Time Capsule otti ja lakkasi tekemästä verkkoa. Mikään resetointi ei auta. Kysymys kuuluu, miten saan dataa pihalle kapselista? Ei sielä välttämättä ole mitään uniikkia, mutta jotain voi ollakin... paha sanoa niin kauan kun niitä ei näe.
Kapseli on nyt ethernetillä (Lan-reiästä) kiinni koneessa, mutta ei verkossa mitään näy...
USB-levynä se ei varmaankaan näy, jos vaikka löytäisin sopivan kaapelin (leveä-leveä)?
Ideoita?
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
Resetoi se capseli alkutilaan sieltä perästä olevasta napista. Sit sillä verkko airport työkalulla koitat löytää sen uudelleen. Itsellä kerran käynyt noin että meni hukkaan koko laite mut sain sen tolleen toimimaan.
Repe Ruutikallo kirjoitti:Kun mä just sanoin että mikään resetointi ei auta...
Olet varmaankin jo kokeillut myös piuhat irti ja muutama minuutti ilman sähköä jne.? Tuolla applen discussioneissa on jotain vastaavaa.
Todella ikävä kuulla tuollaisesta. Tajusin juuri nyt miksi tein oikean päätöksen kun en ostanutkaan capselia vaan tukiasema ja verkkolevy ovat eri laitteita. Suoraan sanottuna en kyllä haluaisi lähettää tuollaista tai ylipäätään mitään laitetta huoltoon jossa sisällä olisi yksityiseksi tarkoitettua dataa.
Koita vain sitkeesti resetoida. Mulla se toimi ehkä noin 15:toista kerralla vasta. Jostain syystä oli jumissa.. alko itelläki aluks usko loppua mut lopulta se resetoitu ja kaikki pelaa taas ihan normaalisti. Tiesti jos ei mikään auta ni takuu korvaa mut älä anna vielä periks
Markusk kirjoitti:Koita vain sitkeesti resetoida. Mulla se toimi ehkä noin 15:toista kerralla vasta. Jostain syystä oli jumissa.. alko itelläki aluks usko loppua mut lopulta se resetoitu ja kaikki pelaa taas ihan normaalisti. Tiesti jos ei mikään auta ni takuu korvaa mut älä anna vielä periks
No tää on mielenkiintoinen tieto, pitääpä resetoida vaikka 16 kertaa sitten...
Palataksemme toiseen pääasiaan... moninkertaisen (8x?) resetoinnin tuloksena Kapseli heräsi henkiin ja alkoi taas leikkiä mun kaa, joten kovasti kiitoksia vinkistä!
Repe Ruutikallo kirjoitti:Palataksemme toiseen pääasiaan... moninkertaisen (8x?) resetoinnin tuloksena Kapseli heräsi henkiin ja alkoi taas leikkiä mun kaa, joten kovasti kiitoksia vinkistä!
Repe Ruutikallo kirjoitti:Palataksemme toiseen pääasiaan... moninkertaisen (8x?) resetoinnin tuloksena Kapseli heräsi henkiin ja alkoi taas leikkiä mun kaa, joten kovasti kiitoksia vinkistä!
Eight time capsule?
Öpauttia.