On on, kävin jo viime viikolla hakemassa. Myyjä voisi muokata otsikkoon "MYYTY" jo pikkuhiljaa..Miklu kirjoitti:Kai tuo on jo myyty.

Viesti Kirjoittaja Wespa »
On on, kävin jo viime viikolla hakemassa. Myyjä voisi muokata otsikkoon "MYYTY" jo pikkuhiljaa..Miklu kirjoitti:Kai tuo on jo myyty.
Viesti Kirjoittaja Wespa »
Ei taida vielä olla tohtorin papereita että voisit reseptiä kirjoitella.Teppo Tulppu kirjoitti:Onhan lääkitys kunnossa.
Viesti Kirjoittaja Jaroneko »
Älä ny keuhkoo siäl. Toi mun kone on ainaki viä myynnis. Turha tätä ny hyvää ketjua on sulkee. Joutus tekee uuden.Wespa kirjoitti:On on, kävin jo viime viikolla hakemassa. Myyjä voisi muokata otsikkoon "MYYTY" jo pikkuhiljaa..Miklu kirjoitti:Kai tuo on jo myyty.
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Niin munki on!Jaroneko kirjoitti:Älä ny keuhkoo siäl. Toi mun kone on ainaki viä myynnis.Wespa kirjoitti:On on, kävin jo viime viikolla hakemassa. Myyjä voisi muokata otsikkoon "MYYTY" jo pikkuhiljaa..Miklu kirjoitti:Kai tuo on jo myyty.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Muistutin sitä myyjää oikein otsikossa!Wespa kirjoitti:On on, kävin jo viime viikolla hakemassa. Myyjä voisi muokata otsikkoon "MYYTY" jo pikkuhiljaa..Miklu kirjoitti:Kai tuo on jo myyty.
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja thebanzai »
Ei toki pidä mennä hätiköityä kauppaa tekemään. Voi tulla pian uusi malli!NeNithelo kirjoitti:<private message>
No huh huh, viides vuosi tuli täyteen. Jos olisit joka päivä pistänyt edes 30 senttiä säästöpossuun ois sulla nyt uus minithebanzai kirjoitti:Switch-jahkailua jo vuodesta 2003
</private message>
Viesti Kirjoittaja jereme »
Kyllä sää vielä kerkeet uuteen Miniin rahat säästää, kun lykkäät päivittäin 2 euroa säästöpossuun..thebanzai kirjoitti:Ei toki pidä mennä hätiköityä kauppaa tekemään. Voi tulla pian uusi malli!NeNithelo kirjoitti:<private message>
No huh huh, viides vuosi tuli täyteen. Jos olisit joka päivä pistänyt edes 30 senttiä säästöpossuun ois sulla nyt uus minithebanzai kirjoitti:Switch-jahkailua jo vuodesta 2003
</private message>![]()
Yhyy, tuo laskutoimitus on muuten totta![]()
ps: 5 vuotta paukkuu vasta syksyllä/
![]()
pps: joku vois kysyä että mitä sää täällä teet
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Loppui pakettinaru kesken, ei voinut lähettää. Vaimon piti hakea lisää, mutta hän lähti eikä takaisin tullut. Kun sitten hain itse lisää ja tein paketin, ei paketti mahtunut postin ovesta sisään. Kaikkeni olen tehnyt, en ole antautunut. Kun edellämainutut pulmat saadaan ratkaistua, tulee pakettikin.ManiMicci kirjoitti:Mikä prk
l
siinä on ettei tavaraa ala tulemaan vaikka maksut lähti aikoja sitten.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja rosaio »
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Viesti Kirjoittaja maxima »