Eiköhän tätä lajia ole kuultu riittävästi. Kioskin voi puolestani pistää kiinni.shovi kirjoitti:Vaikka tehdas olisi kannattava nyt, onko se sitä enää vuoden päästä? Jos tällaiset yksioikoisesti ajattelevat putkiaivopellet johtaisivat tätä maailmaa tai edes yhtä isompaa firmaa, ei hyvä heiluisi.
Tiukkaa kritiikkiä Mäkistä
-
Re: Tiukkaa kritiikkiä Mäkistä
Viesti Kirjoittaja TVi »
-
Viesti Kirjoittaja Topsi »
Kohtuullisen typerää käytöstä minunkin mielestä "artikkelin" kirjoittajalta.
-
Viesti Kirjoittaja shovi »
Saatan mahdollisesti tietää asian. Siitähän nyt ei ole ihan vähään aikaan ollut kysymys, vai? Kannattaisiko itse ottaa silmä käteen?Topsi kirjoitti:Jos Shovi ottaisit sen silmän käteen, niin sinäkin huomaisit että alkuperäisen linkin (joka on tämän ketjun ekassa postauksessa) takana oleva sivu on muuttunut täysin. Sen sanoma on juurikin tuo mainittu "täällä ei ole mitään nähtävää".
Kohtuullisen typerää käytöstä minunkin mielestä "artikkelin" kirjoittajalta.
-
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
-
Viesti Kirjoittaja vesku »
No et varmaan jaksa, kun et näköjään tietoa osaa hakea;)
<snip>Jos tällaiset yksioikoisesti ajattelevat putkiaivopellet johtaisivat tätä maailmaa tai edes yhtä isompaa firmaa, ei hyvä heiluisi.</snip>
Ja siinä vaiheessa kun sinä alat kutsumaan minua "putkiaivopelleksi" taidat kertoa enemmän itsestäsi kuin minusta. Mutta, kun ei mikään riitä. Sehän se on nykyään pelin henki. Aika pelottavaa noin ihmisen kannalta.
<snip>Muistathan myös, että niiden kannattavien firmojen verotuloilla maksetaan lapsesi koulutus ja sun eläke, ei suinkaan sun verorahoilla, mitä ehkä kuvittelet.
</snip>
Mun lasten (tarkemmin: lastenlasten, lapsilla on jo ammatit ja r-elämä) koulutusta ei pelkurimaisesti maakunnasta karkaava StoraEnso maksa (eikä olis maksanut suoraselkäisesti toimiessaankaan). Verotulot sattuvat lain mukaan menemään pääsääntöisesti yritysten toimi- tai kotipaikkakunnille. Asiantuntemattomuutesi tässäkään asiassa ei tosin jaksa yllättää.
Sock puppet sinä kyllä olet. Liikennettä sille nyt jo sensuroidulle sivustolle et näköjään kykene generoimaan. Ja hyvä niin.
-
Viesti Kirjoittaja TVi »
6-0vesku kirjoitti:<snip>En jaksa enää keskustella tästä työpaikka-asiasta, mutta yhden asian sanon. Vaikka tehdas olisi kannattava nyt, onko se sitä enää vuoden päästä? </snip>
No et varmaan jaksa, kun et näköjään tietoa osaa hakea;)
<snip>Jos tällaiset yksioikoisesti ajattelevat putkiaivopellet johtaisivat tätä maailmaa tai edes yhtä isompaa firmaa, ei hyvä heiluisi.</snip>
Ja siinä vaiheessa kun sinä alat kutsumaan minua "putkiaivopelleksi" taidat kertoa enemmän itsestäsi kuin minusta. Mutta, kun ei mikään riitä. Sehän se on nykyään pelin henki. Aika pelottavaa noin ihmisen kannalta.
<snip>Muistathan myös, että niiden kannattavien firmojen verotuloilla maksetaan lapsesi koulutus ja sun eläke, ei suinkaan sun verorahoilla, mitä ehkä kuvittelet.
</snip>
Mun lasten (tarkemmin: lastenlasten, lapsilla on jo ammatit ja r-elämä) koulutusta ei pelkurimaisesti maakunnasta karkaava StoraEnso maksa (eikä olis maksanut suoraselkäisesti toimiessaankaan). Verotulot sattuvat lain mukaan menemään pääsääntöisesti yritysten toimi- tai kotipaikkakunnille. Asiantuntemattomuutesi tässäkään asiassa ei tosin jaksa yllättää.
Sock puppet sinä kyllä olet. Liikennettä sille nyt jo sensuroidulle sivustolle et näköjään kykene generoimaan. Ja hyvä niin.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Nythän se *ttuilu vasta alkoikin. Mitä tulee paperitehtaisiin, kuten sanoin, en jaksa keskustella asiasta enää. Lue lisää vaikka Parantaisen blogista http://pollitasta.wordpress.com/2008/01 ... uraavaksi/vesku kirjoitti:Mun lasten (tarkemmin: lastenlasten, lapsilla on jo ammatit ja r-elämä) koulutusta ei pelkurimaisesti maakunnasta karkaava StoraEnso maksa (eikä olis maksanut suoraselkäisesti toimiessaankaan). Verotulot sattuvat lain mukaan menemään pääsääntöisesti yritysten toimi- tai kotipaikkakunnille. Asiantuntemattomuutesi tässäkään asiassa ei tosin jaksa yllättää.
Myönnettäköön, että putkiaivossa oli yksi pelle liikaa, mutta seison edelleen kohdan "putkiaivo" takana.
-
Viesti Kirjoittaja Lare »
Miten tässä tilanteessa pystyy päättelemään sen, että linkkiä on klikattu Hompussa? Kertooko selain jotain mikä ei näy URLissa?JuhaS14 kirjoitti:Kerta kiellon päälle:
![]()
Mikä lie ketjun avaanjan suhde kyseiseen blokiin? Mistä Juksu76 löysit sivuston?

Tässä taas lisään yhden linkin sivustoon, terveisiä Bahamalle. 8)
-
Viesti Kirjoittaja gramdel »
Jos sitä ei ole erikseen estetty, suurin osa selaimista kertoo referrerin, eli missä osoitteessa olevasta linkistä sivulle on tultu.Lare kirjoitti: Miten tässä tilanteessa pystyy päättelemään sen, että linkkiä on klikattu Hompussa? Kertooko selain jotain mikä ei näy URLissa?
Mikä lie ketjun avaanjan suhde kyseiseen blokiin? Mistä Juksu76 löysit sivuston?![]()
Tässä taas lisään yhden linkin sivustoon, terveisiä Bahamalle. 8)
/---
ap
http://gramdel.kapsi.fi/
-
no onnistuitpa saamaan kaverillesi ensimmäisen kävijän järkyttävään natsiblogiinsa! Hyi hitsi, sie kai kuvittelit todistavasi näkemyksesi jonkun "Parantaisen" (joojoo kyllä tiedän kuka hän on) horinoilla!shovi kirjoitti:Nythän se *ttuilu vasta alkoikin. Mitä tulee paperitehtaisiin, kuten sanoin, en jaksa keskustella asiasta enää. Lue lisää vaikka Parantaisen blogista http://pollitasta.wordpress.com/2008/01 ... uraavaksi/vesku kirjoitti:Mun lasten (tarkemmin: lastenlasten, lapsilla on jo ammatit ja r-elämä) koulutusta ei pelkurimaisesti maakunnasta karkaava StoraEnso maksa (eikä olis maksanut suoraselkäisesti toimiessaankaan). Verotulot sattuvat lain mukaan menemään pääsääntöisesti yritysten toimi- tai kotipaikkakunnille. Asiantuntemattomuutesi tässäkään asiassa ei tosin jaksa yllättää.
Myönnettäköön, että putkiaivossa oli yksi pelle liikaa, mutta seison edelleen kohdan "putkiaivo" takana.
Löyty sille "pelle" -termillekin käyttöä.
Mutta en mä jaksa enää. Teiltä rahanahneilta moukilta löytyy aina peruste ihmisyyden polkemiselle. Pitäkää ominanne.
-
Hitler-kortti käytetty! Onneksi ehdit siinä suhteessa ennen minua. Jos haluat lukea lisää mainoksista ja "ihmisyyden polkemisesta", tsekkaa seuraava väittelyni käyttäjän E.K Virtanen kanssa: http://forum.ubuntu-fi.org/index.php?to ... ;topicseenvesku kirjoitti:no onnistuitpa saamaan kaverillesi ensimmäisen kävijän järkyttävään natsiblogiinsa! Hyi hitsi, sie kai kuvittelit todistavasi näkemyksesi jonkun "Parantaisen" (joojoo kyllä tiedän kuka hän on) horinoilla!
-
No huhhuijjaa. Eikä tuo linkkikään mitään lisäarvoa antanut. Teidän webbisuunnittelubloginne saattaa vielä joskus olla jotain.shovi kirjoitti:Hitler-kortti käytetty! Onneksi ehdit siinä suhteessa ennen minua. Jos haluat lukea lisää mainoksista ja "ihmisyyden polkemisesta", tsekkaa seuraava väittelyni käyttäjän E.K Virtanen kanssa: http://forum.ubuntu-fi.org/index.php?to ... ;topicseenvesku kirjoitti:no onnistuitpa saamaan kaverillesi ensimmäisen kävijän järkyttävään natsiblogiinsa! Hyi hitsi, sie kai kuvittelit todistavasi näkemyksesi jonkun "Parantaisen" (joojoo kyllä tiedän kuka hän on) horinoilla!
-
Viesti Kirjoittaja iPratt »
Vähän aiheen sivusta mutta taitaa ne omistajatkin olla ihmisiä, joilla on oikeus päättää oman omaisuutensa käytöstä.vesku kirjoitti: ...
Mutta en mä jaksa enää. Teiltä rahanahneilta moukilta löytyy aina peruste ihmisyyden polkemiselle. Pitäkää ominanne.
-
Kyllä kyllä, juu juu. Tottakai. Olenkos muuta väittänyt, ja ovatkos he muuta tehneetkään?iPratt kirjoitti:Vähän aiheen sivusta mutta taitaa ne omistajatkin olla ihmisiä, joilla on oikeus päättää oman omaisuutensa käytöstä.vesku kirjoitti: ...
-
Viesti Kirjoittaja iPratt »
Joten miksi siis "poljet heidän ihmisyyttään" nimittelemällä heitä. Olet siis täysin samanlainen kuin nuo haukkumasi rahanahneet moukat.vesku kirjoitti:Kyllä kyllä, juu juu. Tottakai. Olenkos muuta väittänyt, ja ovatkos he muuta tehneetkään?iPratt kirjoitti:Vähän aiheen sivusta mutta taitaa ne omistajatkin olla ihmisiä, joilla on oikeus päättää oman omaisuutensa käytöstä.vesku kirjoitti: ...
-
Viesti Kirjoittaja JuhaS14 »

Mukavasti tää keskustelu versoillut: 1) Olin ihan idiootti -> 2) Olen paha ihminen -> 3) Olen moraaliton ihminen -> 4) Olen kapitalisti joka on selkeästi vaikuttanut Stora Enson siirtymiseen pois Suomesta -> 5) Olen Shovin alterego -> 6) Olen teini -> 7) Mitäköhän vielä keksitte? (en muista enää verrattiinko mua (?) jossain jo Hitleriin tai epäiltiinköhän seksuaalista suuntautumistani, ehkäpä nekin vielä)

Ehkä mäkin hommaan seuraavaksi Macin kun täällä on näin hyvähenkinen ja mukava yhteisö joka osaa välillä nauraa itselleen

Pistetään tähän lopuksi eettiset ohjeet: http://www.markopolojarvi.com/vuoden-20 ... et-ohjeet/
Juha
-
Viesti Kirjoittaja Hiace »
-
Viesti Kirjoittaja Luiro »
-
Viesti Kirjoittaja BassBoost »

Mutta kyllä taisi Juha osata ennustaa ihmisiä, propsit siitä.
Ensimmäinen viesti foorumille oli makoisa. Eikä nyt mitenkään moittien homppulaisia...
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Takaan, että vaikka otettaisiin vain kymmenen hengen satunnaisotos suomalaisista, et ymmärtäisi heitä kaikkia. Enkä minä.BassBoost kirjoitti:En nyt kyllä ymmärrä ihan kaikkia täällä...

Tervetuloa foorumille.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
Viesti Kirjoittaja BassBoost »
Repe Ruutikallo kirjoitti:Takaan, että vaikka otettaisiin vain kymmenen hengen satunnaisotos suomalaisista, et ymmärtäisi heitä kaikkia. Enkä minä.BassBoost kirjoitti:En nyt kyllä ymmärrä ihan kaikkia täällä...![]()
Tervetuloa foorumille.

Kiitos vain

-
Viesti Kirjoittaja Hiace »
7) MarttyyriJuhaS14 kirjoitti:Täytyy kiittää Hopeisen Omenan lukijoita: Kivasti tullut mailia jotka on päällisin puolin ihan positiivista.Lisäksi tietysti kiitos tuhannesta kävijästä ja lukuisista kommenteista. Kiitoksena tästä ko. sivun sisältö on hieman muuttunut
Mukavasti tää keskustelu versoillut: 1) Olin ihan idiootti -> 2) Olen paha ihminen -> 3) Olen moraaliton ihminen -> 4) Olen kapitalisti joka on selkeästi vaikuttanut Stora Enson siirtymiseen pois Suomesta -> 5) Olen Shovin alterego -> 6) Olen teini -> 7) Mitäköhän vielä keksitte? (en muista enää verrattiinko mua (?) jossain jo Hitleriin tai epäiltiinköhän seksuaalista suuntautumistani, ehkäpä nekin vielä)
Ehkä mäkin hommaan seuraavaksi Macin kun täällä on näin hyvähenkinen ja mukava yhteisö joka osaa välillä nauraa itselleen
Pistetään tähän lopuksi eettiset ohjeet: http://www.markopolojarvi.com/vuoden-20 ... et-ohjeet/
-
Viesti Kirjoittaja TVi »
Touché!Hiace kirjoitti:7) MarttyyriJuhaS14 kirjoitti:Täytyy kiittää Hopeisen Omenan lukijoita: Kivasti tullut mailia jotka on päällisin puolin ihan positiivista.Lisäksi tietysti kiitos tuhannesta kävijästä ja lukuisista kommenteista. Kiitoksena tästä ko. sivun sisältö on hieman muuttunut
-
-
Viesti Kirjoittaja ozone »
Hauska setti, ihan sai hymyn pintaanjuksu76 kirjoitti:No johan on tiukkaa vaahtoamista mäkistä...
http://www.juhasoderholm.info/applen-ns ... asokistit/
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
t: Mac-uskovaisuuden alkuhuuma ohitettu
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka