat viihdyttämästä meitä esittämällä pissipäätä tai idioottia. Fiksu jätkä pystyy kyllä hyödyntämään webin mahdollisuuksia tehokkaaminkin, nolaamatta itseään.JuhaS14 kirjoitti:Loppupeleissä kukaan ei muista kahden kuukauden kuluttua miten pissipää tai idiootti olen, mutta noi olemassaolevat linkit hyödyttää sivustoa koko sen olemassaolon ajan. Plus, että mä saan ilmaista sisältöä kun jengi kommaa ja ne kommaavat pistävät vielä avainsanoja noihin. Tai entä jos mä ensin hommaankin vaan linkit provosoimalla ja sitten muutan sivuston sisällön täysin? Fiksu jätkä pystyy kyllä hyödyntämään tuota jos ymmärtää vähänkin kokonaiskuvaa internetissä.
Halvalla menee loistava tulevaisuutesi. Toivotan onnea, tulet sitä tarvitsemaan.![]()
Ärsyttääkö sinua siis enemmän se, että olen oikeassa vai se, että sinä olet väärässä? Luetko edes viestejäni täällä, vai painaatko vain "vastaa" näppäintä heti kun ärsytyskynnys täyttyy? =) Todennäköisesti teet juuri noin, kuten valtaosa ihmisistä. Ja olen kiitollinen siitä: Toimintaasi (kuten useamman muunkin ihmisen) voi silloin ennakoida ja aina kun toimintaa voi ennakoida sitä voi käyttää myös liiketoiminallisesti hyödyksi?
Tuskinpa sivustoni "suosio" tulee mihinkään romahtamaan, varsinkaan kun sivuston suosio ei hyödytä minua millään tavalla, kunhan vaan tapan aikaa ja kitisen asioista ja katson kun TD:n, CJ:n ja Adsensen tulot karttuvat sivustoiltani. F5-näppäimen hakkaaminen on välillä vaan aika raskasta

-
Yo. kirjoituksesi paljasti juuri, että olin oikeassa. Varsinkin kun et keksinyt siihen mitään omaperäistä sanottavaa vaan vedit esille edellisessä postauksessani sinulle osoittamani väitteen vastaamishalustasi kohdistettuna minun vastaamishalukkuuteen, kuitenkin jokin ärsyke laukaisi sussa refleksin painaa vastaus nappia, että saisit viimeisen sanan sanotuksi..

Se koira älähtää kehen kalikka kolahtaa.

Jos mietitään "uskottavaa", niin tuskin mulla on uskottavuuden suhteen enää yhtään mitään todistettavaa. Tulokset ratkaisevat.
PS. Tämä on tosiaan "loistavaa" viikonloppuviihdettä

Juha
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Lopulta ja kaiken jälkeen päästiin asiaan ja voidaan summata, että luovuus ja omaperäisyys asuvat juurikin Microsoftin asiakkaissa.JuhaS14 kirjoitti:Tosin taitaa olla liikaa vaatia MAC-käyttäjältä omaperäisyyttä.

– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
Viesti Kirjoittaja TVi »
Repe Ruutikallo kirjoitti:Lopulta ja kaiken jälkeen päästiin asiaan ja voidaan summata, että luovuus ja omaperäisyys asuvat juurikin Microsoftin asiakkaissa.JuhaS14 kirjoitti:Tosin taitaa olla liikaa vaatia MAC-käyttäjältä omaperäisyyttä.![]()
Älä nyt Repe ala heti vouhkaamaan mikrö.... öööö mikäsenytolikaan - no, just niistä ja sensellaisista. Kohta saat sinäkin kuulla koirista ja kalikoista.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Viesti Kirjoittaja TVi »
Sorry - no bonus!JuhaS14 kirjoitti:Ärsykkeitäkin on niin monenlaisia: jotkut naurattavat, jotkut itkettävät ja toiset suututtavat. Sinä ymmärrät "ärsyttävä"-termin vain niinä asioina jotka ottavat sinua päähän.
Yo. kirjoituksesi paljasti juuri, että olin oikeassa. Varsinkin kun et keksinyt siihen mitään omaperäistä sanottavaa vaan vedit esille edellisessä postauksessani sinulle osoittamani väitteen vastaamishalustasi kohdistettuna minun vastaamishalukkuuteen, kuitenkin jokin ärsyke laukaisi sussa refleksin painaa vastaus nappia, että saisit viimeisen sanan sanotuksi..Tosin taitaa olla liikaa vaatia MAC-käyttäjältä omaperäisyyttä.
Se koira älähtää kehen kalikka kolahtaa.
Jos mietitään "uskottavaa", niin tuskin mulla on uskottavuuden suhteen enää yhtään mitään todistettavaa. Tulokset ratkaisevat.
PS. Tämä on tosiaan "loistavaa" viikonloppuviihdettä
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Illan parhaat naurut, kitos RepeRepe Ruutikallo kirjoitti:Lopulta ja kaiken jälkeen päästiin asiaan ja voidaan summata, että luovuus ja omaperäisyys asuvat juurikin Microsoftin asiakkaissa.![]()
Mutta tuota joo (jos välillä asiaakin), Juhan jutut ovat ihan jees ensinnäkin keskustelun herättäjänä, ja toisekseen tietouden lisääjänä. Markkinoinnin ammattilaiselle (lasken itseni sellaiseksi) tämä on ihan mielenkiintoista informaatiota. Jos ei sinällään, niin tulee taas aseita kaivaa asiasta lisäinfoa. Ja tavallisen kansalaisen kannalta on ihan hyvä tietää mihin suuntaan maailma pyörii. Myös netin osalta.
Tosin, median käyttö provotarkoituksissa on pérseestä. Seiskamaista meininkiä, joka on jo suorastaan ei-inhimillistä. Mitä se taas kertoo ihmisistä jotka Seiskaa tilaa...
-
Ihan pakko vielä kuitenkin tarkentaa; en ole myöskään seiskan tilaaja. Ja nyt tähän ketjuun osaltaniiCook kirjoitti:Repe Ruutikallo kirjoitti:Minustakin olisi aika törkeää, että kahdesta tilaamastani lehdestä toinen sisältäisi lainauksia toisesta!iCook kirjoitti:
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Kirjoituksesi sai minut nauramaan, mutta elä nyt liian huumoristiseksi heittäydy. Ei ole kivaa nauraa vatsakippurassa ja pissiä housuunsa. Istun nimittäin kangassohvalla =P Elä ota siis minun viimeisiä herneenpalkoja nenääsi. Pitäähän minun pärjätä maanantaihin asti.JuhaS14 kirjoitti:Ärsykkeitäkin on niin monenlaisia: jotkut naurattavat, jotkut itkettävät ja toiset suututtavat. Sinä ymmärrät "ärsyttävä"-termin vain niinä asioina jotka ottavat sinua päähän. PS. Tämä on tosiaan "loistavaa" viikonloppuviihdettä
Ärsykkeitä on todellakin monenlaisia. Provoaminen tehoaa ja sen olen huomannut ja kokenut ihan oikeasti. Meikä on yleensä kova provoamaan ja olenkin saanut kaikenlaista kalabaliikkia aikaan nuorempana (paikallislehti on paras). Nykyään en tälläistä edes ehdi tekemään. Miksi? Minulla on tyttöystävä ja raskas kolmivuorotyö. Suosittelisin sinulle tyttöystävää, koska silloin sinullakin olisi aikaa elämälle. Aikasi tuntuu menevän vain kalastuksen ja kotisivujen väsäämiseen. Toisaalta.. Eipä ole vaaraa, että joutuisi maksamaan elatusmaksuja. Back to topic. Tietäisitpä kuinka eräässä suositussa portaalissa meikän kommentit keräsivät kärpäsiä hunajapurkille. Ihmiset todellakin ärsyyntyvät helposti. Onhan tämäkin tapa viettää viikonloppunsa, mutta meitä on moneen junaan. Kuinka moni muistaa sinut 1kk päästä tai vuoden. Ei kukaan. Mutta elä ota sitä vakavasti. Juo olvia, koska minä en juo *nauraa* Vain legendad elävät hetken, mutta Nykänen pysyy mielesämme ikuisesti.
BMW autojen dissaamisella ei kummempaa bolemiikkia olisi tullut. Ellet olisi tehnyt sivujasi Englanniksi, Saksaksi ja Suomeksi. Samalla yhdistäen linkin andromedicalin sivulle *nauraa* Katso googlella niin tajuat pointtini.
Ja näin yhdellä huuhaata sisältävällä kommentillasi vein aikaasi. Ikävä kyllä tämä myös tuhlasi foorumin levytilaa.. Pahoittelen siitä.
-
Viesti Kirjoittaja nimenion »
iMac 27" 3,06 GHz ja Lumileopardi
iPhone 4G
-
Viesti Kirjoittaja Hiace »
No, ero Petrin ja tämän Applemiehen välillä on se, että Petri hoiti hommansa tyylillä ja taidolla. Tavalla, jota kukaan ei ollut aikaisemmin tehnyt. Petrillä oli mielestäni hassu tunteen palo musan takana. Mutta taasen epäjohdonmukainen provokaatio provokaation (ja mainostulojen) vuoksi on vaan tylsää luettavaa, eikä kiinnosta ketään.
-
Viesti Kirjoittaja Hiace »
Tämä on totta. Poju haluaa provosoitumista, ja jos hän ei sitä saa, koko hommalta menee pohja! Pistetään ko.sivut homppu-boikottiin, niin maailma on parempi paikka.... :-)nimenion kirjoitti:eiköhän kannattaisi antaa pojun olla mielipiteineen?!
-
Viesti Kirjoittaja L_A_G »
Toivottavasti palat erittäin kivuliaasti ja HIIITTAAASSSTTTIIIIIIIII helvetissä......
MacBook Pro (mid 2007) 15" - 2,2 GHz Core 2 Duo - 4 Gt - 320 Gt (7200 RPM) - GeForce 8600 GT
Nokia N9 16Gt
Nikon D3100
iPod Touch 16Gt
-
Viesti Kirjoittaja gramdel »
/---
ap
http://gramdel.kapsi.fi/
-
Ei tässä nyt mikään niin raskaasti pattiin ota. Tyhmyys vaan on ärsyttävää kun sitä toitotetaan luullen sitä viisaudeksi.gramdel kirjoitti:En kyllä ymmärrä mikä tässä nyt ihmisiä niin raskaasti ottaa pattiin.
/---
ap
-
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
-
Viesti Kirjoittaja shovi »
Heh, aikamoista. Nyt aletaan itkeä jo mainostuloista, vaikka sivustolla ei ole niitä ensimmäistäkään. Yrittäkää nyt hyvät ihmiset ymmärtää, että nettibisnes ei tarkoita aina pelkkää "kotisivujen väsäämistä" tai ihmisten kusettamista, jona te ilmeisesti näette myös mainokset.L_A_G kirjoitti:Eli siis tarkoituksena oli osoittaa että provosoimalla meitä voit tehdä hyvät rahat applen mainoksen avulla?
Toivottavasti palat erittäin kivuliaasti ja HIIITTAAASSSTTTIIIIIIIII helvetissä......
-
Viesti Kirjoittaja Vitsaus »
Provohan se oli, mutta silti jatkan vielä:JuhaS14 kirjoitti:Pakko nyt kommentoida tähän
Pahoittelen arvon Mac-käyttäjät, että jouduitte mun testikappaleeksi: Toinen vaihtoehto olisi ollut että olisin käyttänyt sen 3-minuuttia BMW-merkkisten autojen dissaamiseen![]()
Ja mitä omiin sivuihini tulee: Jos omistaa toistasataa sivustoa kuten minä, niin se panostus ei kerkeä kaikkiin välttämättä maailman kovinSuurin osa allekirjoittaneen saiteista kuitenkin keikkuu rahasanoilla Googlen kärkisijoilla.
Huvittavaa tässäkin Mac-keskustelussa on, että osa on kyllä tajunnut juoneni ihan selvästi: Osa eiTuo toinen osa on alkanut luomaan "ihan keskustelua" mun blogiini, joten on melko todennäköistä, että koska siellä on vitusti kohta tekstiä sanoilla Apple, Mac, iPhone, Powerbook jne niin se tulee hakutuloksissa melko korkealla pian ko. sanoilla
![]()
Blogivinkki: http://blogiblogi.com/index.php/verkost ... skustelua/
Aika huono seivi. Perinteiset kortit vedetty.
1. Sori, tää oli huumoria ja testasin vaan teitä
2. Sori, aina ei kerkee pitää yllä hyvää laatua kun on miljoona muutakin duunia samaan aikaa ja silti ehdin puolustamaan täällä tekemisiäni
Oli ihan pakko

Edit: kyllä, olen lukenut juttusi, mutta lupaan, että en tule lukemaan enää blogiasi. Sitä on minulle enää turha mainostaa.
Jälkiedit: mikset sitten tee meillä rahaa? Mikä estää?
Negatiivisen mainonnan tunnut ainakin osaavan jotenkuten.
-
Painotetaan nyt vielä:
TEILLÄ OLISI VOINNUT TEHDÄ RAHAA, MUTTEN SITÄ TEHNYT
Toinen huvittava seikka näissä loppupään kommenteissa on se, että jokainen minua kohtaan henkilökohtaisuuksiin menevä herja osoittaa vaan, että homma toimii, samoin kun noi kävijämäärät osoittavat. Vielä tänäänkin on reippaasti tippunut jengiä jonka käyttis on MacOS. Huvittava huomata että entistä useampi on myös PALAAVA käyttäjä joka on lukenut blogistani enemmän kuin yhden sivun. Backlinkkejäkin on tullut melko kivasti.
Mä luulen, ettei ihmiset tykkää siitä, että osoitetaan että niiden hallinta netissä on aika helppoa jos tuntee netin tarpeeksi hyvin. Massana vielä helpompaa, koska Mac-ihminenkin on laumaeläin.
TARKOITUS OLI SIIS OSOITTAA, ETTÄ JOKU EVIL-MAINOSTAJA VOISI TEIDÄN KÄYTÖSMALLEILLA ANSAITA RAHAA HELPOSTI
TOINEN ASIA MITÄ OLI TARKOITUS OSOITTAA, ETTÄ NIITÄ BACKLINKKEJÄ TIPPUU TÄLLÄ HYVIN HYVIN HELPOSTI
Tämänkin keskustelun kommentteista moni osoittaa sen, ettei jengillä loppupeleissä ole juurikaan sitä lähdekritiikkiä, että hesarityyppinen journalismi on kuolemassa ja tämän takia Seiskat yms. joissa on nopeasti ja helposti käsiteltäviä provosoivia uutisia tulevat kasvattamaan levikkiään.
http://www.juhasoderholm.info/provoamin ... timointia/
Edit. Periaatteet estää, etten tee sitä rahaa teillä

Juha
-
Viesti Kirjoittaja Krämertsskog »
Itse blogikirjoitus ei mun mielestä ollut mitenkään provosoiva, pidin sitä täysin tyhjänpäiväsenä ja siirryin seuraavalle sivulle.
Aattelin vaan ilmasta sen, että mua ei kiinnosta sun blogi tai sun rahanteko, mutta häivy ny perhana tältä foorumilta, kun ei sulla oo mitään syytä olla täällä
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Kyllä mac -ihmiset jatkaa elämäänsä ihan samalla tavalla, aivan sama kuinka provosoituneita kukakin täällä on/esittää olevansa.
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka