sourcet
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
13 viestiä
• Sivu 1/1
-
- Ylläpitäjä
Re: sourcet
Viesti Kirjoittaja egoste »
Kannattaa ensin kysyä suomen kielen opettajalta ja sitten lukea näitä aikasempia juttuja aiheeseen liittyen. 

-
-
- Ylläpitäjä
No jos se vaikka opettaisi kirjoittamaan suomea ja kertoisi linkin http://www.appleihoneschool.com ...
-
Viesti Kirjoittaja Miklu »
Joku muukin kuin minä alkaa vetää herneitä nenään näiden uuskirjoitustaidottomien kanssa.egoste kirjoitti:Kannattaa ensin kysyä suomen kielen opettajalta ja sitten lukea näitä aikasempia juttuja aiheeseen liittyen.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
edit: Ai niin, alkuperäiselle kysyjälle: osoitteeksi kannattaa laittaa kotus.fi - sieltä saa hyviä vinkkejä oikeinkirjoitukseen.
Prkl! Päivämäärämerkintään kuuluu piste (.) myös kuukausinumeron perään. Vuoden ensimmäistä päivää ei merkitä 1.1 vaan 1.1.
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
No ei sitä nyt ihan noin aggressiivisesti tarvitse kimppuun käydä.
Se nyt on totta, että tämä iPhone alue on täynnä tietoa varmasti kaikesta joka kysyjää kiinnostaa jo valmiiksi, joten uuden topicin avaaminen sinänsä kyseenalaista.
ps. Mitä on sourcet? En ihan oikeasti tiedä tässä asiayhteydessä mitä tarkoitetaan.
Se nyt on totta, että tämä iPhone alue on täynnä tietoa varmasti kaikesta joka kysyjää kiinnostaa jo valmiiksi, joten uuden topicin avaaminen sinänsä kyseenalaista.
ps. Mitä on sourcet? En ihan oikeasti tiedä tässä asiayhteydessä mitä tarkoitetaan.
-
Viesti Kirjoittaja ^Fage »
bblk.net/iphone *gysters8 kirjoitti:kertokaaa mitä kaikkii hyödyllisii sourceja ja ohjelmia teillä on iPhonessanne ku en itse oikeen tiiä mitä kaikkee kantsis ottaa... mull on 1.1.3
installer.iclarified.com *
meachware.com/list.xml *
podmap.net/apps *
iPuhelin.com/asenna *
Tommosista sourceista o asenneltu vähä tykoonia ja vähä pianoo ja piitboxsii..

Ei kandee toudellakaan kaikkii soursei mennä sutii tostavaan ku menee luuri oigeesti aika kuutamolle niistä...
Ja typöt o jees.. oikeenkirjotus persiistä..

![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
"PowerMac Dual G5/1,8GHz | 3Gt | 2x300Gt+4x500Gt+3x250Gt | OS X 10.4.10" (Matotöötöstä purtuun omenaan? Puuceet poltettu!!)
-
- Ylläpitäjä

![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Toi oli jo hauskaa - ihan tosi...
The Kraken: Noi "sourcet" ovat ns. repository osoitteita (esim. http://iPuhelin.com/asenna), jotka lisätään iPhonen 3rd party asennus ohjelmaan nimeltä "installer.app" , jotta saatavilla olevat 3rd party softat ovat asennettavissa "helposti" suoraan ns. installerista. Muuten tarvitaan asennettava softa hakea erikseen, asentaa sftp "ssh" yhteyden avulla manuaalisesti ja muuttaa tiedostojen oikeudet jne. jne.
-
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Hyvä kun jaksatte opastaa ja neuvoa ystävällisesti aina vaan, ilmeisesti suo-men-kie-len-opet-ta-jan peruja tuokin! Uusien homppujen kirjoitukset kannattaakin ruotia kerralla kuntoon, niin ymmärtävät, etteivät tule tänne toista kertaa joutavia kyselemään.Miklu kirjoitti:Joku muukin kuin minä alkaa vetää herneitä nenään näiden uuskirjoitustaidottomien kanssa.egoste kirjoitti:Kannattaa ensin kysyä suomen kielen opettajalta ja sitten lukea näitä aikasempia juttuja aiheeseen liittyen.Minä en jaksa enää lukea näitä viestejä tai varsinkaan vastata noihin kysymyksiin, kun eivät viitsi sen vertaa vaivautua, että edes yrittäisivät kirjoittaa oikein.
edit: Ai niin, alkuperäiselle kysyjälle: osoitteeksi kannattaa laittaa kotus.fi - sieltä saa hyviä vinkkejä oikeinkirjoitukseen.
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
-
- Ylläpitäjä
Niinpä. Yritetään olla ruotimatta, mutta voihan sitä myös jättää neuvomatta, jos ei huonosta suomenkielestä saa selvää... 

-
Viesti Kirjoittaja wanders »
Miklu kirjoitti:Joku muukin kuin minä alkaa vetää herneitä nenään näiden uuskirjoitustaidottomien kanssa.egoste kirjoitti:Kannattaa ensin kysyä suomen kielen opettajalta ja sitten lukea näitä aikasempia juttuja aiheeseen liittyen.Minä en jaksa enää lukea näitä viestejä tai varsinkaan vastata noihin kysymyksiin, kun eivät viitsi sen vertaa vaivautua, että edes yrittäisivät kirjoittaa oikein.
Mun mielestä sun [Miklu] kommentti on ns. hanurista.

Asia korjautuisi pelkästään sillä, että lopettaisit näiden lukemisen. Vaikka mistä mä tiedän luetko viestejä ennen niihin vastaamista...
---
-
Viesti Kirjoittaja slusse »
Mistä lähtien Hopeisesta Omenasta on tullut Hopeinen Suomenkieli?
Jessus sentään..
--
s
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
--
s
iPhone 3G 16GB (v3.0)
iPod Nano 8GB
MacBook Pro 15" 2.4GHz / 2GB RAM / 200GB HDD (OSX 10.5.7)
PowerBook G4 12" 1.5GHz / 512MB RAM / 80GB HDD (OSX 10.5.7)
AirPort Express (B/G)
iPod Nano 8GB
MacBook Pro 15" 2.4GHz / 2GB RAM / 200GB HDD (OSX 10.5.7)
PowerBook G4 12" 1.5GHz / 512MB RAM / 80GB HDD (OSX 10.5.7)
AirPort Express (B/G)
-
Viesti Kirjoittaja Miklu »
Ollet oikeassa. Ylireagoin ja olisi pitänyt jättää postaamatta. Pyydän anteeksi niiltä joiden mieltä pahoitin postauksellani. Joskus pitäisi ajatella toisenkin kerran ennen kuin avaa suunsta tai kirjoittaa ajatuksensa...wanders kirjoitti:Mun mielestä sun [Miklu] kommentti on ns. hanurista.![]()
Asia korjautuisi pelkästään sillä, että lopettaisit näiden lukemisen. Vaikka mistä mä tiedän luetko viestejä ennen niihin vastaamista...
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
P.S. Luen yleensä viestit ennen kuin vastaan niihin - aina en välttämättä ymmärrä sisältöä (ymmärtämättömyys johtuu toisinaan kirjoittajasta, toisinaan lukijasta
Prkl! Päivämäärämerkintään kuuluu piste (.) myös kuukausinumeron perään. Vuoden ensimmäistä päivää ei merkitä 1.1 vaan 1.1.
13 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka