Mitäpäs jos mekin tekisimme tämän ympäristöteon.
Kirjoita ennakkoluulosi tänne ja heitä sitten roskikseen.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Viesti Kirjoittaja Celia »
Viesti Kirjoittaja JuzziK »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja p-veli »
"Adolf, paikalla"p-veli kirjoitti:Ei oo rasistillakaan aina helppoa...
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
En epäile että olet rasisti, mutta pako sanoa etten kyllä yhtään ymmärrä miten siskon mies liittyy asiaan? Pahimmillaanhan se voisi pahentaa rasismia mikäli mies olisi totaalinen mu**ku...MacFinn kirjoitti: Mun sisko on ollut mustan miehen kanssa naimisissa noin 30 vuotta, joten en usko olevani rasisti.
Onnistuipas...EvilPet kirjoitti:En epäile että olet rasisti, mutta pako sanoa etten kyllä yhtään ymmärrä miten siskon mies liittyy asiaan? Pahimmillaanhan se voisi pahentaa rasismia mikäli mies olisi totaalinen mu**ku...MacFinn kirjoitti: Mun sisko on ollut mustan miehen kanssa naimisissa noin 30 vuotta, joten en usko olevani rasisti.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Nai muuten afroamerikkalaisen, käsittääkseni.Repe Ruutikallo kirjoitti:Se, että MacFinnin systeri nai neek... afrosuomalaisen, ei todennäköisesti ollut MacFinnin tekemä valinta, tuskin edes Huckleberry Finnin, vaan varmaankin sen systerin.8)
Afro mikä afro!Macco kirjoitti:Nai muuten afroamerikkalaisen, käsittääkseni.Repe Ruutikallo kirjoitti:Se, että MacFinnin systeri nai neek... afrosuomalaisen, ei todennäköisesti ollut MacFinnin tekemä valinta, tuskin edes Huckleberry Finnin, vaan varmaankin sen systerin.8)
Viesti Kirjoittaja Celia »
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Tuohan on hauska kampanja. Se saattaa jäädä positiivisena mieleen.kuriton kirjoitti:"Luopumalla edes yhdestä ennakkoluulosta rakennat moniarvoista ja ympäristöltään ystävällistä Suomea."
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Luin muuten tuon kesällä, ekaksi Tom Savyerin tietty. Oli muuten se kirja aika musta kansistaan... (oi niitä aikoja)Repe Ruutikallo kirjoitti:Huckleberry Finnin
Täsmällisemmin cuban/american!Repe Ruutikallo kirjoitti:Afro mikä afro!Macco kirjoitti:Nai muuten afroamerikkalaisen, käsittääkseni.Repe Ruutikallo kirjoitti:Se, että MacFinnin systeri nai neek... afrosuomalaisen, ei todennäköisesti ollut MacFinnin tekemä valinta, tuskin edes Huckleberry Finnin, vaan varmaankin sen systerin.8)
Viesti Kirjoittaja wanders »
OMG!MacFinn kirjoitti: Mun sisko on ollut mustan miehen kanssa naimisissa noin 30 vuotta, joten en usko olevani rasisti.
Siis juttuko on se, ettei pysty kirjoittamaan ennakkoluuloaan?kuriton kirjoitti: Kirjoita ennakkoluulosi tänne ja heitä sitten roskikseen.
Mulla toimii ainakin Safarilla 3.0.4 ja Firefoxilla tuo ennakkoluulojen kirjoittaminen ja roskiin laitto.wanders kirjoitti:Siis juttuko on se, ettei pysty kirjoittamaan ennakkoluuloaan?kuriton kirjoitti: Kirjoita ennakkoluulosi tänne ja heitä sitten roskikseen.
Näin ainakin mulla, Safari 3 ja Tiger ja niin edelleen... eli ei toimi?
Dadaa! Toimii mullakin, tosin kerkisin tässä välissä päivittää Safari 3.1, joten en tiedä missä oli vika!kuriton kirjoitti: Mulla toimii ainakin Safarilla 3.0.4 ja Firefoxilla tuo ennakkoluulojen kirjoittaminen ja roskiin laitto.
..ja muutaman sinne oonkin jo nakannut.