Anteeksi, paljonko maksoi :ORoyal Broker kirjoitti:Joo tuota juuri tutkailen ja säätelen.iCook kirjoitti:Kokeilehan nyt kumminkin kunnolla tuota iTunesia. Veikkaan, että se on loppujen lopuksi oivallinen soitin käyttöösi.
OT: Tuleeko toi sun Nick yhden jenkkilafkan tuotteesta ? tuli vaan mieleen kun ostin iCook nimisen kattila setin jossa kaikki mahdollinen, no maksoihan se toki reilusti yli 1000€
Padat ja kattilat.....
-
Padat ja kattilat.....
Viesti Kirjoittaja MacMivu »
-
Re: Bueno musansoittosofta ?
Viesti Kirjoittaja Royal Broker »
Joo kattilasetti oli sen 1000 - 1500 mutta siinä onkin sit elinikäiset vermeet .
-
Viesti Kirjoittaja Pastori »
Tämä sama lätinä voisi koskea myös ohjelmia.Royal Broker kirjoitti:Aikani säädettyä ihan ok soitinhan toi on.
Joo kattilasetti oli sen 1000 - 1500 mutta siinä onkin sit elinikäiset vermeet .
Kyllähän hyvä kattila parisataa maksaa. Mutta setissä lienee niitä useampia?
Joitakinhan tarvitsee niin harvoin - että paskempi Hackmankin välttää (esim. toi 10l soppakattila).
Enemmän mä olen huolestunut paistinpannujen kelvottomuudesta ja hinta-laatu suhteesta. Esim. tuollaista Hackman merkkistä en hanki enää ikinä - halpojahan ne on, mutta myös kelvottomia.
iTunes on hyvä. Parempi kuin useimmat kattilat.
-
Viesti Kirjoittaja deep »
Äläs nyt, ostin Hackmannin Value-paistokasarin, mille muulle paistinpannulle luvataan 25v takuu? No ehkä niitä löytyy... Mielestäni tuo on kuitenkin aivan ylivertainen omaan tarkoitukseensa, siinä kypsyy niin pihvit kuin riisikin, kastikkeista puhumattakaan.Pastori kirjoitti: Enemmän mä olen huolestunut paistinpannujen kelvottomuudesta ja hinta-laatu suhteesta. Esim. tuollaista Hackman merkkistä en hanki enää ikinä - halpojahan ne on, mutta myös kelvottomia.
-
Viesti Kirjoittaja Maza »
Halvalla saa halvan. Hackamanilla on myös vähän laadukkaampi sarja, Tools. Onnistuin saamaan tuollaisen 130 euron pannun alle 30 eurolla jokunen vuosi sitten. Varmasti kestää, se painaakin 5 kg.Pastori kirjoitti:Enemmän mä olen huolestunut paistinpannujen kelvottomuudesta ja hinta-laatu suhteesta. Esim. tuollaista Hackman merkkistä en hanki enää ikinä - halpojahan ne on, mutta myös kelvottomia.
-
Viesti Kirjoittaja Crimson »
MacBook white 2,16 GHz | 2 GB | 120 GB | Lion
iMac G3 400 MHz | 1 GB | 128 GB | Tiger
Apple TV 160 GB
iPhone 4 32 GB
Airport Extreme 802.11n | Airport Express 802.11n
-
Viesti Kirjoittaja gramdel »
Samoja kokemuksia. Oman kokemukseni mukaan iittalan pannuissa on erinomainen pinnoite.Crimson kirjoitti:Off-topic jatkuu: Tuttavani on töissä erään ison tavaratalon "paistinpannuosastolla". Hänen mukaansa todella iso osa Hackmannin uusista Kovanaama yms. -sarjojen tuotteista on mennyt vaihtoon. Meilläkin Kovanaama-paistinpannusta lähti pinnoite hilseilemään melko äkkiä. Nyt käytössä on joku Tefal Privilege -pannu, joka on ollut hinta/laatu-suhteeltaan ihan asiallinen.
/---
ap
http://gramdel.kapsi.fi/
-
Value-sarjasta ei muuten lähde pinnoitteet hilseilemään, sen kun voi tarvittaessa putsata vaikka teräsharjallaCrimson kirjoitti:Off-topic jatkuu: Tuttavani on töissä erään ison tavaratalon "paistinpannuosastolla". Hänen mukaansa todella iso osa Hackmannin uusista Kovanaama yms. -sarjojen tuotteista on mennyt vaihtoon. Meilläkin Kovanaama-paistinpannusta lähti pinnoite hilseilemään melko äkkiä. Nyt käytössä on joku Tefal Privilege -pannu, joka on ollut hinta/laatu-suhteeltaan ihan asiallinen.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Eikö nuo ole emaloituja? En välttämättä lähtisi raapimaan sitä teräsharjalla. Tools-sarja on pelkkää rautaa, sen voi kunnostaa vaikka kulmahiomakoneella. Ja mitä paistinpannuihin tulee, valurauta on paras.deep kirjoitti:Value-sarjasta ei muuten lähde pinnoitteet hilseilemään, sen kun voi tarvittaessa putsata vaikka teräsharjallaCrimson kirjoitti:Off-topic jatkuu: Tuttavani on töissä erään ison tavaratalon "paistinpannuosastolla". Hänen mukaansa todella iso osa Hackmannin uusista Kovanaama yms. -sarjojen tuotteista on mennyt vaihtoon. Meilläkin Kovanaama-paistinpannusta lähti pinnoite hilseilemään melko äkkiä. Nyt käytössä on joku Tefal Privilege -pannu, joka on ollut hinta/laatu-suhteeltaan ihan asiallinen.
-
- Ylläpitäjä
Re: Padat ja kattilat.....
Viesti Kirjoittaja amanita »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Omani ei ole, muutamasta niistä on myös emaloituja malleja, eivätkä nekään ole sisäpuolelta emaloituja (paitsi fondue-pata). Jep, valurauta on lyömätön. Itse pidän tuon Value-sarjan muotoilusta, ei mitään ylimääräistä, vain toimivaa pelkistettyä valurautaa. Ja onhan se kohtuuhintainenkin.Maza kirjoitti: Eikö nuo ole emaloituja? En välttämättä lähtisi raapimaan sitä teräsharjalla. Tools-sarja on pelkkää rautaa, sen voi kunnostaa vaikka kulmahiomakoneella. Ja mitä paistinpannuihin tulee, valurauta on paras.
EDIT: eikös Tools-sarja ole Iittalan? Tosin mulla ei ole hajuakaan onko nuo nykyään samaa firmaa...
-
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
-
Aiemmin se oli Hackmanin tuotemerkki, nykyään Iittalan. Jonka taas omistaa Fiskars. Minun pannun pohjassa lukee vielä Hackman. Iittala taitaa omistaa Arabiankin nykyään, osa tuotemerkeistä on Iittalaa, osa Arabiaa. Minulla on saman sarjan kahvikuppeja, joista osa on Arabiaa ja uudemmat Iittalaa. Kai ne haluaa Iittalasta kansainvälisen premium-brändin.deep kirjoitti: EDIT: eikös Tools-sarja ole Iittalan? Tosin mulla ei ole hajuakaan onko nuo nykyään samaa firmaa...
-
Viesti Kirjoittaja MacMivu »
-
-
Viesti Kirjoittaja Pastori »
Tämä shittiläispannu oli tuota tools sarjaa.Maza kirjoitti:Halvalla saa halvan. Hackamanilla on myös vähän laadukkaampi sarja, Tools. Onnistuin saamaan tuollaisen 130 euron pannun alle 30 eurolla jokunen vuosi sitten. Varmasti kestää, se painaakin 5 kg.Pastori kirjoitti:Enemmän mä olen huolestunut paistinpannujen kelvottomuudesta ja hinta-laatu suhteesta. Esim. tuollaista Hackman merkkistä en hanki enää ikinä - halpojahan ne on, mutta myös kelvottomia.
Olishan sen voinut varmaan viedä takaisin ja saada uuden tilalle, mutta mä mieluummin vain vihaan valmistajaa.
Kaverilla lähti puolilaadukkaasta "Pannysta" pinnoitteet yhtä ripeästi. Palautti ja sai uuden.
Nykyään mulla on valurautojen tukena joku ranskalainen kuparipannu. Ihan okei - pohja tosin voi aina olla paksumpi. Pinnoitettujen osalta päätin köyhyyden puuskassa kokeilla tuota edullista tefalin oliver pannua - kuohitsee hackman/iittalan mennen tullen vaikka hintalappu on paljon kevyempi.
iTunes on musta kuiteskin hyvä.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka