Päihteet, OK vai ei koskaan?
-
Päihteet, OK vai ei koskaan?
Viesti Kirjoittaja Jonkkis »
-
Re: Milloin päihteitä pitäisi saada?
Viesti Kirjoittaja Erño »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Erño kirjoitti:Kaikki laittomiksi. Eipähän tarvisi sietää tupakan lemua kadulla kävellessään
Samaa mieltä...mutta olen aika varma, että monet eivät ole...
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
-
Samat sanat. Tulikin laitettua huono otsikkommmvuori kirjoitti:Nyt.
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
-
Mulle on aikuisenoikeasti ihan sama (en tupakoi). Ehkä kannatan tupakoitsijoiden oikeuksia!!! Itse haluaisin maistella Kannabista, muttakun eihän sitä mistään saa valitettavasti? PItäisi tuonne hollantiin lähteä maistelemaan!kallekilponen kirjoitti:Erño kirjoitti:Kaikki laittomiksi. Eipähän tarvisi sietää tupakan lemua kadulla kävellessään
Samaa mieltä...mutta olen aika varma, että monet eivät ole...
-
Re: Päihteet, OK vai ei koskaan?
Viesti Kirjoittaja jereme »

iPhone 12 Mini 64 Gt
Kotimaista softaa App Storesta: https://itunes.apple.com/developer/id1065243111
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
T. Juuri baarista kotiin kävellyt.
-
Viesti Kirjoittaja jereme »
Koska baarissa "pidetään parempaa huolta" liian humalaisesta. Eli siis viskataan ovesta ulos kadulle torkkumaan, josta reilut poliisisedät voi kerätä heidät putkaan nukkumaan päänsä selväksiMacco kirjoitti:Baareissa myydään liikaa viunaa. Jos kaupoissa ei saa myydä alkoholia humaltuneille, miksi baarissa saa?
T. Juuri baarista kotiin kävellyt.

iPhone 12 Mini 64 Gt
Kotimaista softaa App Storesta: https://itunes.apple.com/developer/id1065243111
-
Kuka nauttii kaljasta! Minä ainakin kittaan sen kurkusta alas kyselemättä!jereme kirjoitti:Kyllähän ne nykyiset pelisäännöt on aika jees. Röökiä polttaa se, joka haluaa ja kaljaa voi myös juoda nautiskellen yhden tai kaksi, tai vaikka koko korillisen
Tupakka maistuu ihan päivänkakkaralle!
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja Sleepperi »
Tällä hetkellä muutoin lainkuuliainenkin huumeiden käyttäjä joutuu olemaan jatkuvissa tekemisissä rikollisten kanssa, alttiina kiristykselle, väkivallalle ja ryhtymään pikkurikollisuuteen rahoittaakseen aineita jotka eivät laillisina maksaisi paljoakaan. Aineet voivat sisältää mitä tahansa eikä ketään saada siitä vastuuseen saatika korvausvelvollisuuteen. Rikolliset käärivät "ilmaista" rahaa jolla rahoittavat huomattavasti pahempaa toimintaa kuten ihmiskauppaa. Valtion kassaan ei tule veroja mitkä sinne tulisivat laillisesta bisneksestä. Sunnuntaihuumekauppiaita joiden rikos oli myydä mitä ihmiset halusivat ostaa, istuu linnassa kovan luokan väkivaltarikollisten vieressä. Tämä on tuhoava ja todella turha sirkus.
-
Viesti Kirjoittaja Thoth »
-
Viesti Kirjoittaja Matti Niemelä »
Tänäkin yönä meni unet poskelleen kun alakerran poijjaat päätti vähän juhlistaa perjantaita. Lisäksi näemmä vähän sauhutelleet kun haisut tulleet jo tännekin.

Pässit.
-
Viesti Kirjoittaja Juh0` »
Kannabistuotteet sallituksi ja yleiseksi päihteeksi kuten alkoholi on. = Ei missään nimessä Kannabistuotteita lailliseski, ties millasia idiotteja hörhöjä kadulla olisi vaarantamassa jokapäivästä arkea. Tässä saa melkeen joka päivä kuunella kämppiksen (Narkoleptikko) teorioista, että miksi huumet ovat hyvä asia ja miksi ne pitäisi saada lailliseksi "Hän luki juuri kirjan missä oli sellaset tilastot yms..." joo nyt ollaankin Suomessa eikä JENKEISSÄ. Missä on ihan eri meininki kun meillä koto Suomessa. Hänhän vetää lääkärin määräämiä Efedriini annoksia yms muuta lääkitystä hänen sairauteen, ja en sitten tiiä että onko hoksottimet ihan kohallaan hänellä.
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Kyllähän pitkäaikaiskäytöllä on tietty vaikutuksia, mutta minkä aineen kanssa ei olisi? Viihdekäytössä on huomattavasti terveellisempää kuin Suomen kansallisjuoma ja aiheuttaa vähemmän sosiaalisia ongelmia.
Ja ennen kuin joku pelaa porttiteoriakortin, niin voin ihan henk.koht todistaa sen täysin vääräksi. Aika montaa päihdettä/huumetta on tullut elämän aikana testattua, mutta ihan tolkuissaan sitä ollaan edelleen ja ne kovemmat on jäänyt silti testaamatta.
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Toki viinastakin on paljon haittaa, mutta toisin kuin tupakka se ei ole terveydelle yksinomaan vahingollinen aine, ei suoranaisesti vaikuta muihin kuin käyttäjäänsä eikä yleensä aiheuta vaikeaa riippuvuutta.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Kun olen kerran junnuvuosinani koettanut hassista imasta niin pitää kysyä, että miten tupakoimaton voi viihdekäyttää kannabista? Yskittää vaan niinTheKraken kirjoitti:Kannabiksen laillistamisen puolella olen itse. En ole minkäänsortin käyttäjä vaikka on sitä joskus tullut testattuakin, mutta olen niiden lyhyiden testienkin jälkeen sitä mieltä, että mieluummin sitä kuin alkoholia, jos olisi laillinen vaihtoehto.
![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Viinasta voi laukoa paljon pahaa, mutta ei se koskaan ole mua kamalasti yskittänyt.

– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
Viesti Kirjoittaja gramdel »
Edit: ehkä onkin huono idea vastata kysymykseen.Repe Ruutikallo kirjoitti: Kun olen kerran junnuvuosinani koettanut hassista imasta niin pitää kysyä, että miten tupakoimaton voi viihdekäyttää kannabista? Yskittää vaan niinsti.
/---
ap
http://gramdel.kapsi.fi/
-
/---
ap
-
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Viina on siinä suhteessa ongelmallinen aine, että sen aiheuttamia haittoja ei välttämättä noteerata niin paljon kuin olisi tarpeellista. Kohtuukäyttö on mielestäni ihan hyvä juttu. Viina on viisasten juoma. Ongelman ydintä lähestytään sen kautta, että eniten käyttävät ovat varsin huonossa jamassa ja viime vuosien halpa viina on lisännyt tällaisia käyttäjiä. Ongelman ydin on siinä, että käyttäjä ei ole yksin vaan haittavaikutukset koskevat ennen kaikkea kaikkein läheisimpiä ihmisiä. Alkoholisti vaikuttaa myös kaikkialla muualla kuin vain perheissä. Hänen töitään joutuvat muut paikkailemaan ja selittelemään.Repe Ruutikallo kirjoitti:
Toki viinastakin on paljon haittaa, mutta toisin kuin tupakka se ei ole terveydelle yksinomaan vahingollinen aine, ei suoranaisesti vaikuta muihin kuin käyttäjäänsä eikä yleensä aiheuta vaikeaa riippuvuutta.
Huumeista minulla ei ole aivan välitöntä havaintoa. Ainoastaan yksi pitkään pössytellyt kaveri osoittaa selviä hajaantumisen merkkejä. Hänen kanssaan on vaikea keskittyä mihinkään pitkäjännitteiseen toimintaan. Samoin hermot ovat pinnalla, niin että hän ei kestä normaaleita paineita vaan räjähtää helposti. Tähän liittyy tietty arvaamattomuutta. En siis vapauttaisi huumeita.
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Itse tällöin vielä poltin, kun tuli testailtua, joten paha sanoa, mutta kyllä se pienen perehdyttämisjakson varmastikin vaatiiRepe Ruutikallo kirjoitti:Kun olen kerran junnuvuosinani koettanut hassista imasta niin pitää kysyä, että miten tupakoimaton voi viihdekäyttää kannabista? Yskittää vaan niinTheKraken kirjoitti:Kannabiksen laillistamisen puolella olen itse. En ole minkäänsortin käyttäjä vaikka on sitä joskus tullut testattuakin, mutta olen niiden lyhyiden testienkin jälkeen sitä mieltä, että mieluummin sitä kuin alkoholia, jos olisi laillinen vaihtoehto.sti.

-
Viesti Kirjoittaja Jone »
Tästähän pitäs periaatteessa irrota paras "teho" koska yskiessä sauhu kulkeutuu keuhkojen "neitseellisiin" osasiin joita ei käytetä norm.hengityksessä.Repe Ruutikallo kirjoitti: Kun olen kerran junnuvuosinani koettanut hassista imasta niin pitää kysyä, että miten tupakoimaton voi viihdekäyttää kannabista? Yskittää vaan niinsti.
Oma kanta on että viinakset on noin ok mutta kannabiksen voisi laillistaa. Kaikella liikakäytöllä on ikäviä seurauksia ja järki se pitäisi tietty olla tässäkin. Itse tempasen sauhut ehkä kerran kesässä(oluen ystävä nääs) ja muutama kamu sitten vähän useammin enkä ole huomannut näissä minkään sortin "hörhöilyä" tai sellaista mitä voisi nimittää ongelmaksi missään muotoa. En näe kuinka se nyt eroaa alkoholista. Sen vaikutus on erilainen mutta verrannollinen alkoholiin. Eikä tietty savupäissään saa ajaa autoa niin kuin ei viinapäissäänkään jne.. Jos en pitäisi lager-oluesta noin paljoa niin savuttelisin varmasti. Hauskaa on ja aamulla ei krapulaa lain.
-
Varmaan myöskin lähiympäristölle alkoholi on haitallisempaa kuin kannabis. Harvoimpa kuulee/lukee/näkee, että joku pössypäissään hakkaa vaimonsa/koiransa/naapurin, alkoholin yhteydessä harmillisen usein.Jone kirjoitti:Itse tempasen sauhut ehkä kerran kesässä(oluen ystävä nääs) ja muutama kamu sitten vähän useammin enkä ole huomannut näissä minkään sortin "hörhöilyä" tai sellaista mitä voisi nimittää ongelmaksi missään muotoa.
/---
ap
-
Viesti Kirjoittaja jonnemoi »
iPod Touch 8Gt
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka