kuinka? moni on kännissä juuri nyt.
Tai
Kuinka moni on kännissä, juuri nyt?
Tai
Kuinka Moni on kännissä ja vielä juuri nyt?

Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Viesti Kirjoittaja maxima »
Nimenomaan! Tässä ollaan niin huipulla, ettei ylemmäs voi enää päästä!Cathi777 kirjoitti: Oi miksi ajauduin tähän pisteeseen? Onko tästä muuta reittiä kuin alaspäin...?...
Viesti Kirjoittaja Cathi777 »
Minä olen jossain tilassa, siitä että onko se känni en tiedä, mutta joku tila tämä on, joka poikkeaa kenties hieman siitä normaalista missä ehkä ajoittain olen.Salamijakk kirjoitti:Avarran teidän kielikäsitystä tästäkin otsikosta:
Tai
Tai
![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Kunnon tiloja kännillä saa. Mene Matti Ahteen ovelle ja koputa, voin taata, että pääset pois.Cathi777 kirjoitti:Minä olen jossain tilassa, siitä että onko se känni en tiedä, mutta joku tila tämä on, joka poikkeaa kenties hieman siitä normaalista missä ehkä ajoittain olen.Salamijakk kirjoitti:Avarran teidän kielikäsitystä tästäkin otsikosta:
Tai
Tai
![]()
![]()
Kieltämättä hieman paloöljymäinen tuoksu, maku tosin vähän parempi. Ei sillä että paloöljyssä mitään vikaa olisi.Teppo Tulppu kirjoitti:Lagavulinin kaltaiselle paloöljylle kanisteri olisi sopivin astia.maxima kirjoitti:Erittäin perinteinen! Seuraavaksi voisin Amanitan seuraksi käydä tekemässä Tequila-Cointreau-Lagavulin -lasillisen. Kannullisen? Ämpärillisen? 8)
Viesti Kirjoittaja masa »
Viesti Kirjoittaja Jonkkis »
Viesti Kirjoittaja Carde »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Viesti Kirjoittaja Carde »
Jaahans eihän sitä konjakkia muuten...Macco kirjoitti:Ihan vain maun vuoksi maistoin jonkun desin konjakkia...
Viesti Kirjoittaja jereme »
Viesti Kirjoittaja septic »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Välillä jos tilanne näyttää uhkaavalta, niin ilmoittakaa viimeistään klo 23.15 niin voin sitte heittää muut vaatteet pois ja vetäistä baarimestarin essun esille ja tulla 23.50 raportoimaan humalatilasta! Eli ikään kuin otan one for the team. Uhraudun Homppulaisten puolesta humalatilan kauhuuteen. Ettei vaan tule kännitöntä päivää tänne!amanita kirjoitti:Tuli mieleeni, että jaksaisko joku tutkiskella joutessaan, löytyykö ketjusta joka päivälle joku känninen? Meinaan siltä noin mutuna tuntuu, jotta aina jollakulla juhla joka päivä!
Viesti Kirjoittaja septic »
Kiitos kiitos. Juhlitaan nyt, katsotaan sitten toukokuussa, josko juhlittiin laudaturia vaiko eximiaa. Silloin uudet juhlat joka tapauksessa, kävi miten kävi. Pohdittiinkin juuri kaverin kanssa että abivuosi ontaa melko monta (hyvää) syytä juhlia:amanita kirjoitti:Septicille kivaa iltaa ja todella upealta vaikuttavasta yo-suorituksesta etukäteisonnea!!!!![]()
Ihanuuteen, vielä tänään! Huomenna katsotaan ihanuutta uudesta näkökulmasta.maxima kirjoitti: Uhraudun Homppulaisten puolesta humalatilan kauhuuteen. Ettei vaan tule kännitöntä päivää tänne!
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Legendaarista Mazalta!!! Koeta pärjätä ja sympatiaa siihen aamuoloon!Maza kirjoitti:Ihan vaan oluelle menin. Saatoin jopa siiderin maistaa. Kuivan, kuten minäkin. Viini oli vastustamaton. Niin oli liköörikin. Tai mitä se olikaan. Ja niin olies se kolmaskin. Vai mitä ase oli. Taisn otaa patij ellen lomelizxfmz. Ja nut oona käaannie-.'kai. jkjooo, oon varmaanm käsnnisä-
Nähdäään aamukahvikeslkuetelutopikixsa l, kullannnuput.
Viesti Kirjoittaja piipelipaapeli »
Viesti Kirjoittaja Kreivi »
Viesti Kirjoittaja jereme »
"Ensinnäkin..." *sormi pystyssä*. Ja siinä vaiheessa moni sammuu.carnice kirjoitti:1.