Siis joo kyllä mä tiedän miten sen saa palautettua, sitä kun on tullu tehtyä tässä epäonnistuneiden jaibreakkien jälkeen. Haluisin vaan jailbreakattuajuippi kirjoitti:teeppäs toi nii pitäs auttaa -> http://www.youtube.com/watch?v=Ri3fSJSiW98

Viesti Kirjoittaja ressukka »
Siis joo kyllä mä tiedän miten sen saa palautettua, sitä kun on tullu tehtyä tässä epäonnistuneiden jaibreakkien jälkeen. Haluisin vaan jailbreakattuajuippi kirjoitti:teeppäs toi nii pitäs auttaa -> http://www.youtube.com/watch?v=Ri3fSJSiW98
Viesti Kirjoittaja Caelum »
Itselläni piti klikkailla tuota Jailbreak nappia kunnes omena logo tuli ruutuun ja sen jälkeen lopetin Ziphonen ja irroitin piuhan vaikka Ziphone oli vielä tekevinään jailbreakkiä. Toistaiseksi ainakin minusta vaikuttaisi siltä että tuo youtube videolla mainittu kikka ei toimi OS X versiossa, sillä siinä ei pääse klikkailemaan toistuvasti Jailbreakkiä.ressukka kirjoitti:Onkohan mun ipodi luokkaansa ainoa, joka ei suostu jailbreakkautumaan... Nyt olen kokeillut arviolta 10kertaa tuolla ziphone.orgin videon mukaan, mutta vaikka kuinka klikkailee jailbreaknappulaa, niin aina root erroria tyssää...galle kirjoitti:olin samassa tilannessa mut tanään onnistuin!ressukka kirjoitti:Täälläkin kun alkaa nyt olemaan paljon ziphonella
Viesti Kirjoittaja hadda »
Viesti Kirjoittaja IsoTT »
Viesti Kirjoittaja Dilemma »
Ei jää, kaikki lähtee pois jos jailbreakaa. Ellet halua menettää 17,99€ tai mitä ne maksaakaan niin älä tee mitään tyhmääIsoTT kirjoitti:Minulla on alunperin 1.1.3 firmiksellä ostettu 8gt touchi minkä olen sittemmin päivittänyt 1.1.4, sekä ostanut tuon lisäsoftapaketin. Jos koitan jailbreakata ja epäonnistuu syystä tai toisesta ja palautan iTunesilla tuon niin kai tuo jälkeenpäin ostettu softapaketti edelleen pysyy tallella/latautuu tatsiin?
Ja pöh, eivät ne katoa mihinkään kunhan ei itse hölmöile: http://discussions.apple.com/thread.jsp ... 0&tstart=0Dilemma kirjoitti:Ei jää, kaikki lähtee pois jos jailbreakaa. Ellet halua menettää 17,99€ tai mitä ne maksaakaan niin älä tee mitään tyhmääIsoTT kirjoitti:Minulla on alunperin 1.1.3 firmiksellä ostettu 8gt touchi minkä olen sittemmin päivittänyt 1.1.4, sekä ostanut tuon lisäsoftapaketin. Jos koitan jailbreakata ja epäonnistuu syystä tai toisesta ja palautan iTunesilla tuon niin kai tuo jälkeenpäin ostettu softapaketti edelleen pysyy tallella/latautuu tatsiin?
Viesti Kirjoittaja Touche »
Eipä tuota tietämättömyyttä tarvitse anteeksi pyydellä, kysyä sopii aina. Sanoihan jo vanhakansakin: Kysyvä ei tieltä eksy.Touche kirjoitti:Moi,
Vihdoin nyt sitten Touchin omistaja, kone 16Gb fw 1.1.4, ei january updatea.
Miten Jailbreak, saako siinä nuo jan-updaten softat kylkiäisenä, mitä muuta ohjelmaa siinä voi ladata ja mistä ?
Pahoittelen tietämättömyyttäni -kovin uusi asia ....
// Touche
Blaah... eipä toiminut tämäkään...Caelum kirjoitti:
Itselläni piti klikkailla tuota Jailbreak nappia kunnes omena logo tuli ruutuun ja sen jälkeen lopetin Ziphonen ja irroitin piuhan vaikka Ziphone oli vielä tekevinään jailbreakkiä. Toistaiseksi ainakin minusta vaikuttaisi siltä että tuo youtube videolla mainittu kikka ei toimi OS X versiossa, sillä siinä ei pääse klikkailemaan toistuvasti Jailbreakkiä.
Viesti Kirjoittaja henkkka »
Kokeilen tänään illemmalla (tai myöhemmin viikonloppuna) mikäli saan tuon toimimaan 16 gigasella versiolla. Luultavasti kohta tuo 16 gt jailbreakkikin onnistuu ilman kikkailuja.henkkka kirjoitti:Tänään on ziphonen jailbreakista tullut uusi versio joka toimisi macissakin: http://www.ziphone.org
e: ei kai vieläkään ole ihan satavarma 16gb touchin ja OS X:n combolla..
kesäkuussahan se paljon puhuttu 2.0 tulee taas, voi olla uudet ohjeet paikallaan. tosin betat on siitäkin jo dev teamin toimesta breakattuCaelum kirjoitti:Kokeilen tänään illemmalla (tai myöhemmin viikonloppuna) mikäli saan tuon toimimaan 16 gigasella versiolla. Luultavasti kohta tuo 16 gt jailbreakkikin onnistuu ilman kikkailuja.henkkka kirjoitti:Tänään on ziphonen jailbreakista tullut uusi versio joka toimisi macissakin: http://www.ziphone.org
e: ei kai vieläkään ole ihan satavarma 16gb touchin ja OS X:n combolla..
Taitaa näiden ohjeiden tarve olla aikalailla lopussa.![]()
Viesti Kirjoittaja jussi79 »
Kyllä mä ainakin ihan OS X:llä käytin tota Ziphonea ja hyvin onnistu iPod Touchiin (versio 1.1.4). Eli ei tarvita mitään Windowsia. Onhan tuolla download sivullakin versiot molemmille käyttiksille.Caelum kirjoitti:Kaikista helpoin tapa tällä hetkellä on jos käytössäsi on windows, OS X:lle ei tällä hetkellä ole toimivaa ohjelmaa, joka jailbreakkaisi suoraan 1.1.4 firmwaren.
Jailbreak onnistuu siis helpoiten Ziphonella. Eli lataa Ziphone täältä: http://www.downloadziphone.org/
Tokihan tuo toimii 8 gt versiolle (allekirjoituksestasi ymmärtäisin että sinulla on 8 gt malli) ja ilmeisesti nyt myös 32 gt, mutta ei 16 gt versiolle. Olisin tietysti tuossa viestissäni voinut tarkentaa, että tarkoitin ettei kyseisessä tapauksessa ole OS X:lle toimivaa ohjelmaa.jussi79 kirjoitti:Kyllä mä ainakin ihan OS X:llä käytin tota Ziphonea ja hyvin onnistu iPod Touchiin (versio 1.1.4). Eli ei tarvita mitään Windowsia. Onhan tuolla download sivullakin versiot molemmille käyttiksille.Caelum kirjoitti:Kaikista helpoin tapa tällä hetkellä on jos käytössäsi on windows, OS X:lle ei tällä hetkellä ole toimivaa ohjelmaa, joka jailbreakkaisi suoraan 1.1.4 firmwaren.
Jailbreak onnistuu siis helpoiten Ziphonella. Eli lataa Ziphone täältä: http://www.downloadziphone.org/
Viesti Kirjoittaja juippi »
Viesti Kirjoittaja Jymä »
Viesti Kirjoittaja lynkke »
Katso että sinulla on wlan yhteys ja kokeile sen jälkeen käynnistää Installer ja mene Sources välilehdelle ja valitse refresh (vasen yläkulma). Odota kunnes Installer on päivittänyt lähteet ja kokeile sitten asentaa jokin paketti. Voi myös olla että jokin paketti ei ole saatavilla, jolloin tuo virhe tulee. Silloin se jää asennus jonoon ja yrittäessäsi asentaa seuraavaa pakettia Installer yrittää jälleen ladata tuota toimimatonta ja antaa virheen. Eli sinun pitää tyhjentää jono: pakettia asentaessasi valitse Install > Clear Queue.lynkke kirjoitti:Ku jalibreakkasin sit olen asentamassa niitä ohjelmia mut heti ku painan instell nii tulee "error Package download failed: cant find host"
Voiskos joku auttaa?
Viesti Kirjoittaja wanders »
Herra Touch-Tohtori ottaa nyt hieman pääsiäislomaa, mutta palannee lauantaina asiaan.wanders kirjoitti:Ei fiddun diludiludei!
Koko alkuyön olen hakannut mitä ihmeellisimpiä asetuksia Touchiin saadakseni Customizen toimimaan... mutta ei!
Customize käynnistyy, mutta ei ota vastaan muutoksia. Eli kaikki ohjelmien poistot ja järjestysten muutokset jäävät asettumatta voimaan, valikko on vain koko ajan saman näköinen! Olen pieksänyt näppäimistöä Päätteen kautta ja hakannut ruutua sormilla, mutta ei mitään. Lukenut googletettuja sivuja ja tehnyt niiden mukaan.... ääh!
Herra Touch-Tohtori (Caelum) tule apuun!
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”