![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja maxima »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Ei kaikkia naisia kannata yrittää miellyttää. Ei, vaikka olisi ulkoministeri.maxima kirjoitti:Joo o.. Koitapa siinä sitte mielyttää kaikkia naisia (naikkosia? neitejä? ämmiä, muijia?).Joku teistä varmaan valittaa tuosta kirjoitusvihreestäkin.
Viesti Kirjoittaja Celia »
Todellakin.Anniel kirjoitti: "Nainen" on valtavan seksikäs nimitys
Viesti Kirjoittaja weeezes »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja maxima »
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Tai kutsumalla urospuolista homo sapiensia neidiksi.weeezes kirjoitti:Hauskoja reaktioita kyllä saa aikaan kun kutsuu naaraspuolista homo sapiensia urokseksi
Vaikka en lyö vetoa, nyt voisin lyödä sen puolesta, että Tulpun mainitsema "kutsunta" aiheuttaa hauskempia reaktioita..Teppo Tulppu kirjoitti:Tai kutsumalla urospuolista homo sapiensia neidiksi.weeezes kirjoitti:Hauskoja reaktioita kyllä saa aikaan kun kutsuu naaraspuolista homo sapiensia urokseksi
Ei siinä välttämättä ole mitään hauskaa, jos vääriä uroita neidittelee.amanita kirjoitti:Vaikka en lyö vetoa, nyt voisin lyödä sen puolesta, että Tulpun mainitsema "kutsunta" aiheuttaa hauskempia reaktioita..Teppo Tulppu kirjoitti:Tai kutsumalla urospuolista homo sapiensia neidiksi.weeezes kirjoitti:Hauskoja reaktioita kyllä saa aikaan kun kutsuu naaraspuolista homo sapiensia urokseksi
...niin ja minä en yhtään hermostu, vaikka joku kutsuisi minua "hyväksi jätkäksi"..
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Onkos minulla niin huono vaikutus, että kunniallinen neitokainenkin on vuokseni sortumassa uhkapeliin?amanita kirjoitti:Vaikka en lyö vetoa, nyt voisin lyödä sen puolesta, että Tulpun mainitsema "kutsunta" aiheuttaa hauskempia reaktioita..
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Totta, lausujan äänensävyllä ja tilanteella on oikeastaan enemmän merkitystä kuin varsinaisella sanalla. Jos joku tulee kännissä sössöttämään minulle jotain muka ihania sanoja niin tunnelmat menee kyllä pakkasen puolelle välittömästi. Herrasmieheltä kauniit sanat ovat aina plussaa ja ne kuuluistat sänkykamarijutut ovat sitten täysin toinen juttuamanita kirjoitti:Uskoakseni omaan korvaani särähtää halveksiva tai vähättelevä äänensävy enemmän kuin mikään sana. Olen ihan yhtä mielelläni Arvon Lady, mimmi kuin "toi nainenkin".
Maza minähän "kenotin" ton hauskuus-sanan!Maza kirjoitti:Ei siinä välttämättä ole mitään hauskaa, jos vääriä uroita neidittelee.
Kun mä täällä pää kenossa ja silmät ristissä lueskelen, niin enhän minä tuollaisia nyansseja huomaa lainkaan.amanita kirjoitti:Maza minähän "kenotin" ton hauskuus-sanan!Maza kirjoitti:Ei siinä välttämättä ole mitään hauskaa, jos vääriä uroita neidittelee.
Oot tainnut niitä pusuja liikaa maistella? Vaihda ainakin maku, havahdut kenties jälleen nyansseillekin!Maza kirjoitti: Kun mä täällä pää kenossa ja silmät ristissä lueskelen, niin enhän minä tuollaisia nyansseja huomaa lainkaan.
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Tosi köyhän naisen.......? 8)Repe Ruutikallo kirjoitti: Tässä voi tämmönen köyhän miehen kanerva....
Se on sanonta, hupsu.amanita kirjoitti:Tosi köyhän naisen.......? 8)Repe Ruutikallo kirjoitti: Tässä voi tämmönen köyhän miehen kanerva....
Viesti Kirjoittaja jonnemoi »
HeehCelia kirjoitti:Jos vielä vähän yrittäisi, saisi tästä ilmaisusta vielä vähän luotaan työntävämmän. "Se naikkonen" on öhöm... aika omituinen ilmaisu elämänkumppanille.jonnemoi kirjoitti:hakee sitä naikkosta.
Tietysti pitää lisätä, että minä olen vain tämmöinen tiukkapipo, jota ei kukaan kutsu muijaksi, naikkoseksi, ämmäksi, tai muillakaan kamalilla nimillä.
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja growlithe »
19-vuotias ja Tampereen lähettyviltä.. Hmm.. Käypäs osallistumassa tuonne http://hopeinenomena.net/viewtopic.php? ... it=kasvosi ketjuun..jonnemoi kirjoitti:Nainen ois kuitenkin kiva olla olemassa. Enkä muutenkaan 19-vuotiaana välttämättä elämänkumppinia ole hakemassaTai siis eihän sitä tietenkään koskaan voi tietää
![]()
Ja ei, sovinisti en ole. Kyllä mä sitä kultaaki osaan sanoo, kunhan vaan osuis kohdalle.
EDIT: Tarkemmin luettuani, en todellakaan hae naista sen 35-vuotiaan yksinhoitaja äidin merkityksessä. Tyttö ois kiva, siirappinimet sopiikin sitten päättää vaikka kahden kesken
Huoh! No palaa se KK kuitenkin kurkkimaan kulman takaa, ja oppii kutsumaan ystävätärtään kaunihisti.kallekilponen kirjoitti:*pinkoo jo kaukana*
Viesti Kirjoittaja Macco »
Ei ainakaan tämän ketjun perusteellaamanita kirjoitti:ja oppii kutsumaan ystävätärtään kaunihisti.