MacBook Apple Storesta?
-
MacBook Apple Storesta?
Viesti Kirjoittaja mylinen »
Olen hankkimassa ensimmäistä Maciäni. Kannattaako moinen tilata Apple Storesta, vai jostain muualta? Sieltä näyttäisi saavan halvimmillaan 999e ilman postituskuluja. Näppäimistö ym. lienee Suomen mallia vaikka ulkomailta tilaakin?
-
Re: MacBook Apple Storesta?
Viesti Kirjoittaja macqmin »
Hyviä jälleenmyyjäliikkeitä ovat mm. tämänkin foorumin sivuilla mainostetut ja mainitut liikkeet.
Jos olet valmis tutustumaan itseksesi mac-maailmaan ilman etukäteistiedustelua myyjältä, olet tullut oikeaan paikkaan Hopeinen Omena-foorumille.
Kyllä, näppäimistö on suomalaisella asettelulla varustettu, kaikki koneet myydään kohdemaan näppäimistöillä oletuksena. Jos haluat jonkin muun näppäimistön, joudut sen erikseen valitsemaan ja tilaamaan haluamallasi asettelulla.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
— mylman
! Myydään DJI Phantom 3 Advanced: http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=88&t=250353 !
-
Viesti Kirjoittaja Kreivi »
Lyyra-opiskelijoille kymmenen pinnaa.Pikkuroope kirjoitti:Onkos herra (/rouva?) opiskelija tai opettaja? Jos olet niin saat Applen EducationStoresta heti sen kuus seittemän prosenttia pois, perus macbook siis hintaan 939e
Nokia E71
-
Viesti Kirjoittaja gramdel »
/---
ap
http://gramdel.kapsi.fi/
-
Ehkäpä tulen tilaamaan MacBookin Apple Storesta.
-
Viesti Kirjoittaja kermit »
Tuossa taitaisi olla voimassa oleva alennuskoodi.
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Ingen vinst. Kahdeksan pinnaa (normaali edu-ale on kuusi).Kreivi kirjoitti:Lyyra-opiskelijoille kymmenen pinnaa.Pikkuroope kirjoitti:Onkos herra (/rouva?) opiskelija tai opettaja? Jos olet niin saat Applen EducationStoresta heti sen kuus seittemän prosenttia pois, perus macbook siis hintaan 939e
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
-
Mitä se sekoilee?Repe Ruutikallo kirjoitti: Ingen vinst. Kahdeksan pinnaa (normaali edu-ale on kuusi).
Nokia E71
-
Viesti Kirjoittaja arradarra »
Eihän se mitään sekoile.Kreivi kirjoitti:Mitä se sekoilee?Repe Ruutikallo kirjoitti: Ingen vinst. Kahdeksan pinnaa (normaali edu-ale on kuusi).
Ei voittoa. 8% alennusta (normi edu-ale on 6%).
d;D
-
Kyllä minä ruotsia puhun. Lyyra-alennus (rabatt) on silti kymmenen pinnaa.arradarra kirjoitti:Eihän se mitään sekoile.Kreivi kirjoitti:Mitä se sekoilee?Repe Ruutikallo kirjoitti: Ingen vinst. Kahdeksan pinnaa (normaali edu-ale on kuusi).
d;D
Nokia E71
-
Viesti Kirjoittaja arradarra »
Haha okka. Itse en tiedä noista lyyra-kakoista yms mitään. Joten vaikenen..Kreivi kirjoitti:Kyllä minä ruotsia puhun. Lyyra-alennus (rabatt) on silti kymmenen pinnaa.arradarra kirjoitti:Eihän se mitään sekoile.Kreivi kirjoitti:
Mitä se sekoilee?
d;D
![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)
-
Todistapa sitten väitteesi ja mielellään på finska, sillä tuossa erillisessä Lyyra-ketjussa oleva Lyyra-mainosmiehen esimerkki näyttää MacBookille 8 %:n alea.Kreivi kirjoitti: Kyllä minä ruotsia puhun. Lyyra-alennus (rabatt) on silti kymmenen pinnaa.
