Jääkiekkopeli Macille?
-
Jääkiekkopeli Macille?
Viesti Kirjoittaja spongeb »
Olenko puhunut itseni syvälle suohon, luvannut mahdottomia vai olisiko jollakulla tarjota apuja eli tietoa aiheesta, ettei tarvitsisi ihan suotta hakata päätä seinään ja sitten lopulta tuotaa mukelolle suurta pettymystä ja joutua siskon silmissä naurunalaiseksi!?
Auttakee pliiz!! Nyt on macien kunnia kyseessä!!
-
kiekko.tk
Viesti Kirjoittaja Juh0` »
-
Re: kiekko.tk
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Tuota tulee itsekin pelattua, paras jäkis!Juh0` kirjoitti:Pistä poika pelaamaan kiekkoa 8) http://www.kiekko.tk on joku jäkis peli mitä en itse pelaa. Tottakai voit ostaa jonkun änärin.
Löytyykö EA:n jäkiksiä Macille?
-
Viesti Kirjoittaja iTop »
Mutta suosittelen kans http://www.kiekko.tk: ta
Siihen jaa helposti koukkuun
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
iMacien Radeon 2600:ssa NHL 07 toimii loisteliaasti kaikki herkut päällä (alustana Vista ja uusimmat Catalyst-ajurit). Ilmeisesti sama pätee 08:aankin, kun kerran FIFA 08 toimii täysillä.
Mini ja MacBook soveltuvat pelaamiseen vain hyvin rajallisesti.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
-
Tämmönen suomi24- aloittelijapalstalta tuttu tajunnanvirta ei ehkä ole kovin järkevää täällä Hompussa, eihän tohon kukaan voi osata sanoa mitään...Kasetti kirjoitti:mulla toi kiekko jökittää macil älyttömästi mikä siin sitte o? screenlagi tod paha

Uudet NHL:t kukkuu ainakin iMacilla ja MacBook Prolla komeesti!
-
Viesti Kirjoittaja mungiisi »
Onko noita uusia NHL:iä saatavana ihan suoraan vai pitääkö käyttää Bootcampia ja Windowsia? On tullut kaverilla höylättyä niin paljon NHL:ää että sellainen olisi ihan mukava kotikoneella iltojen ratoksi...Repe Ruutikallo kirjoitti:Tämmönen suomi24- aloittelijapalstalta tuttu tajunnanvirta ei ehkä ole kovin järkevää täällä Hompussa, eihän tohon kukaan voi osata sanoa mitään...Kasetti kirjoitti:mulla toi kiekko jökittää macil älyttömästi mikä siin sitte o? screenlagi tod paha![]()

-
Ei noista vielä Mac-versioita sentäs ole.mungiisi kirjoitti:Onko noita uusia NHL:iä saatavana ihan suoraan vai pitääkö käyttää Bootcampia ja Windowsia? On tullut kaverilla höylättyä niin paljon NHL:ää että sellainen olisi ihan mukava kotikoneella iltojen ratoksi...Repe Ruutikallo kirjoitti:Tämmönen suomi24- aloittelijapalstalta tuttu tajunnanvirta ei ehkä ole kovin järkevää täällä Hompussa, eihän tohon kukaan voi osata sanoa mitään...Kasetti kirjoitti:mulla toi kiekko jökittää macil älyttömästi mikä siin sitte o? screenlagi tod paha![]()
-
Viesti Kirjoittaja mungiisi »
Onko EA:n suunnalta ollut mitään puhetta josko joskus tehtäisiin?Repe Ruutikallo kirjoitti:Ei noista vielä Mac-versioita sentäs ole.mungiisi kirjoitti:Onko noita uusia NHL:iä saatavana ihan suoraan vai pitääkö käyttää Bootcampia ja Windowsia? On tullut kaverilla höylättyä niin paljon NHL:ää että sellainen olisi ihan mukava kotikoneella iltojen ratoksi...Repe Ruutikallo kirjoitti:Tämmönen suomi24- aloittelijapalstalta tuttu tajunnanvirta ei ehkä ole kovin järkevää täällä Hompussa, eihän tohon kukaan voi osata sanoa mitään...Kasetti kirjoitti:mulla toi kiekko jökittää macil älyttömästi mikä siin sitte o? screenlagi tod paha![]()
-
-
Re: Jääkiekkopeli Macille?
Viesti Kirjoittaja afaak »
Uudella Razer Pro|Click 1.6V ei toimi kiekossa hämylaukaus! Ihan takamuksesta, muuten loistava hiiri. Voisko joku jolla on sama hiiri testata että toimiiko(ensin vetonappi pohjaan eli vasen hiiren nappula, sitten klikkaus syöttönappulasta)
Myös muilta haluisin vinkkejä.. on se kumma! Ajureiden kaikki mun säätämät näppäimetkään ei toimi, esim mulla on 4. painikkeessa shifti, ei toimi.
-
-
Ruudunkaappauskuvaa?Sherukka kirjoitti:DOSBox:lla olen NHL-93 pelannut.
-
Viesti Kirjoittaja maxima »
http://www.youtube.com/watch?v=luaSKs3BjsYRepe Ruutikallo kirjoitti:Ruudunkaappauskuvaa?Sherukka kirjoitti:DOSBox:lla olen NHL-93 pelannut.
Hah, hieno peli!
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
"I have a rule: if you're an idiot then don't speak"
-
Aika hyvin ne osas jo tollon...maxima kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=luaSKs3BjsYRepe Ruutikallo kirjoitti:Ruudunkaappauskuvaa?Sherukka kirjoitti:DOSBox:lla olen NHL-93 pelannut.
BTW, käännöskukkanen, tais olla leffasta Gone Baby Gone jonka kahtelin pari päivää sitten, meni suunnilleen niin että Boston Bruinsin ja Philadelphia Flyersin välisessä ottelussa on juuri päättynyt ensimmäinen puoliaika...
-
Emme! Eihän Puolassa asu mitään Forsbergeja vaan Krzyszkowiakkeja (tai vastaavat tiedot).maxima kirjoitti: Puolassa asuessani naapurin Forsbergeillä oli Nhl 94 jollain pelikonsolilla ja naureskelin aina kun siihen tuli teksti: Face off. Naama pois! HHHAHA. Tajusitteko.
Kumma kyllä maan pääministeri on Donald Duck.

