Kerro vielä että tuossa suihkuverhon takana on vessa johon tulee humalaisten jono tuosta tuolin vierestä (nojailevat tietty suhun), niin alkaa olla aika autenttinen ympäristö
Tuolla pöydän alla laatikoston päällä MacBookki asustelee. Sain sinne suht siististi kaapelitkin piiloon.
Nyt alkoi kiinostamaan... Mites olet koneen tuonne piilottanut, ja miten onnistuu esim käynnistys jne.
Kone on aivan yksinkertaisesti vain tuon valkeisen laatikoston päällä pöydän alla piilossa. Käynnistys on oikeastaan ainut asia, minkä vuoksi kone täytyy tuolta hetkeksi ottaa pois. Toisaalta ei konetta ei kyllä hirveästi pidä käynnistelläkään. Normaalisti kone aina vaan nukkumaan ja ulkoisen näppäimistön painalluksella heräilee taas. CD-asemakin sopivasti oikealla puolella, että tarvittaessa onnistuu levyjenkin vaihto konetta siirtelemättä.
Mites onko kuumuus aiheuttanut ongelmia? (Kysyn koska itselläni samanlainen pöytäratkaisu (lähes) ja olen jo tarttumassa macbookiin ja heivaamassa sitä laatikoston päälle)
MacMivu kirjoitti:Mites onko kuumuus aiheuttanut ongelmia? (Kysyn koska itselläni samanlainen pöytäratkaisu (lähes) ja olen jo tarttumassa macbookiin ja heivaamassa sitä laatikoston päälle)
En mitään suurempia ole havainnut. Jos nyt ihan tarkkaan miettii, niin ehkä on tuuletin hieman saattanut puhista enemmän kuin ennen, mutta hiljainen kone tämä on edelleen.
Vähän päivitettyä setuppia. Tulostimen takana uskollinen 4 vuotta vanha HP, joka toimii tulostin- ja www-testipalvelimena sekä yleisenä leikkikaluna Ubuntua pyörittäen.
koo-mikko kirjoitti:Jes, sain vihdoin heivata PC:n ja samalla kerätä melkoisen määrän piuhaa lattialta
Päivitetty, piuhattomampi setuppi näyttää sitten tältä
Kovin asiallisen (ja siistin) näköistä! Viherkasvit piristää kummasti. Kuinka näppärästi hommat sujuu kun on ruudut tuolleen päällekäin?
Kovin asiallisen (ja siistin) näköistä! Viherkasvit piristää kummasti. Kuinka näppärästi hommat sujuu kun on ruudut tuolleen päällekäin?
Juu, minun kaikista kolmesta kasvista pari piristää tuota "työhuonetta" Vasta muutaman päivän olen tässä ruudut päällekkäin tätä systeemiä käyttänyt ja tuntuu toimivan ihan hyvin. Docki on alemman ruudun alalaidassa ja yläpalkki ylemmän ruudun ylälaidassa. Ohjelmat ja ikkunat avautuvat nyt ylempään näyttöön ja esim. Photarissa työkaluja on minusta helppo klikkailla tuosta alanäytöstä.
Geneille (8020) sopiva äänikortti on ollut suunnitelmissa jo jonkin aikaa ja odottaa ostamista Tällä hetkellä käytössä Creativen ulkoinen X-fi, joka on ajanut asiansa kuitenkin ihan kohtuullisen hyvin.
Komentokeskus töistä. Tämän M$ h*lvetin jälkeen on mukava mennä kotiin, jossa ei wintoosat surise. Tosin olen koittanut tätä työilmapiiriäkin hieman hedelmä-ystävälliseksi värittää.