No niin, odottelen.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Minä sain 2262,99 euron hintaisesta MBP:stä alennusta 226,81 euroa. Olenko minä nyt uusi hintaneuvos?Repe Ruutikallo kirjoitti:Todistapa sitten väitteesi ja mielellään på finska, sillä tuossa erillisessä Lyyra-ketjussa oleva Lyyra-mainosmiehen esimerkki näyttää MacBookille 8 %:n alea.Kreivi kirjoitti: Kyllä minä ruotsia puhun. Lyyra-alennus (rabatt) on silti kymmenen pinnaa.
No niin, odottelen.
Nokia E71
-
Et lähelläkään; oli puhe kuluttajalinjasta (MacBook, iMac, Mini) eikä pro-linjasta (MBP, Mac Pro). Mitäs jos pysyttäisiin nyt asiassa eli MacBookin alennuksessa?Kreivi kirjoitti:Minä sain 2262,99 euron hintaisesta MBP:stä alennusta 226,81 euroa. Olenko minä nyt uusi hintaneuvos?Repe Ruutikallo kirjoitti:Todistapa sitten väitteesi ja mielellään på finska, sillä tuossa erillisessä Lyyra-ketjussa oleva Lyyra-mainosmiehen esimerkki näyttää MacBookille 8 %:n alea.Kreivi kirjoitti: Kyllä minä ruotsia puhun. Lyyra-alennus (rabatt) on silti kymmenen pinnaa.
No niin, odottelen.
-
Minä olen ihan oikea kuluttaja ja MBP on minulle ihan normaali high end-läppäri. Se, että otsikossa seisoo "pro" ei tee siitä ei-kuluttajatuotetta. Ja sano vielä miten kahden prosentin lisäale on "ingen vinst"?Repe Ruutikallo kirjoitti:Et lähelläkään; oli puhe kuluttajalinjasta (MacBook, iMac, Mini) eikä pro-linjasta (MBP, Mac Pro). Mitäs jos pysyttäisiin nyt asiassa eli MacBookin alennuksessa?Kreivi kirjoitti:Minä sain 2262,99 euron hintaisesta MBP:stä alennusta 226,81 euroa. Olenko minä nyt uusi hintaneuvos?Repe Ruutikallo kirjoitti: Todistapa sitten väitteesi ja mielellään på finska, sillä tuossa erillisessä Lyyra-ketjussa oleva Lyyra-mainosmiehen esimerkki näyttää MacBookille 8 %:n alea.
No niin, odottelen.
Nokia E71
-
Apple on itse määritellyt tuotelinjansa, en tietenkään minä.Kreivi kirjoitti: Minä olen ihan oikea kuluttaja ja MBP on minulle ihan normaali high end-läppäri. Se, että otsikossa seisoo "pro" ei tee siitä ei-kuluttajatuotetta. Ja sano vielä miten kahden prosentin lisäale on "ingen vinst"?
Ja nyt, kiitos, se pyydetty todiste siitä että koko ajan puheena olleesta MacBookista saa Lyyrasta 10 prosentin alen kuten sinä väität eikä 8 prosenttia kuten minä ja muutama muu tässä ja siinä toisessa ketjussa ollaan väitetty, niin saadaan tämä asia pakettiin. Tässä ei voi olla kahta totuutta, MacBookia koskeva Lyyra-alennus on joko 8 tai 10 % eikä molempia.
"Apple tarjoaa lyyralaisille iMac- ja MacBook- tietokoneista 8 prosentin alennuksen sekä MacBook Pro- ja Mac Pro- koneista 10 prosentin alennuksen."
Lähde: http://www.lyyra.fi/index.php?option=co ... &Itemid=72
-
Minä olen koko ajan puhunut MBP:stä. Ymmärrän, että sinua korpeaa kun joku kyseenalaistaa hintaneuvossuutesi joka on jopa tunnustettu tuollaisella kivahkolla kirjoituksella ihan siinä avatarin alla. Ei se mitään ja tulipa taas armeija ajat mieleen, kun katkerille koulukiusatuille annettiin vähän kultaa kauluksille ja avot mikä paskamyrsky oli kroonisesti esillä.Repe Ruutikallo kirjoitti:Apple on itse määritellyt tuotelinjansa, en tietenkään minä.Kreivi kirjoitti: Minä olen ihan oikea kuluttaja ja MBP on minulle ihan normaali high end-läppäri. Se, että otsikossa seisoo "pro" ei tee siitä ei-kuluttajatuotetta. Ja sano vielä miten kahden prosentin lisäale on "ingen vinst"?
Ja nyt, kiitos, se pyydetty todiste siitä että koko ajan puheena olleesta MacBookista saa Lyyrasta 10 prosentin alen kuten sinä väität eikä 8 prosenttia kuten minä ja muutama muu tässä ja siinä toisessa ketjussa ollaan väitetty, niin saadaan tämä asia pakettiin. Tässä ei voi olla kahta totuutta, MacBookia koskeva Lyyra-alennus on joko 8 tai 10 % eikä molempia.
"Apple tarjoaa lyyralaisille iMac- ja MacBook- tietokoneista 8 prosentin alennuksen sekä MacBook Pro- ja Mac Pro- koneista 10 prosentin alennuksen."
Nokia E71
-
Viesti Kirjoittaja masa »
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Aika vesseli olet. Jokainen näkee ketjusta, että puhe oli nimenomaan MacBookista eikä Prosta, joten kiukuttelusi on kovin lapsellista. En kuitenkaan ala moderoida ketjua, sillä kyllä sananvapauteen kuuluu myös tietty vapaus munata itsensä, jos ehdottomasti sitä haluaa. Sattuu sitä mullekin joskus, mutta nyt sattui sulle.Kreivi kirjoitti:Minä olen koko ajan puhunut MBP:stä. Ymmärrän, että sinua korpeaa kun joku kyseenalaistaa hintaneuvossuutesi joka on jopa tunnustettu tuollaisella kivahkolla kirjoituksella ihan siinä avatarin alla. Ei se mitään ja tulipa taas armeija ajat mieleen, kun katkerille koulukiusatuille annettiin vähän kultaa kauluksille ja avot mikä kakka oli kroonisesti esillä.Repe Ruutikallo kirjoitti:Apple on itse määritellyt tuotelinjansa, en tietenkään minä.Kreivi kirjoitti: Minä olen ihan oikea kuluttaja ja MBP on minulle ihan normaali high end-läppäri. Se, että otsikossa seisoo "pro" ei tee siitä ei-kuluttajatuotetta. Ja sano vielä miten kahden prosentin lisäale on "ingen vinst"?
-
Kiitos kermitille ja Akseli Kartaanille alennuskoodivinkistä. Hinta tippui 1199 eurosta 1162,40 euroon. Ei nyt ihan 10%, mutta jotain kuitenkin.
Saa nähdä miten MAC maailma lähtee avautumaan, kun ikäni olen naputellut vain PC:n parissa.
-
Kyllä se avautuu, kunhan varaat hieman kärsivällisyyttä. Yleensä se mikä on toisella lailla on lopulta sittenkin paremmalla lailla. Ei nyt ihan aina, mutta usein.mylinen kirjoitti:Oli miten oli, laitoin just MacBookin tilaukseen...
Kiitos kermitille ja Akseli Kartaanille alennuskoodivinkistä. Hinta tippui 1199 eurosta 1162,40 euroon. Ei nyt ihan 10%, mutta jotain kuitenkin.
Saa nähdä miten MAC maailma lähtee avautumaan, kun ikäni olen naputellut vain PC:n parissa.
-
Viesti Kirjoittaja Wespa »
Kunhan et yritä käyttää sitä kuin Windowsia, vaan hyväksyt sen että asiat tehdään usein hieman eri tavalla niin ei hädän päivää.Repe Ruutikallo kirjoitti:Kyllä se avautuu, kunhan varaat hieman kärsivällisyyttä. Yleensä se mikä on toisella lailla on lopulta sittenkin paremmalla lailla. Ei nyt ihan aina, mutta usein.mylinen kirjoitti:Oli miten oli, laitoin just MacBookin tilaukseen...
MacBook Pro 13" 2,3 GHz i5 | 4 GB | 320 GB | 10.11.0
iPhone 5s | 32 GB | 9.0.2
"Everyone's entitled to my opinion!"
Palaa sivulle “Kauppapaikan keskustelu ja hintavinkit”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka