Levy on ilmestynyt tänään!!
Tämä oli 1. ostokseni!! Siiiisstiäääää!! Arvatkaapa oli helppoa ja toimiko? Vihje : oli ja kyllä.
Tosin kansitaide jää kyllä vahemmälle, sääli sillä u2 levyjä on kuvannut valokuvaaja Anton Corbjin, ihan huippukuvaaja. En tiedä onko tälle levylle kuvannut, veikkaisin että on.
Mutta on tää mahtavaa!!!
Kuulostaa hyvältä levyltä, suosittelen.
Ostin U2:n tänään ilmestyneen levyn verkosta!!!!
Perusasioita jokaiselle Applen tuotteiden käyttäjälle, muun muassa iCloud ja muut pilvipalvelut
12 viestiä
• Sivu 1/1
-
Ostin U2:n tänään ilmestyneen levyn verkosta!!!!
Viesti Kirjoittaja G5user »
-
Re: Ostin U2:n tänään ilmestyneen levyn verkosta!!!!
Viesti Kirjoittaja Jamac »

Alihankintana printtipuolen graafista materiaalia!
-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »

Ps. Anteeksi, en voimut itselleni mitään. :$
Pps. Onhan iTMS mahtava!
"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
-
Mitä vittua? Ei nyt mene ihan jakeluun?
Jätkät alkaa vinoilemaan kun kunnolla innostuu!
Tarkemmin ajatellen tämä levy on ihan takapuoli ja musicstore kanssa, itte olisin tehnyt molemmat paljon, paljon paremmin.
Jätkät alkaa vinoilemaan kun kunnolla innostuu!
Tarkemmin ajatellen tämä levy on ihan takapuoli ja musicstore kanssa, itte olisin tehnyt molemmat paljon, paljon paremmin.
-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Älä nyt leikistä suutu. Se oli HUUMORIA. :-D
(Olisit voinut lukea myös itse viestin, etkä vain katsoa kuvaa...)
(Olisit voinut lukea myös itse viestin, etkä vain katsoa kuvaa...)
"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
-->Kateellinen... Tili taas nii tyhjä ettei paljo ostellaJätkät alkaa vinoilemaan kun kunnolla innostuu!

Voorumisofta vois tsekata josko kuva on pienempi kuin 300px leveä, jolloin sitä ei skaalattais...
Alihankintana printtipuolen graafista materiaalia!
-
Luin kyllä viestinkin. Ihan huumorina sen otinkin.
Vastauksenikin oli huumoria. Huumori on tunnetusti vaikea laji.
Storesta : kohdallani lisää levyjen ostamista varmasti. Onneksi bändejä joiden levyjä ostan, on aika vähän.
Muuten tulisi kallista huvia...
Vastauksenikin oli huumoria. Huumori on tunnetusti vaikea laji.
Storesta : kohdallani lisää levyjen ostamista varmasti. Onneksi bändejä joiden levyjä ostan, on aika vähän.
Muuten tulisi kallista huvia...
-
Viesti Kirjoittaja thebanzai »
Asiasta höpötykseen, eli liekö kaikkien mac-fanien oltava u2-faneja? 

Switch-jahkailua jo vuodesta 2003
-
Viesti Kirjoittaja DigiMon »
Toki huomasit että levyn mukana tuli PDF-tiedosto, joka taitaa olla täydellinen kopio fyysisen levyn mukana tulevasta vihkosesta. Kaksipuolisena kun printtaa niin tulee siisti vihko. Siinä oli paljon lisää kuvia, mutta muistaakseni vain pari niistä oli A.C:n otoksia. Siinä muuten äijä joka kuvasi/kuvaa myös Depeche Modea aika eksklusiivisesti levyjen kansiin. Ja videoihin, ja kiertuelavastuksiakin taitaa hoitaa.Tosin kansitaide jää kyllä vahemmälle, sääli sillä u2 levyjä on kuvannut valokuvaaja Anton Corbjin, ihan huippukuvaaja. En tiedä onko tälle levylle kuvannut, veikkaisin että on.
Complete U2-pakettia kantsii muuten kanssa selata. Tykytystä aiheutti ainakin minulle. Levyn nimikappalekin löytyy sieltä, erikseen ostettavana plus muiden satojen seassa. Siis Fast Cars sisältää ilmeisesti atomipommin purkuohjeita taijotain

-
Oma u2 fanitukseni on paljon,paljon ennen macin fanitusta.
Eli ei tarvi tosiaankaan macistien digata u2:sta. Oikestaan tämä tilanne on kannaltani vähän noloa!
Huomasin PDF liitteen tietty, mutta ei se ole oikein sama kuin oikea levy.
Se on parempi, ei ole turhaa romua nurkissa!
Eli ei tarvi tosiaankaan macistien digata u2:sta. Oikestaan tämä tilanne on kannaltani vähän noloa!
Huomasin PDF liitteen tietty, mutta ei se ole oikein sama kuin oikea levy.
-
Viesti Kirjoittaja jannehh »
Vähän karkaa tästä puhtaasti u2-pohdiskelusta yleisemmäksi, mutta olen tuon suhteen koittanut saada mielipidettä aikaiseksi, vaan ei oikein onnistu. Siis kun toisaalta musiikkihan se pääasia on ja jos vielä sen kansisälän rupeaa saamaan pdf:nä, niin miksi pitäisi tuhrata luonnon- sun muita varoja kansitavaran tekemiseen... Toisaalta ne kaupasta ostetut CD:t tahtovat edelleen tuntua oikeammilta, vaikka käytännössä useimmiten käy niin, että siirrän levyn koneelle ja sen kautta enimmäkseen kuuntelen (koskapa rouva ja pennut ovat musiikkimaultaan jotenkin rajallisia eivätkä ihan kaikkea mahollista jaksa yhteisissä tiloissa kuunnella). Tietenkin on vielä tämä puoli, että kun työn puolesta olen tavallaan printtimediaan sotkeutunut, niin ei sitä varsinaisesti haluaisi niiltä painon pojiltakaan töitä viedä. Niin ja kaiken lisäksi vielä tuo paikallinen levykauppias kyllä ansaitsee paikkansa elämässäni sillä, että on oppinut makuani tuntemaan aika hyvin (ei vielä fyysisesti, vaan ihan tätä musiikkimakua) ja siksi osaa suositella aina joskus levyjä, joita en muuten huomaisi edes miettiä.Huomasin PDF liitteen tietty, mutta ei se ole oikein sama kuin oikea levy.
Tuossa noita isoimpia juttuja,jotka aiheuttavat sen, etten osaa päättää, että miten tuohon nettimusaan suhtautuisi.
-
Viesti Kirjoittaja DigiMon »
Asiallista pohdintaa, jannehh. Puolesta pointit on täälläkin hyödynnetty. Tosin nyt tullut kokeiltua cd:lle polttamista ja kansitaiteen tulostamista. Ihan komeata jälkeä tulee mielestäni, varsinkin ohutkuoristen romppujen kanssa kun ei tarvi miettiä mitä selkämykseen ja takakanteen laittaisi.
Itse olen suhtautunut asiaan näinikkään, että tämä nettimusa on vain yksi vaihtoehto cd:n rinnalla. Ei sitä kaikkea tarvi netistä ostaa, vaikka minulla on näin päässyt nyt alkuvaiheessa käymään. Tietenkin iTMS voittaa kopiosuojatun cd:n mennentullen, mutta muutenhan nämä tulevat elämään rinnakkain vielä pitkään. Luulisin..
Itse olen suhtautunut asiaan näinikkään, että tämä nettimusa on vain yksi vaihtoehto cd:n rinnalla. Ei sitä kaikkea tarvi netistä ostaa, vaikka minulla on näin päässyt nyt alkuvaiheessa käymään. Tietenkin iTMS voittaa kopiosuojatun cd:n mennentullen, mutta muutenhan nämä tulevat elämään rinnakkain vielä pitkään. Luulisin..

12 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka