Ei ehkä niinkään välirako kuin hajurako.Lare kirjoitti:esteetikkoja tietysti välirako haittaisi.
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Ei ehkä niinkään välirako kuin hajurako.Lare kirjoitti:esteetikkoja tietysti välirako haittaisi.
Viesti Kirjoittaja eewok »
Tänään tuli tuo uusin Macworld kotiin. Katotaan jos jaksan tuon vanhan Amanitan lähettämän lehden laittaa maximalle eteenpäin...mikäli se vielä kiinnostaa?maxima kirjoitti:Jahas! Eewokki voi sitte forwardata ne tänne! Mulla on vielä monta nurkkaa täyttämättä!amanita kirjoitti: Mulle on lehti tullut jo pari vuotta, mutta ihan vähäinen muistinpätkä on, että ei kestä noin kauaa. Laita mulle yv:nä osoitteesi, voin luettuani postittaa sulle hiljan tulleen lehden ja seuraavankin, mikäli oman lehtesi tulo kestää kauan. Moni kenties säilyttää noita lehtiä, minä en enää viitsi, kertyy muutoin liikaa kamaa nurkkiin.
Viesti Kirjoittaja NeNithelo »
eewok kirjoitti:vanhan Amanitan
Viesti Kirjoittaja amanita »
Kualee justiinsa nauruun.. tää vanhus....NeNithelo kirjoitti:Offtopikiksi menee, muttatuo on jo aika riskaabelisti sanottu!eewok kirjoitti:vanhan Amanitan
Viesti Kirjoittaja maxima »
eewok kirjoitti:Tänään tuli tuo uusin Macworld kotiin. Katotaan jos jaksan tuon vanhan Amanitan lähettämän lehden laittaa maximalle eteenpäin...mikäli se vielä kiinnostaa?maxima kirjoitti:Jahas! Eewokki voi sitte forwardata ne tänne! Mulla on vielä monta nurkkaa täyttämättä!amanita kirjoitti: Mulle on lehti tullut jo pari vuotta, mutta ihan vähäinen muistinpätkä on, että ei kestä noin kauaa. Laita mulle yv:nä osoitteesi, voin luettuani postittaa sulle hiljan tulleen lehden ja seuraavankin, mikäli oman lehtesi tulo kestää kauan. Moni kenties säilyttää noita lehtiä, minä en enää viitsi, kertyy muutoin liikaa kamaa nurkkiin.
Viesti Kirjoittaja Infeliz »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Toki on, tasan vuosi takaperin -numerossa. Luonnollisesti MB oli selvä voittaja...Infeliz kirjoitti:onko mikrobitti arvostellu esim. macbookkia?
kiinnostaisi lukea, jos tietäisi missä numerossa esim.
Viesti Kirjoittaja Lare »
Sanajärjestys tekee joskus ihmeitä. Onneksi et kuitenkaan vanha sanan tilalla käyttänyt mitään sellaisia ilmaisuja kuin loppuun plärätyn, entisen, kulahtaneen, tms. 8)NeNithelo kirjoitti:Offtopikiksi menee, mutta
eewok kirjoitti:vanhan Amanitan
tuo on jo aika riskaabelisti sanottu!
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu laitteista”