Erño kirjoitti:Missä mun munat on?
Pelimies ja munat hukassa?!Erño kirjoitti:Mutta olen myös pelaaja ja hoidan sen WIndowsilla.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Erño kirjoitti:Missä mun munat on?
Pelimies ja munat hukassa?!Erño kirjoitti:Mutta olen myös pelaaja ja hoidan sen WIndowsilla.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Peenis ja muna ovat 2 eri asiaaTeppo Tulppu kirjoitti:Erño kirjoitti:Missä mun munat on?Pelimies ja munat hukassa?!Erño kirjoitti:Mutta olen myös pelaaja ja hoidan sen WIndowsilla.
Viesti Kirjoittaja ompputetteri »
Mun suussa.Erño kirjoitti:Missä mun munat on?
Ryökäle! Varo vaan, sisällä voi olla yllätyksiä...ompputetteri kirjoitti:Mun suussa.Erño kirjoitti:Missä mun munat on?
Minä kun en oikein diggaa niistä ylläreistä, varsinkaan siitä valkoisestaErño kirjoitti:Ryökäle! Varo vaan, sisällä voi olla yllätyksiä...ompputetteri kirjoitti:Mun suussa.Erño kirjoitti:Missä mun munat on?
Viesti Kirjoittaja Macchiavelle »
Koita vaihtokauppaa Nikonin optiikkaan..Pitää muuten maksaa nykyisin niin pirusti, jotta saa munaa suuhun. Ennen oli toisin
Viesti Kirjoittaja Macco »
Niinpä. Ennen niitä tarjottiin ilmatteeksi. Varsnikin vieraissa.ompputetteri kirjoitti:
Minä kun en oikein diggaa niistä ylläreistä, varsinkaan siitä valkoisesta![]()
Pitää muuten maksaa nykyisin niin pirusti, jotta saa munaa suuhun. Ennen oli toisin
Pientä munaa saa halvalla. Ne tulee pusseissa.ompputetteri kirjoitti:Pitää muuten maksaa nykyisin niin pirusti, jotta saa munaa suuhun. Ennen oli toisin
En! Nuo nykyiset lasit kun on sellaisia, ettei niistä voi mitenkään luopua, ei edes rahalla, saatika munallaMacchiavelle kirjoitti:Koita vaihtokauppaa Nikonin optiikkaan..Pitää muuten maksaa nykyisin niin pirusti, jotta saa munaa suuhun. Ennen oli toisin
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Kokeile toista kisua!Macco kirjoitti:Mä en saa tiettyä' reikää palomuuriin kun tuo yksi Leopardi ei anna avata sellaista.
Mutta mistä niitä kasseja saa?Macco kirjoitti:Pientä munaa saa halvalla. Ne tulee pusseissa.ompputetteri kirjoitti:Pitää muuten maksaa nykyisin niin pirusti, jotta saa munaa suuhun. Ennen oli toisin
Siinä ne on patukoiden vieressä.ompputetteri kirjoitti:Mutta mistä niitä kasseja saa?Macco kirjoitti:Pientä munaa saa halvalla. Ne tulee pusseissa.ompputetteri kirjoitti:Pitää muuten maksaa nykyisin niin pirusti, jotta saa munaa suuhun. Ennen oli toisin
OK. Pitänee seuraavan kerran tunnustella, kun pääsee lähietäisyydelle patukan kanssa.Macco kirjoitti:Siinä ne on patukoiden vieressä.ompputetteri kirjoitti:Mutta mistä niitä kasseja saa?Macco kirjoitti: Pientä munaa saa halvalla. Ne tulee pusseissa.
Viesti Kirjoittaja jonnemoi »
Viesti Kirjoittaja Vaeltaja »
Onhan se ylösalaisin näyttö roikkuen pöydänreunan yli - onhan!!! Valuu tahmaa vähemmän itse koneeseen.jonnemoi kirjoitti: Onko enää toivoa? Ei taida olla järkeä käynnistellä ennen kuin huollossa vasta?
Viesti Kirjoittaja Jone »
Voi itkunen... vaan eipä hätäillä nimittäin parikin kamua on on tehnyt vastaavaa yksi kahvilla ja toinen kaakaolla. Molemmat käy sa kukkuu tänäänkin. Kokis on siitä ikävä että siinä on sokeria ja se jämähtää kiinni oikein napakasti. Jos otat varman päälle niin älä starttaa, anna huollon tehdä se. Kovalevy on tod. näk kuitenkin "tallessa"jonnemoi kirjoitti:Nyt ottaa päähän. Todella paljon oikeastaan. Sanoinkuvaamatonta jopa. Menin rikkomaan macbookkini. Miten pystyin tekeen niin, en tiedä. Miksi tein niin, en tiedä. Sen tiedän miten se meni rikki, kokeilin kolaa yhdistää näppäimistöön, ei oikeen sopinu keskenään. Paniikin omaisesti virtajohto ja akku puolijuoksulla irti, ja pyyhkeellä/mikälierättiolikaan kaikki ylimääräinen kola pois. Onko enää toivoa? Ei taida olla järkeä käynnistellä ennen kuin huollossa vasta?
Tosta vakuutuksesta. Asun vielä vanhempien luona, mutta kone on kuitenkin oma. Meneekö se kuitenkin vanhempien vakuutuksesta? Meneehän?Vaeltaja kirjoitti:Onhan se ylösalaisin näyttö roikkuen pöydänreunan yli - onhan!!! Valuu tahmaa vähemmän itse koneeseen.jonnemoi kirjoitti: Onko enää toivoa? Ei taida olla järkeä käynnistellä ennen kuin huollossa vasta?
Onhan kotivakuutus kunnossa - onhan!!! Omavastuulla saat korjautettua/uuden koneen.
Poikani MacBookin näppikselle roiskahti vain vähän Jaffaa - ei mennyt koneen sisään. Topcase vaihtoon (= se näppisosa ympäristöineen ja ohjauslevyineen). Hinta huollossa osineen 360€, mutta omavastulla selvittiin.
Viesti Kirjoittaja carnice »
Melko varmastijonnemoi kirjoitti:Tosta vakuutuksesta. Asun vielä vanhempien luona, mutta kone on kuitenkin oma. Meneekö se kuitenkin vanhempien vakuutuksesta? Meneehän?Vaeltaja kirjoitti:Onhan se ylösalaisin näyttö roikkuen pöydänreunan yli - onhan!!! Valuu tahmaa vähemmän itse koneeseen.jonnemoi kirjoitti: Onko enää toivoa? Ei taida olla järkeä käynnistellä ennen kuin huollossa vasta?
Onhan kotivakuutus kunnossa - onhan!!! Omavastuulla saat korjautettua/uuden koneen.
Poikani MacBookin näppikselle roiskahti vain vähän Jaffaa - ei mennyt koneen sisään. Topcase vaihtoon (= se näppisosa ympäristöineen ja ohjauslevyineen). Hinta huollossa osineen 360€, mutta omavastulla selvittiin.
Viesti Kirjoittaja carnice »
Viesti Kirjoittaja Vaeltaja »