http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=3727
Tyhmä kysymys, ei jaksa ajatella.. Eli toimiihan tuo myös macilla ihan tuosta nuin vaan, kokemuksia jollain ko. laitteesta?
D-Link Macilla
Keskustelua Mac-yhteensopivista laitteista
12 viestiä
• Sivu 1/1
-
D-Link Macilla
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
"Hintaneuvos on salamannopea, mutta pikkuroope vielä nopeampi."
— mylman
! Myydään DJI Phantom 3 Advanced: http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=88&t=250353 !
— mylman
! Myydään DJI Phantom 3 Advanced: http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=88&t=250353 !
-
Re: D-Link Macilla
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Sanovat suoraan, että vain Windows. Tosin mitä se voi merkitä kun 802.11 ei ole millään lailla riippuvainen käyttiksestä.
Mutta muista nyt sitten, että on halpoja (kuten tuo D-Link) ja sitten on hyviä (kuten Airport Express).
Netissä on tosi paljon kyselyjä, että miten sais ton D-Linkin pelaamaan. Siksi minä en ostaisi.
Mutta muista nyt sitten, että on halpoja (kuten tuo D-Link) ja sitten on hyviä (kuten Airport Express).
Netissä on tosi paljon kyselyjä, että miten sais ton D-Linkin pelaamaan. Siksi minä en ostaisi.
-
Viesti Kirjoittaja tsehov »
Kyllä tuo toimii macilla ihan OK. Mutta itse en ostaisi sitä sillä minulla aika paljon ikäviä kokemuksia D-Linkin modeemeista.
-
Viesti Kirjoittaja Nyrkki »
Toi kyseinen malli on toiminut mulla nyt pari vuotta ongelmitta, sekä mäkillä että pc:llä. Toimii jopa Airport expressin isäntänä iTunespuuhissa moitteetta.
Odottelen tosin rikkoutumista suurella innolla, sais hyvän syyn vaihtaa Time Capsuleen.
Odottelen tosin rikkoutumista suurella innolla, sais hyvän syyn vaihtaa Time Capsuleen.
17" MBP 2,2GHz i7
11" MBA
iPhone 5 16 GB
11" MBA
iPhone 5 16 GB
-
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Juu kyllä minä sen ostan (tai no, velipojan rahoilla.. 8) ) Otan riskin, halpahan se on ja takuu on vuoden, se riittää ![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
"Hintaneuvos on salamannopea, mutta pikkuroope vielä nopeampi."
— mylman
— mylman
-
Viesti Kirjoittaja Jango Fett »
Itselläni on tuo DI-524 ollut toista vuotta. On toiminut iMac:n kanssa loistavasti (piuhalla). Wlan:lla yhteydessä Windows läppäri (vaihtuu tulevaisuudessa Mac Book:iin) ja AirPort Express wlan:n jatkeena musiikin streamaukseen. Hyvin toimii kaikki ja poppi pläikää.
-
-
Viesti Kirjoittaja teesaa »
D-Link rules - toimii kuin junan vessa, paitsi jos tulee sähkökatkos (eikä ole UPS:ää) niin voi buutata asetukset alkuun.
-
Viesti Kirjoittaja hukkatat »
Moi. Jatkan samasta ketjusta eteenpäin, koska kysymykseni liittyy D-linkin langattomaan tukiasemaan.
Veljeni hankki tänään suosituksestani MacBook pro:n ja koska olen itse ollut vuoden päivät mac-käyttäjä, minusta tuli itseoikeutusti hänen tutorinsa. Käytännössä jouduin heti kohtaamaan ongelman, johon en osaa neuvoa vastausta. Tämä johtunee siitä, että käytän Macia, koska en ymmärrä tietokoneista mitään. Veljelläni on kotonaan D-linkin tukiasema, mutta hän ei kuitenkaan pääse MBP:llään sisään verkkoon. Verkko löytyy, mutta salasana on kuulemma väärä. Veljeni soitti ja pyysi ottamaan selvää ns. Macaddress -nimisestä asiasta. Onko veljeni saatava selville koneensa macaddress, jotta hän voisi käyttää kotiverkkoaan? Keskustelumme kulki myös pingauksen suuntaan, vaikka minulla ei siitäkään ole sen enempää tietoa.
Olen ymmälläni, koska omalla Macbookillani olen aina päässyt ongelmitta nettiin, eikä minun ole tarvinnut ihmetellä macaddresseja. Plz, auttakaa.
Veljeni hankki tänään suosituksestani MacBook pro:n ja koska olen itse ollut vuoden päivät mac-käyttäjä, minusta tuli itseoikeutusti hänen tutorinsa. Käytännössä jouduin heti kohtaamaan ongelman, johon en osaa neuvoa vastausta. Tämä johtunee siitä, että käytän Macia, koska en ymmärrä tietokoneista mitään. Veljelläni on kotonaan D-linkin tukiasema, mutta hän ei kuitenkaan pääse MBP:llään sisään verkkoon. Verkko löytyy, mutta salasana on kuulemma väärä. Veljeni soitti ja pyysi ottamaan selvää ns. Macaddress -nimisestä asiasta. Onko veljeni saatava selville koneensa macaddress, jotta hän voisi käyttää kotiverkkoaan? Keskustelumme kulki myös pingauksen suuntaan, vaikka minulla ei siitäkään ole sen enempää tietoa.
Olen ymmälläni, koska omalla Macbookillani olen aina päässyt ongelmitta nettiin, eikä minun ole tarvinnut ihmetellä macaddresseja. Plz, auttakaa.
Macbook Pro 2,3 Ghz (early 2011), iPhone 4 S 16 Gb, iPad 1st gen.
-
Viesti Kirjoittaja Lare »
MAC-address pitää tietää, jos sen tarkistus on laitettu tukiasemaan päälle. Jos on, niin vahingoniloiset nauruni päälle - siitä on lähinnä riesaa itselle tuosta tarkistuksesta.
Veikkaisin että teillä siellä WEP-salaus ja Applessa se pitä antaa tietyllä tavalla. Dollari eteen ja muuttaa itse ASCIIt numeroarvoiksi.
Veikkaisin että teillä siellä WEP-salaus ja Applessa se pitä antaa tietyllä tavalla. Dollari eteen ja muuttaa itse ASCIIt numeroarvoiksi.
Vitutuksesta voimavara!
-
Viesti Kirjoittaja hukkatat »
Kiitos avustasi, asia etenee.
Macbook Pro 2,3 Ghz (early 2011), iPhone 4 S 16 Gb, iPad 1st gen.
-
Viesti Kirjoittaja Nyrkki »
Ootteko harkinneet wlanin resetoimista ja salaamista uudelleen jollain sellaisella avaimella, jonka muistaa, kun seuraavan kerran taas tarvii sörkkiä sitä d-linkkiä? Ei tarvis mennä niin kryptiseksi ton homman.hukkatat kirjoitti:Kiitos avustasi, asia etenee.
17" MBP 2,2GHz i7
11" MBA
iPhone 5 16 GB
11" MBA
iPhone 5 16 GB
12 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu laitteista”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka