Logic 8 käyttöliittymän sekoilut?
Kaikki ääneen ja musiikin tekoon liittyvä.
14 viestiä
• Sivu 1/1
-
Logic 8 käyttöliittymän sekoilut?
Viesti Kirjoittaja homeKorva »
Huomenta vaan tasapuolisesti kaikille.
Olen tässä hiljattain törmäillyt Logic:n kanssa ongelmaan. Luulen, että tämä on ilmestynyt päivitysten myötä.
Eli mikseri-ikkuna on joskus ihan sekaisin, kun softan avaa. Pitää avata uudelleen, jotta saa sen kuntoon.
Käytännössä ikkunasta puuttuu paljon kontrolleja ja tilalla on vaan hamaata ja layout on aika pielessä.
Onko muilla vastaavia havaintoja?
Levytyökalua ole käytellyt silloin tällöin, mutta en ole huomannut vaikutusta...
Thänks.
Olen tässä hiljattain törmäillyt Logic:n kanssa ongelmaan. Luulen, että tämä on ilmestynyt päivitysten myötä.
Eli mikseri-ikkuna on joskus ihan sekaisin, kun softan avaa. Pitää avata uudelleen, jotta saa sen kuntoon.
Käytännössä ikkunasta puuttuu paljon kontrolleja ja tilalla on vaan hamaata ja layout on aika pielessä.
Levytyökalua ole käytellyt silloin tällöin, mutta en ole huomannut vaikutusta...
Thänks.
-
Re: Logic 8 käyttöliittymän sekoilut?
Viesti Kirjoittaja argo_hoo »
No grafiikoiden toimimisessa on aika paljonkin toivomisen varaa Logic 8:ssa mutta niistä pääsee aina eroon kun sulkee ja aukaisee ko. ikkunan uudelleen. Ei ainakaan mua ole hirveästi häirinnyt kun itse ohjelma kuitenkin toimii kunnolla!homeKorva kirjoitti:Huomenta vaan tasapuolisesti kaikille.
Thänks.
-
Viesti Kirjoittaja spindle »
aika hassua, mulla ei ole ollut juurikaan suurempia ongelmia? Ehkä jotain satunnaisia graafisia bugituksia, mutta ikinä ei ole tarvinnut ohjelmaa sulkea eikä edes ikkunaa jos oikein nyt muistan.
mikäs kokoonpano sulla on?
mikäs kokoonpano sulla on?
blop!
-
Hip,
mulla on ihan perus MB (kevät 2007) 2,17GHz/2Gt/200Gt 7200 rpm ja sitten välillä digi-002 kiinni, välillä ihan sisäinen ijänkortti käytössä. Joskus sitten joku lacie siinä kakkaraketjussa ennen digiä.
En tainnut viimeksi kokeilla sulkea pelkästään ikkunaa, mutta ohjelman käynnistyksellä ainakin lähti
Uudelleen asennuskaan ei houkuta, kun se ottaa sen tovin.
mulla on ihan perus MB (kevät 2007) 2,17GHz/2Gt/200Gt 7200 rpm ja sitten välillä digi-002 kiinni, välillä ihan sisäinen ijänkortti käytössä. Joskus sitten joku lacie siinä kakkaraketjussa ennen digiä.
En tainnut viimeksi kokeilla sulkea pelkästään ikkunaa, mutta ohjelman käynnistyksellä ainakin lähti
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
En kyllä itsekään muista, että olisi koskaan moista ongelmaa tehnyt. Pari kertaa muistan että joku plugari-ikkuna on jäänyt blankoksi, mutta sekin on sulkemalla ja avaamalla ikkunan uusiksi toiminut.
-
Viesti Kirjoittaja spindle »
olisko vikaa sitten siinä digi002 interfacessä? jotenkin tuntuis tuollaiselta digidesignin jutulta?homeKorva kirjoitti:Hip,
En tainnut viimeksi kokeilla sulkea pelkästään ikkunaa, mutta ohjelman käynnistyksellä ainakin lähti![]()
jos taas kaikilla konfiguraatioilla tekee samaa, niin ei voi tietää? onko muuten leopardi käyttiksenä?
blop!
-
Tiikeri on vielä tankissa. En kehtaa edes päivittää .9 ylemmäs, koska sitten joutuu säätämään plugien yms. kanssa kuitenkin.
Viimeksi kun sekoili, ei ollut digi kiinni. Tosin, ohjelma käynnistyessään kaipaili interfaceksi digiä. Pitää tutkia löytyykö yhteys.
Tänks.
Viimeksi kun sekoili, ei ollut digi kiinni. Tosin, ohjelma käynnistyessään kaipaili interfaceksi digiä. Pitää tutkia löytyykö yhteys.
Tänks.
-
Viesti Kirjoittaja hege haxor »
Olen huomannut tuon grafiikkabugin mikserissä. X-nappia vaan , niin kyllä se lähtee toimimaan. Bugi on selvästi ohjelmassa.
-
Jepu jee.
Pitää ruksailla vain
.
Käyttöliittymästä puheenollen, oletteko pimpanneet jo omat logikkinne näyttämään selvemmiltä?
Kokeilin tuota :
http://www.logicprohelp.com/viewtopic.p ... 3bc1337567
ja mielestäni parani käytettävyys.
Muistakaa varmuuskopioida resurssikansio.
Pitää ruksailla vain
Käyttöliittymästä puheenollen, oletteko pimpanneet jo omat logikkinne näyttämään selvemmiltä?
Kokeilin tuota :
http://www.logicprohelp.com/viewtopic.p ... 3bc1337567
ja mielestäni parani käytettävyys.
Muistakaa varmuuskopioida resurssikansio.
-
Viesti Kirjoittaja spiidi78 »
Joskus hyvin harvoin jotain grafiikkabugeja esiintynyt ja jotenkin muistelisin, että esiintyi Tiikerissä ja Leopardin asennuksen jälkeen en ole noita nähnyt. Ikkunan sisällön uudelleenpiirto vaikka scrollaamalla auttanut. Hienot värit noissa tunetuksissa ![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja atheos »
Innostuinpa itekin vääntämään pikkuisen ja tuli tällainen: http://www.logicprohelp.com/viewtopic.p ... 958#120958
Lähinnä karsin värejä sieltä täältä ja vaihdoin nuo level meterit. Pro Tools tämän kaiken innoittajana, siinä kun on käyttöliittymä kohdallaan. Harmi että se on myös buginen softa paskoilla ajureilla ja joka ei tue mitään uutta ainakaan ilman vuoden-parin odottelua eikä firmaa kiinnosta pätkääkään tehdä asialle jotain, siksi Logic
Lähinnä karsin värejä sieltä täältä ja vaihdoin nuo level meterit. Pro Tools tämän kaiken innoittajana, siinä kun on käyttöliittymä kohdallaan. Harmi että se on myös buginen softa paskoilla ajureilla ja joka ei tue mitään uutta ainakaan ilman vuoden-parin odottelua eikä firmaa kiinnosta pätkääkään tehdä asialle jotain, siksi Logic

Mac mini • MBA 11" • iPhone 5s • iPad (3rd gen)
http://irc.fi/atheos • http://www.mikseri.net/user/atheos
http://irc.fi/atheos • http://www.mikseri.net/user/atheos
-
-
Viesti Kirjoittaja Jone »
Tää syö hermojaTheKraken kirjoitti:Vaatii tunnarit

-
Hienoa työtä!
Taidan kokeilla tuota, kun olen itsekin sekakäyttäjä. Tulee vähämmän UI-lagia.
Otin vapauden kopsata linkit tänne niille, joilla ei ole tunnareita tonne logicprohelppiin:

Taidan kokeilla tuota, kun olen itsekin sekakäyttäjä. Tulee vähämmän UI-lagia.
Otin vapauden kopsata linkit tänne niille, joilla ei ole tunnareita tonne logicprohelppiin:

atheos kirjoitti:And if you like it, here's the download link:
http://koti.mbnet.fi/atheos/files/logic ... GUIMod.zip
14 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Audio ja musiikki”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka