Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja maxima »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Hep! Tänne 1maxima kirjoitti:4 kpl iPhone tulossa kohti! 8)
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Viesti Kirjoittaja Sarjatuli »
Viesti Kirjoittaja Vaeltaja »
...ja rahan ahnetta!maxima kirjoitti:..etelänaapurin helmaväki on suurelta osin erittäin hyvännäköistä.
Viesti Kirjoittaja jereme »
Viesti Kirjoittaja Sarjatuli »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Uutta työpaikkaahan tässä hehkutat, eikös vaan? Tuo toinen seikka sopisi vuodatustopiciin, eikös vaan?Sarjatuli kirjoitti:Jee..Uusi työpaikka..Muutto edessä..Turku takana..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Hieno homma! Kokeile seuraavaksi pystytkö nuolaisemaan kyynerpäätäsi!Erño kirjoitti:Sain otettua itseäni niskasta kiinni
Pystyn. Mitäs kummaa siinä on? Oman korvan nuoleminen onkin sitten vähän vaikeampaaTeppo Tulppu kirjoitti:Hieno homma! Kokeile seuraavaksi pystytkö nuolaisemaan kyynerpäätäsi!Erño kirjoitti:Sain otettua itseäni niskasta kiinni
Viesti Kirjoittaja Macco »
Etkä pysty! Jos pystyt, nin saat kyllä postata kuvan, millainen apina oikein olet.Erño kirjoitti:Pystyn. Mitäs kummaa siinä on? Oman korvan nuoleminen onkin sitten vähän vaikeampaaTeppo Tulppu kirjoitti:Hieno homma! Kokeile seuraavaksi pystytkö nuolaisemaan kyynerpäätäsi!Erño kirjoitti:Sain otettua itseäni niskasta kiinni
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Ei lainkaan ollut tarkoitus yllyttää moiseen.Maza kirjoitti:Kuinka moni kokeili nuolla kyynärpäätään?
Minä ainakin.
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Joo, arviolta 84,3 millimetriä jäi itellä vajaaksi (keskelle kyynärpäätä, huom.). Jos olisi pokkaa ottaa olkapäänsä sijoiltaan, niin ehkäpä..Maza kirjoitti:Kuinka moni kokeili nuolla kyynärpäätään?
Minä ainakin.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Ai niin, noin se voisi onnistuakin! Kokeillaanpa...mikastus kirjoitti:Joo, arviolta 84,3 millimetriä jäi itellä vajaaksi (keskelle kyynärpäätä, huom.). Jos olisi pokkaa ottaa olkapäänsä sijoiltaan, niin ehkäpä..Maza kirjoitti:Kuinka moni kokeili nuolla kyynärpäätään?
Minä ainakin.
Tai sitten venyttää kieltä tyyliin "alkuasukasalahuuli". Kannattaa ehkä kokeilla molempia johonkin lähimmäiseen ensin. Vaimo tulisi ensimmäisenä mieleen, jos semmoinen olisi.Macco kirjoitti:Ai niin, noin se voisi onnistuakin! Kokeillaanpa...mikastus kirjoitti:Joo, arviolta 84,3 millimetriä jäi itellä vajaaksi (keskelle kyynärpäätä, huom.). Jos olisi pokkaa ottaa olkapäänsä sijoiltaan, niin ehkäpä..
Viesti Kirjoittaja Tont_za »
En ymmärrä miten Gene pystyy olemaan kielimättä? Miehen kielihän on oikea sisäfile. Suorastaan suussasulava lihankappale. Genen menehtyminen (toivottavasti ei aikoihin) ei ehkä tule olemaan se tavallinen rock-legendan "omaan oksennukseensa tukehtuminen". Semmoiselle Gene näyttänee kieltään.Maza kirjoitti:Olen melko vakuuttunut, että Gene Simmons pystyy tähän kyynärpään tyydyt... nuolemiseen.