![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)

Viesti Kirjoittaja jkoski1 »
Viesti Kirjoittaja kermit »
Viesti Kirjoittaja EJMV »
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Viesti Kirjoittaja Salmister »
Viesti Kirjoittaja jkoski1 »
Viesti Kirjoittaja Hiljaisuus »
Eipä noita Apple tuotteita ole tainnut koskaan luettelossa ollakaan. Mutta aina sitten jotain on ollut myynnissä, kun on paikan päälle raahautunut, jos ei muuta, niin ainakin iPodeja.EvilPet kirjoitti:Ainakaan luettelossa ei ollut mitään mac-tuotteita
Viesti Kirjoittaja -skit »
Viesti Kirjoittaja p-veli »
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
Viesti Kirjoittaja maxima »
Ylläolevassa kuvassa ainakin Leopardi.bryan kirjoitti:Mitäköhän kissaeläintä sisällä? Varmaan Tiikeriä.
Viesti Kirjoittaja -skit »
Myyjä kertoi avuliaasti, että ei ole kyseessä uusin versio, eikä sisällä Leopardia. Yllätyksekseni huomasin, että kone oli parempi kuin ilmoitettu (2,0Ghz ja 80HD + Leopard Upgrade dvd)... Eli kaikin puolin loistava ostos äidilleni.maxima kirjoitti:Ylläolevassa kuvassa ainakin Leopardi.bryan kirjoitti:Mitäköhän kissaeläintä sisällä? Varmaan Tiikeriä.
Viesti Kirjoittaja The raconteur »
The raconteur kirjoitti:Jaahas. Verkkokauppa.com mainostaa etusivullaan tiputtaneensa kaikkien hulluilla päivillä olevien tuotteiden hinnat halvemmaksi mitä Stokkalla. Ovela veto 8)
Viesti Kirjoittaja E-Bop »
Itselläni tuollainen markkinointi herättää lähinnä paheksuntaa. Toki tuo tekee VK:lle lisää kauppaa, mutta palveleeko tuollainen oikeasti ketään. Verkkokauppa menettää rahaa, mutta saa liiketoimintaa ja Stocka menettää tuossa asiakkaita.The raconteur kirjoitti:Jaahas. Verkkokauppa.com mainostaa etusivullaan tiputtaneensa kaikkien hulluilla päivillä olevien tuotteiden hinnat halvemmaksi mitä Stokkalla. Ovela veto 8)
Viesti Kirjoittaja anttti »
Oon aikalailla samoilla linjoilla sun kanssas, mutta toisaalta toinen puoli mun aivoistani tahtoo nostaa ääntänsä kuuluviin kertomalla kuinka Hullujen Päivien "halvat" hinnat ei oo juuri muuta kuin muiden kauppojen normaalihintoja vastaavat hinnat. Ostokiimaiset ihmiset rynnivät ja kiilailevat toisiaan vihaisina, kamaa ostetaan periaatteella "hinta on kissankokoisin kirjaimin, sen on pakko olla halpaa".E-Bop kirjoitti:Itselläni tuollainen markkinointi herättää lähinnä paheksuntaa. Toki tuo tekee VK:lle lisää kauppaa, mutta palveleeko tuollainen oikeasti ketään. Verkkokauppa menettää rahaa, mutta saa liiketoimintaa ja Stocka menettää tuossa asiakkaita.The raconteur kirjoitti:Jaahas. Verkkokauppa.com mainostaa etusivullaan tiputtaneensa kaikkien hulluilla päivillä olevien tuotteiden hinnat halvemmaksi mitä Stokkalla. Ovela veto 8)
Aikaisemmin olen pitänyt Verkkokauppaa reiluna kauppana, mutta tähän loppui sekin harhaluulo. Melkein yhtä fiksu kuin se "kaikki tuotteet halvemmalla kuin Gigantti.fi"-mainos. Tuotteissa erot 29€ -> 28,90€ ja tämä summa peritään postimaksuissa takaisin.
Onko kaupankäynti suomessa mennyt siihen, että k*staan muitten kampanjat. Onneksi en itse ole enää tuolla alalla. Toista se oli 10v sitten.
![]()
Ööm nyt mä en tajua..E-Bop kirjoitti:Itselläni tuollainen markkinointi herättää lähinnä paheksuntaa. Toki tuo tekee VK:lle lisää kauppaa, mutta palveleeko tuollainen oikeasti ketään. Verkkokauppa menettää rahaa, mutta saa liiketoimintaa ja Stocka menettää tuossa asiakkaita.The raconteur kirjoitti:Jaahas. Verkkokauppa.com mainostaa etusivullaan tiputtaneensa kaikkien hulluilla päivillä olevien tuotteiden hinnat halvemmaksi mitä Stokkalla. Ovela veto 8)
Aikaisemmin olen pitänyt Verkkokauppaa reiluna kauppana, mutta tähän loppui sekin harhaluulo. Melkein yhtä fiksu kuin se "kaikki tuotteet halvemmalla kuin Gigantti.fi"-mainos. Tuotteissa erot 29€ -> 28,90€ ja tämä summa peritään postimaksuissa takaisin.
Onko kaupankäynti suomessa mennyt siihen, että k*staan muitten kampanjat. Onneksi en itse ole enää tuolla alalla. Toista se oli 10v sitten.
![]()
Viesti Kirjoittaja MacMivu »
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
Mitä sinä siellä sitten teit? Et kai ostanut mitään.? Suurin osa ihmisitä oli varmaan siellä myös ihan vaan palloilemassa paikasta toiseen.MacMivu kirjoitti:Taas vaihteeksi hulluilla päivillä oli aika villiä menoaYksi kaveri (ikää 17) sai kokea mummelin käsilaukun voiman, kun tämä alkoi huitoa päästäkseen eteenpäin
En ymmärrä miksi ihmiset syöksyvät suureen kauppaan hamstraamaan kakka vain alennuksien takia...
Viesti Kirjoittaja MacMivu »
Mistä kohti viestiäni päättelit että olin siellä?NeliX4 kirjoitti:Mitä sinä siellä sitten teit? Et kai ostanut mitään.? Suurin osa ihmisitä oli varmaan siellä myös ihan vaan palloilemassa paikasta toiseen.MacMivu kirjoitti:Taas vaihteeksi hulluilla päivillä oli aika villiä menoaYksi kaveri (ikää 17) sai kokea mummelin käsilaukun voiman, kun tämä alkoi huitoa päästäkseen eteenpäin
En ymmärrä miksi ihmiset syöksyvät suureen kauppaan hamstraamaan kakka vain alennuksien takia...
Palaa sivulle “Kauppapaikan keskustelu ja hintavinkit”