Moi!
Tuli ongelmia Mac pron äänen kanssa. Onko teillä ollut tätä ongelmaa: (ja osaatteko auttaa). Yhtäkkiä joitakin päiviä sitten äänen ulostulo alkoi temppuilla ja voin kuunnella itunesia vain kuulokkeilla.
Olen ottanut yhteyttä mac-myymälään mutta siellä ei osattu neuvoa.. ja huolto on auki vasta maanantaina.(ja kun ja jos sinne vie kone jää ehkä viikoiksi sinne).
Olen tutkinut erilaisia vaihtoehtoja järjestelmänasetuksesta/äänestä mutta en saa ääntä mitenkään ulos. Välillä kun jotenkin liikautan konetta sylissäni niin kuuluu vähän aikaa musiikkia ja sitten taas ei. Osaisiko joku sanoa mistä tämä johtuu. En ole pudottanut konetta. Voisko olla että olen kantanut tätä huolimattomasti sylissä kansi auki - eli onko äänen ulostulo kytketty jotenkin kanteen? Lisäksi tästä on pimennyt näppäimistön valot- voiskohan tämä liittyä samaan asiaan.
Kiitoksia
anemone
MacBook Pro: ääni ei tule ulos kuin kuulokkeista
Keskustelua kannettavista
8 viestiä
• Sivu 1/1
-
MacBook Pro: ääni ei tule ulos kuin kuulokkeista
Viesti Kirjoittaja anemone »
-
Re: Mac pro: ääni ei tule ulos kuin kuulokkeista
Viesti Kirjoittaja Jouna- »
Kyseessä on varmaankin MacBook Pro elikä läppäri. Ei itse Mac Pro tehomyllysuperTorni kone.
Oletko koittanut "räplätä" kuulokkeita sisään ja ulos musan soidessa jne. Käynnistänyt konetta uusiks tehden samaa ?
Oletko koittanut "räplätä" kuulokkeita sisään ja ulos musan soidessa jne. Käynnistänyt konetta uusiks tehden samaa ?
-
Olet oikeassa: tämä on MacBook Pro. Teenpä nyt neuvosi mukaan ja kokeilen, palaan myöhemmin asiaan. Kiitos; nyt kokeilen. anemone
-
JEEEE!!!!
Kiitos Sinulle todella pajon: kuulokkeiden räplääminen aukaisi äänen tulon. Olenpa tyhmä (toisaalta tasan yhtä tyhmä kuin minua miljoonakertaa viisaampi Humac Ruoholahdenkadulla ja eräs tietokonenörttituttu, joka yritti eilen saada tästä ääntä ulos tunnin ajan!). Syy taitaa olla että sisään on päässyt likaa vai mitä luulet?
Melkein viikon olen temppuillut koneen kanssa ja sinä heti osasit auttaa.
Osaatko sitten heti vastata seuraavaan, kokeilenpa kepillä jäätä, muutkin saa vastata: miten ladata itunesista (laillisesti ostettua:) )musaa Nokian 95:teen?
Ipodiin osaan ladata itunesista - ihan helppoa- sen kuvakehan ilmestyy näkyviin - joten ei kun vaan siirtelen siihen musaa, mutta puhelimen kuvaketta ei ilmesty itunesiin. Olen yrittänyt tutkia asiaa Nokian sivuilta mutta en tajua asiasta mitään. Vai voiko olla asiat niin hullusti että itunesiin ostamaansa musaa ei saakkaan laitettua kännykkään eli mun pitäisi ostaa samaa musiikkia toiseen kertaan jos haluan kuunnella sitä välillä puhelimestani?
kysyy taas:
anemone
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Kiitos Sinulle todella pajon: kuulokkeiden räplääminen aukaisi äänen tulon. Olenpa tyhmä (toisaalta tasan yhtä tyhmä kuin minua miljoonakertaa viisaampi Humac Ruoholahdenkadulla ja eräs tietokonenörttituttu, joka yritti eilen saada tästä ääntä ulos tunnin ajan!). Syy taitaa olla että sisään on päässyt likaa vai mitä luulet?
Melkein viikon olen temppuillut koneen kanssa ja sinä heti osasit auttaa.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Osaatko sitten heti vastata seuraavaan, kokeilenpa kepillä jäätä, muutkin saa vastata: miten ladata itunesista (laillisesti ostettua:) )musaa Nokian 95:teen?
Ipodiin osaan ladata itunesista - ihan helppoa- sen kuvakehan ilmestyy näkyviin - joten ei kun vaan siirtelen siihen musaa, mutta puhelimen kuvaketta ei ilmesty itunesiin. Olen yrittänyt tutkia asiaa Nokian sivuilta mutta en tajua asiasta mitään. Vai voiko olla asiat niin hullusti että itunesiin ostamaansa musaa ei saakkaan laitettua kännykkään eli mun pitäisi ostaa samaa musiikkia toiseen kertaan jos haluan kuunnella sitä välillä puhelimestani?
kysyy taas:
anemone
-
Viesti Kirjoittaja Jouna- »
Hienoa että lähti toimimaan. Se jostain syystä jää jumiin joskus joillain. Itselleni ei ole käynyt noin, mutta osalle porukasta on. Muistelin vain, että tuo auttaa ja näemmä toimikin.
Voipi olla, että iTMS:stä ostettua musaa ei saa siirrettyä puhelimeen. Ehkä vetämällä biisit biisilistasta suoraan johonkin sen puhelimen kätköissä olevaan kansioon.
Viisaammat korjaa jos korjattavaa.
Voipi olla, että iTMS:stä ostettua musaa ei saa siirrettyä puhelimeen. Ehkä vetämällä biisit biisilistasta suoraan johonkin sen puhelimen kätköissä olevaan kansioon.
Viisaammat korjaa jos korjattavaa.
-
Re: MacBook Pro: ääni ei tule ulos kuin kuulokkeista
Kiitos vielä. Tutkin musiikkiasiaa. anemone
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Kun tällä lailla huomautetaan, on ihan oletettua että muutat otsikon sitten itse oikeaksi. Tämä foorumi toimii siten että myös toiset ihmiset saattavat löytää samaan ongelmaan vastauksen ja silloin asiaa auttaa jos viestiketjun otsikko kuvaa ketjun aihetta. Ok. Sinua autetaan niin auta sinä muita. Tietysti jos foorumeilla "touhuaminen" on vierasta, niin ei ehkä tuo "Muokkaa" nappi ole viestisi yhteydessä niin helposti tuossa huomattavissa, mutta kuitenkin.anemone kirjoitti:Olet oikeassa: tämä on MacBook Pro. Teenpä nyt neuvosi mukaan ja kokeilen, palaan myöhemmin asiaan. Kiitos; nyt kokeilen. anemone
Alihankintana printtipuolen graafista materiaalia!
-
Viesti Kirjoittaja richidi »
1. Kiinnitä luuri koneeseen usbilla. (valitse puhelimesta massamuistitila, kun se liitäntätapaa kysyy.)anemone kirjoitti:JEEEE!!!!
- Finderiin tulee näkyviin puhelimesi muistikortti alikansioineen
2. Raahaa musiikki iTunesin soittolistalta/musiikeista esim. music kansioon joka on tuolla sun muistikortilla
Some people do it by the book, but i prefer to go by feel…
8 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka