Vanha SA-loota

Pari aitoa shemaghia
Viesti Kirjoittaja biblo »
Viesti Kirjoittaja Celia »
Meilläkin on tuollainen parvekkeella.biblo kirjoitti: Vanha SA-loota
Viesti Kirjoittaja wanders »
Pakko heittää OT, mutta kun luin että Celia on kirjoittanut tähän ketjuun, ehdin ennen ketjun avaamista ajatella että minkähän vastaavanlaisen asusteen hän onkaan ostanut. Tämä ihan vaan sillä mielikuvalla, minkä olen Celiasta saanut ketjuja lukemalla...Celia kirjoitti:Tänään tuli kotiin kuvan mukainen korsetti:
wanders kirjoitti:Pakko heittää OT, mutta kun luin että Celia on kirjoittanut tähän ketjuun, ehdin ennen ketjun avaamista ajatella että minkähän vastaavanlaisen asusteen hän onkaan ostanut. Tämä ihan vaan sillä mielikuvalla, minkä olen Celiasta saanut ketjuja lukemalla...Celia kirjoitti:Tänään tuli kotiin kuvan mukainen korsetti:
Viesti Kirjoittaja wanders »
Älä nyt VAIN alusvaatteita ostele, tarvitseehan sitä välillä lämpimämpääkin. Enpä jaksa profiiliasi nyt selata mutta kyllä sinä tiedät mitä olet kirjoittanut.Celia kirjoitti:![]()
Mitäköhän olen kirjoittanut ja luonut mielikuvan, että vain alusvaatteita ostelen.
Viesti Kirjoittaja maxima »
Paha sanoa jos ei näe kuvia.Celia kirjoitti:Tänään tuli kotiin kuvan mukainen korsetti:
![]()
Toivottavasti näyttää minun päälläni joten kuten siedettävältä.![]()
Taidan luottaa mieheni arvioon.maxima kirjoitti:Paha sanoa jos ei näe kuvia.Celia kirjoitti:Tänään tuli kotiin kuvan mukainen korsetti:
![]()
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Tähän väliin varmaan kuuluisi se perinteinen "lucky sod" kommentti?Celia kirjoitti:Taidan luottaa mieheni arvioon.maxima kirjoitti:Paha sanoa jos ei näe kuvia.Celia kirjoitti:Tänään tuli kotiin kuvan mukainen korsetti:
![]()
Viesti Kirjoittaja Juh0` »
Viesti Kirjoittaja Rooivalk »
Täältä löytyy kanssa, tosin makuuhuoneesta kun parvekeremppaa ei vielä ole tehty.Celia kirjoitti:
Rooivalk kirjoitti:Täältä löytyy kanssa, tosin makuuhuoneesta kun parvekeremppaa ei vielä ole tehty.Celia kirjoitti:
Sisältönä laatikossa muistaakseni 6 kpl intin kaasunaamareita laukkuineen.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Älä luota. Luota Hopeiseen OmenaanCelia kirjoitti:Taidan luottaa mieheni arvioon.maxima kirjoitti:Paha sanoa jos ei näe kuvia.Celia kirjoitti:Tänään tuli kotiin kuvan mukainen korsetti:
![]()
Viesti Kirjoittaja JuzziK »
Viesti Kirjoittaja Aries »
Viesti Kirjoittaja Sam Salonen »
Viesti Kirjoittaja Signore »
Viesti Kirjoittaja Juh0` »
Makosoitko itsesi kipeäksi?Signore kirjoitti:Noniin, nyt se on minun! Voitin huuto.netissä 8 GB iPhonen itselleni.
Viesti Kirjoittaja Signore »
Riippuu miten se lasketaan. Kyllähän se niin on, että hyvästä kannattaa maksaa - tiettyyn rajaan asti. Ei vaan 500 eurolla tuo lähti, tiedä sitten oliko se kallis vai halpa..Juh0` kirjoitti:Signore kirjoitti:Noniin, nyt se on minun! Voitin huuto.netissä 8 GB iPhonen itselleni.
[KUVA]
Makosoitko itsesi kipeäksi?
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Loistava valinta!Markose kirjoitti:Canon HV30 digivideokamera