-
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Tuossa on paskat AdLib äänet, itse säädin ne paremmat käyttöön.maxima kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=luaSKs3BjsYRepe Ruutikallo kirjoitti:Ruudunkaappauskuvaa?Sherukka kirjoitti:DOSBox:lla olen NHL-93 pelannut.
Hah, hieno peli!Puolassa asuessani naapurin Forsbergeillä oli Nhl 94 jollain pelikonsolilla ja naureskelin aina kun siihen tuli teksti: Face off. Naama pois! HHHAHA. Tajusitteko.

-
Viesti Kirjoittaja LariFari »
Vähimmäisvaatimus on kuitenkin marssittaa kakkosmolke omasta tiimistä tolppien väliin, jotta tietsikka sais mielenkiinnon vuoksi edes joskus tehtyä maalin.
Harmi, että EA Sports unohti NHL95:n jälkeen yli kymmeneksi vuodeksi, että pelattavuus on jäkispelissä huomattavasti tärkeämpää kuin graffat.
Sellasta, nyt 95:n pariin.
-
Viesti Kirjoittaja mike.mcfin »
Olen täysin samaa mieltä.LariFari kirjoitti:Harmi, että EA Sports unohti NHL95:n jälkeen yli kymmeneksi vuodeksi, että pelattavuus on jäkispelissä huomattavasti tärkeämpää kuin graffat.
Viimeinen pisara hauskuudesta lähti kun jälkipeli poistettiin eikä vihellyksen jälkeen saanut enää ajella vastustajaa

-
Viesti Kirjoittaja oope »
Oisko sulla heittää linkkiä, mistä tuo Nhl95 löytyisi?LariFari kirjoitti:Itse luottaisin dosboxiin ja NHL95:een, jonka saa ladattua netistä.
:: iMac 20"
:: iBook G4 12"
-
Viesti Kirjoittaja Castor Hades »
Mites tuon saa siis toimimaan dosboxilla? Mulla herjasi vaan että "This program must be run under Win32"...jotenkin hämäsi...LariFari kirjoitti:Itse luottaisin dosboxiin ja NHL95:een, jonka saa ladattua netistä. Ehkä historian paras jäkispeli. Tosin aikoinaan sitä pelattiin hieman erikoisilla säännöillä: editorilla kaikille liigan joukkueille molket, joiden arvot kaikki mahdollisimman huonot. Sitten itse pelissä ei saanut käyttää "huijausmaaleja" eli mm. one-timer maalivahdin edestä, maalin takaa kierto ja lämy, läpiajoissa veivi + ranne, sun muut helpot ja varmat maalit. Sitä vastoin pakilla siniviivakudit suoraan syötöstä ylämummoon hienon kuvion päätteeksi saavat vieläkin tulemaan ****:t housuun (* = vapaavalintainen aine). Valitettavasti normimokeilla tällaiset maalit ovat yhtä yleisiä kuin lottovoitto vakioveikkauskupongilla. Vielä jos halusi liigan statsit pysymään järkevissä lukemissa, niin ainoastaan kakkosmoket huononnetaan ja laitetaan aina ennen matsia manuaalisesti tolppien väliin, jotta computer vs computer peleissä olis normimokket (ja normaalit maalimäärät). Helppoa, eikö?
Vähimmäisvaatimus on kuitenkin marssittaa kakkosmolke omasta tiimistä tolppien väliin, jotta tietsikka sais mielenkiinnon vuoksi edes joskus tehtyä maalin.
Harmi, että EA Sports unohti NHL95:n jälkeen yli kymmeneksi vuodeksi, että pelattavuus on jäkispelissä huomattavasti tärkeämpää kuin graffat.
Sellasta, nyt 95:n pariin.
Paljonkos tuo NHL95 vie tilaa?
-
Viesti Kirjoittaja Jusba81 »
-
Ei.Jusba81 kirjoitti:Hei kysymys siitä että onko EA:n NHL2008 käännetty ulkomailla esim. jenkeissä macille?
Kyllä.Jusba81 kirjoitti:Tietääkö siis kukaan?
-
Palaa sivulle “Pelit ja pelaaminen”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka