Tuotteella täytyy olla arvoisensa painotuotteet, jolla tuotetietoutta levitetään. MOT.Microsoft julkaissee lähipäivinä Windows Vista -käyttöjärjestelmästään SP1-päivityspakkauksen. Tuotejulkistusta markkinoidakseen ohjelmistomammutti on aloittanut Japanissa mainoskampanjan, joka myy vessapaperia Vista-kuvioidussa pakkauksessa.
Paperijulkistukseen liittyy muutakin huumorintajua. Itse vessapaperiarkeille on painettu Vistan tuote-esittelyä japanin kielellä. Asiasta kertoivat Techeblog ja japanilainen Watch Impress. Kuvia on nähtävillä esimerkiksi Techeblogin sivuilla.
Mutta täytyy sikäli nostaa hattua Microsoftille siitä, että tuo on suht ympäristöystävällinen tapa jakaa tuotetietoutta fyysisessä muodossa: paperi ei paina paljoa, jolloin sen rahtaamisesta maailman ympäri aiheutuu vähemmän päästöjä, ja paperi tulee myös lukemisen jälkeen hyötykäytettyä (varsinaisen tuotteen luonteelle sopivalla tavalla

Yhtä kaikki, ihan hauska ja yllättävän rento-otteinen idea Microsoftilta.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)