Hei runsas nyt unille, tuun hakeen sut huomenna katon maalaukseen. Klo 12 on hyvä.Luigi Benzini kirjoitti:Runsas!
T: Hra salaatti, puntti ja 1h kuntopyörä

![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)

Viesti Kirjoittaja Jone »
Hei runsas nyt unille, tuun hakeen sut huomenna katon maalaukseen. Klo 12 on hyvä.Luigi Benzini kirjoitti:Runsas!
Viesti Kirjoittaja piipelipaapeli »
Viesti Kirjoittaja koppa5 »
Viesti Kirjoittaja Petenez »
Viesti Kirjoittaja Celia »
Viesti Kirjoittaja maxima »
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Oiskos tuo baarimikon ammatti sittenkään teittiä varten? Kaikkia sekotuksiaan kun ei ilmeisestikään tarttis kuitenkaan itse juoda?maxima kirjoitti:Täällähän minä! Saako tuplapisteet jos on myös moraalinen krapula?
Saa.maxima kirjoitti:Täällähän minä! Saako tuplapisteet jos on myös moraalinen krapula?
En mää eilen sekoitellu mittään, sekoilin kylläkin.kuriton kirjoitti:Oiskos tuo baarimikon ammatti sittenkään teittiä varten? Kaikkia sekotuksiaan kun ei ilmeisestikään tarttis kuitenkaan itse juoda?maxima kirjoitti:Täällähän minä! Saako tuplapisteet jos on myös moraalinen krapula?
Itse naatiskelin lähinnä lime-lonkeroa, nam! 8)maxima kirjoitti:En mää eilen sekoitellu mittään, sekoilin kylläkin.kuriton kirjoitti:Oiskos tuo baarimikon ammatti sittenkään teittiä varten? Kaikkia sekotuksiaan kun ei ilmeisestikään tarttis kuitenkaan itse juoda?maxima kirjoitti:Täällähän minä! Saako tuplapisteet jos on myös moraalinen krapula?Ja minttusuklaashotit olivat maukkaita! 8)
Viesti Kirjoittaja Luiro »
Viesti Kirjoittaja carnice »
Viesti Kirjoittaja Luigi Benzini »
Mulla on pikkuisen isompi ettei uskalla rykimään lähteä. Saattaa muuten pasodoble rysähtää punttiinJone kirjoitti:Pieni, semmoinen mikä lähtee kun kerran kovasti yskäisee.
Viesti Kirjoittaja Nico23 »
Siellä taitaa olla nuorisolla ihan olotila kohdillaanmaxima kirjoitti:Statusupdate; päänsärky ja vapina koveni sen jälkeen kun mahalauku sisältö löysi uuden kodin.
Viesti Kirjoittaja slusse »
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Krapulasta en tiedä mutta tamperelaisuudesta selviää hengissä - tai riippuu siitä kuinka syvälle antaa sen mennä. Pate Mustajärvi taisi lähes ruumiillistua kunnes luopui toisesta.Maza kirjoitti:Olisihan se kaamea aamu, kun huomaa olevansa sekä krapulassa, että tamperelainen.