Ei kun silloin se kannattaa irrottaa seinästä pari senttiä, jolloin se nayttää todella hienoltaamanita kirjoitti:Jos ton kiinnittää seinään, silloinhan taustavalo jäisi pois?
![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)
Viesti Kirjoittaja Macco »
Ei kun silloin se kannattaa irrottaa seinästä pari senttiä, jolloin se nayttää todella hienoltaamanita kirjoitti:Jos ton kiinnittää seinään, silloinhan taustavalo jäisi pois?
Viesti Kirjoittaja amanita »
Minä osaan monenlaista, toi menee yli, ohi ja ympäri!Macco kirjoitti: Ei kun silloin se kannattaa irrottaa seinästä pari senttiä, jolloin se nayttää todella hienolta
Viesti Kirjoittaja smirri »
No käytännössä kun tuon painaa seinää vasten, niin punainen valo ei näy juuri lainkaan. Minun versioni on väkisinkin sen pari senttiä seinästä irti, koska verkkovirtajohto tulee sieltä ulos. Jos haluaa version, jolla tuon saa seinään kiinni että tarvittaessa punaista taustavaloa ei näy, niin verkkovirran ulostuloreikä voidaan porata ompun pohjaan tai kylkeen. Alunperinhän tuon piti tulla minulle seinään kiinni, mutta paikka keskellä kirjoituspöydän yleimmästä tasoa on juuri hyvä. :>amanita kirjoitti:Jos ton kiinnittää seinään, silloinhan taustavalo jäisi pois? Saahan sen seinäänkin siis? Kyllä kiinnostaa, vaikka kieltämättä aika kalliiksi tulee. Mitkä ton mitat ovat?
Viesti Kirjoittaja carnice »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Dorisp »