Limewire
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
12 viestiä
• Sivu 1/1
-
Limewire
Viesti Kirjoittaja rock777 »
Asensin tuon ja jos jotain koittaakin imuttaa, ei se toimi kunnolla kuin vain alussa muutamia sekuntteja/minuutteja. Nopeus on palvelemista riippuen 30-50kt/s mutta sitten se laskee aina niinkuin lehmän häntä. Mutta sitte jos käynnistää limen uudestaan, alkunopeudet on taas korkeat ja sitte pikkuhiljaa laskee ihan parin kt:n tuntumaan,toimiiko ohjelma vaan näin vai onko tässä joku nippeli?
-
Re: Limewire
Viesti Kirjoittaja MjP2 »
Kuulostaa aivan siltä, kuin kaistasi tukkeutuisi ajan myötä. Oletko varma, ettet ole vahingossa jakamassa liikaa ja saa yhteyttäsi kyykkyyn, kun kaikki käyvät imuroimassa tarjoamiasi tiedostoja? (Tilannettahan voi valvoa monitor-välilehdeltä ja säätää asetuksista.)
MjP2
MjP2
power = UI? | köyttöliittymä.net
-
Viesti Kirjoittaja NeNithelo »
Kannattaa kokeilla Acquisitionia. Sehän käyttää samaa Gnutella -verkkoa. Mulla se toimii paremmin, kun tuntuu, ettei LimeWire löydä mitään, vaikkakin itse softa on bugisempi. Kannattaa vältellä uusinta versiota, mutta se edellinen versio 113 jotain oli parempi.
Omista LimeWire kokeilusta on kylläkin jo aikaa...
Omista LimeWire kokeilusta on kylläkin jo aikaa...
-
Viesti Kirjoittaja imphasis »
"Kuulostaa aivan siltä, kuin kaistasi tukkeutuisi ajan myötä. Oletko varma, ettet ole vahingossa jakamassa liikaa ja saa yhteyttäsi kyykkyyn, kun kaikki käyvät imuroimassa tarjoamiasi tiedostoja? (Tilannettahan voi valvoa monitor-välilehdeltä ja säätää asetuksista.)"
Eihän jakamisen eli upploadaamisen pitäisi vaikuttaa downloadaamiseen? Olen ymmärtänyt, että ne eivät kulje käsikädessä. Ainakin mulla on monesti koko lähetyskaista täynnä lähes, mutta silti lataaminen toimii hyvin.
Eihän jakamisen eli upploadaamisen pitäisi vaikuttaa downloadaamiseen? Olen ymmärtänyt, että ne eivät kulje käsikädessä. Ainakin mulla on monesti koko lähetyskaista täynnä lähes, mutta silti lataaminen toimii hyvin.
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Kyllä Limewire keskimäärin edellyttää kuningaspythonin kärsivällisyyttä verrattuna vaikka Torrentskickassiin tai jopa DC:hen. Aikaa on kun sitä käytin, mutta kyllähän sillä paljon lopulta onnistuneitakin latauksia tuli. Limen kaa on ehkä parasta jos on kone jota voi pitää päällä päivä- ja yökausia yrittelemässä saada jotain valmista niillä muutaman kilon vauhdeilla.
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
- Vuoden Homppulainen 2006
Viesti Kirjoittaja AppleFarmer »
Mutta jos haluaa löytää vanhan Kake Randelinin biisin niin mikään ei voita LimeWirea. Sieltä löytyy, DC:stä ei ikinä. 8)
-
Viesti Kirjoittaja Rahina »
Sekin tietenkin vaikuttaa nopeuteen jos ei jaa mitään.
"One of the realities of working with computers is that things fail."
"Huumoriin kuuluu usein, mutta ei välttämättä, nauru" - Filosofian sanakirja, WSOY
"Huumoriin kuuluu usein, mutta ei välttämättä, nauru" - Filosofian sanakirja, WSOY
-
Viesti Kirjoittaja MjP2 »
Joo, ylös- ja alaskaista ovat periaatteessa eri asioita. Mutta kyllä ainakin minusta tuntuu, että jos on tukkoista, niin on. 
Käytän limerwireä harvakseltaan, jos tarvitsee saada jokin yleisesti tunnettu musiikkikappale. Niitä se löytää varsin hyvin, ja lataukset alkavat/tulevat nopeasti.
MjP2

Käytän limerwireä harvakseltaan, jos tarvitsee saada jokin yleisesti tunnettu musiikkikappale. Niitä se löytää varsin hyvin, ja lataukset alkavat/tulevat nopeasti.
MjP2
power = UI? | köyttöliittymä.net
-
Viesti Kirjoittaja sipulinaama »
Tää nyt ei suoranaisesti liity asiaan mutta LimeWire pasko multa koneesta kovon.. että silleen:P
"Most men complacently accept 'knowledge' as 'truth'. They are sheep, ruled by fear."
-Sydney Losstarot
-Sydney Losstarot
-
- Vuoden Homppulainen 2006
Viesti Kirjoittaja AppleFarmer »
Tai sitten levy oli niin sekaisin jo, että LimeWire nyt vaan sattui olemaan se softa joka sai astian valumaan yli? 

-
Viesti Kirjoittaja Macci »
Suosittelen myös lämpimästi Acquisitionia ja olen iBookerin kanssa samaa mieltä tästä viimeisestä versiosta
114.1, mutta luulen uuden päivityksen tulevan hyvin pian. Ohjelmaa kehitellään koko ajan paremmaksi. 15€ ei ole paha hinta siitä ja toki löytyy kaiketi myös kokeiluversio--> http://www.acquisitionx.com/
114.1, mutta luulen uuden päivityksen tulevan hyvin pian. Ohjelmaa kehitellään koko ajan paremmaksi. 15€ ei ole paha hinta siitä ja toki löytyy kaiketi myös kokeiluversio--> http://www.acquisitionx.com/
-
Viesti Kirjoittaja spiidi78 »
DC:stä löytyy _kaikki_ mitä muualtakin, jos vain tiedät mistä etsiäMutta jos haluaa löytää vanhan Kake Randelinin biisin niin mikään ei voita LimeWirea. Sieltä löytyy, DC:stä ei ikinä

12 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka