Nätti-Nikke kirjoitti:Siltä se vaikuttaa, mut mä en vieläkään ymmärrä miksi sä haluat sen päivittää.
Tosi asiahan on, että Pwnage on huomattavasti parempi kuin toi Ziphone, vaikka hyvin sekin toimii. Jahka noi Chronic Dev:in kundit vielä laittavat tuon IPSWTool:in jakoon, niin sä pystyt itse kustomoimaan noita firmwareja. Eli lisäämään suomennokset, ohjelmia, muuttamaan esim. käynnistyksen yhteydessä näkyvän omppulogon vaikka omiksi yhteystiedoiksi (sen varalle, et puhelin vaikka katoaa) ym. ja palauttamaan puhelimen iTunesissa.
Heh, kyse ei oo siitä että haluan päivittää, vaan mahdollisuus päivittää.

Ei oo montaa viikkoa sit ku viimeks luin että ne "surkimukset" jotka on käyttäny ZiPhonea, on kusessa/jumissa/tehny tyhmästi. Syy - 3.9BL ei voi päivittää 4.6:seen. Mua ei henk koht kiinnosta päivittää 4.6:seen, vaan lähinnä tiedostaa onko se edes mahdollista. Siis ihan mielenkiinnosta aiheeseen. Oon nörtti, ja aina ollu kiinnostunu "hakkeroimisesta".

Oma pimeä tausta alkaa puskemaan esille..
Pwnage näyttäs olevan hyvä projekti, mutta vielä vähän ns "raakile". Jos vertaa montako steppiä pitää tehdä että saa häkättyä iLuurin Pwnagen kautta vs. ZiPhone, niin siinä ZiPhone kyl voittaa Pwnagen 6-0. Pitää muistaa että 99% käyttäjistä ei ole insinöörejä, vaan ihmisiä joita kiinnostaa pelkästään helppous. Pwnage:ssa on todellakin potentiaalia, mutta sellaisenaan ehkä liian
HC. Jos/kun ne lisää pakettiin kaikki firmikset & bootloaderit, ja käyttäjä voi klikkaa "do it all" nappia niin sillon se on oikeesti hyvä. Niille jotka haluaa säätää niin pitää toki olla mahdollisuus siihen, mutta defaulttina pitäs kyllä palvella "taviksia". Näin se vaan on. Karua, mutta totta.
Mutta näin tällä erää. Toi on kyl kova saavutus mitä pojat on tehny, mutta tosiaan liian hankala jotta esim mun ysätävät käyttäis sitä. Ne mielummin hakee ZiPhonen koska se on "one-button-do-it-all".
--
s