TEBA kirjoitti:apuva, apuva aapuuva... noniin ensimmäinen iphonen jumiin meno... eli yritin asentaa GHIII:sen mutta asennuksen jälkeen sprinboardin keskelle jäi vain pyörimää rinkula eikä mitään tapahtunu.. buuttasin luurin ja hopeeomppu tulee näytölle mutta taas rinkula ilmestyy eikä mitään tapahdu.. Olenko saanu iLuurin lopullisesti jumiin?
En ole kuullut että kukaan olisi saanut tehtyä iBrikkiä. Elikkäs, näkyykö iTunesissa? Jos näkyy niin suorita restore. Jos SSH yhteys on jäänyt päälle niin yritä sen kautta yhdistää.
joo sain suoritettuu restoren... huh ku ehti jo säikähtää et soli siinä.. Sain synkattua puhelinnumerot onneks takasin luuriin mutta kaikki numerot mitkä olin tallentanut iPhonella oli kadonnut... Onko niitä mahdollista saada takasin jstn ??
Veikkaisin ettei saa.. eli tässätapauksessa 020202... (vaimikäolikaan)
"PowerMac Dual G5/1,8GHz | 3Gt | 2x300Gt+4x500Gt+3x250Gt | OS X 10.4.10" (Matotöötöstä purtuun omenaan? Puuceet poltettu!!)
smirri kirjoitti:Pitää itsekkin kokeilla tämän topicin toimivuutta.
Elikkäs, ongelma on seuraavanlainen: Kaverillani on Zyxelsin modeemiroutteri kotona ja hänen langattomaan verkoon on yhdistettynä PS3 ja yksi kone. iPhonella toimii selain moitteettomasti, mutta kaikki muu wlanin yli tehtävä takkuaakin ja urakalla. Eli installerin käyttö aivan tahmeaa, mihinkään ei oikeen pääse ja mitään ladattua, google mapsi todella kankea, samoin youtube ja sää ominaisuudet. Testattu on kahdellakin eri iPhonella ja molemmilla sama ongelma. Laajakaistan nopeus 24MB, joten ei siitäkään pitäis olla kiinni.... Haloo verkkotekniikan ihmelapset. Mikä avuksi?
Itselläni on Zyxelin 660HW ja se ei juttlee iPhonen kanssa samaa kieltä. Selain toimi niin-ja-näin, mutta sourcet ei latautunu millään. Ratkaisu - Airport Express. Nyt toimii kuin junan vessa. En löytäny mitään helpotusta siihen Zyxel ongelmaan. Yritin kaikkea mutta ei niin ei. Suosittelen että hankit Expressin (halpa & hyvä + siinä on Airtunes), ja liität sen siihen sun Zyxeliin (käytä sitä vain motukkana). Mulla ainaki tämmöönen setuppi toimii hyvin, eikä pätki. MacBookilla oli kans hieman vaikeuksia jutella Zyxelin WLANin kanssa (toimii-ei toimi-toimii-ei toimi-jne.).
Heipä
Tuolla aikasemmassa vaiheessa tuskailin noitten latausongelmien kanssa ja sittenmin syyksi paljastui juurikin tuo zyxel, kun otti wifin pois päältä ja lataili edgen kautta niin hyvin pelas. Nyt kaikki toimii ja kivaa riittää.
Onkos kellään kokemuksia sellasista app:sta kun Camera Pro (digi zoomia yms) tai showtime( videokuvaus), miten toimii vai toimiiko olleskaan. Uskaltaako latailla? Mites tommonen ns. ryhmä sms, löytyykö siihen joku kikka tai apps.
TEBA kirjoitti:Mites noi SummerBoard eri themet, kun kaikki symbolit eivät vaihdu themen mukaisesti vaan jäävät alkuperäisiksi..?
Näin käy kahdesta syystä, joko theme-paketissa ei ole kuvakkeita tehty kaikille ohjelmillesi, tai sitten jos olet suomentanut puhelintasi, niin ohjelmien nimet ovat muuttuneet ja ikonitiedostojen nimet pitäisi muuttaa saman nimisiksi. Jos ssh on asennettu ja osaat yhdistää sillä niin selaa itsesi kansioon var/mobile/library/summerboard/Themes/[TEEMAN_NIMI]/Icons.
Tuolta löytyy ikonit. Eli nyt jos siellä esimerkiksi on ikoni nimeltä Phone.png niin muuta nimeksi Puhelin.png jne. Sitten kun käynnistää summerboardissa springboardin uudelleen niin pitäisi näkyä taas.
Jos ssh on asennettu ja osaat yhdistää sillä niin selaa itsesi kansioon var/mobile/library/summerboard/Themes/[TEEMAN_NIMI]/Icons.
Tuolta löytyy ikonit. Eli nyt jos siellä esimerkiksi on ikoni nimeltä Phone.png niin muuta nimeksi Puhelin.png jne. Sitten kun käynnistää summerboardissa springboardin uudelleen niin pitäisi näkyä taas.
SSH on asennettu mutta mulla tyssää siihen ku päätteessä kysyy salasanaa... eräällä sivulla neuvottiin että salasana on "dottie" mutta herjaa vain että permission denied
TEBA kirjoitti:Jos ssh on asennettu ja osaat yhdistää sillä niin selaa itsesi kansioon var/mobile/library/summerboard/Themes/[TEEMAN_NIMI]/Icons.
SSH on asennettu mutta mulla tyssää siihen ku päätteessä kysyy salasanaa... eräällä sivulla neuvottiin että salasana on "dottie" mutta herjaa vain että permission denied
käyttäjänimi on root ja salasana alpine. Sitä salasanaa ei käsittääkseni pidä mennä vaihtamaan ettei sekoa.
TEBA kirjoitti:Jos ssh on asennettu ja osaat yhdistää sillä niin selaa itsesi kansioon var/mobile/library/summerboard/Themes/[TEEMAN_NIMI]/Icons.
käyttäjänimi on root ja salasana alpine. Sitä salasanaa ei käsittääkseni pidä mennä vaihtamaan ettei sekoa.
noniin pääsin tolla alpinella sisään mutta mites sitten pääse selailemaan kansioita päätteessä..
TEBA kirjoitti:Yritin itseasiassa MobileFinderilla käydä vaihtamassa ikonin nimeä mutta esim. Camera.png ei suostu vaihtumaan Kamera.png:ksi
Hmm aika erikoista, kyllä mulla nuo ihan ongelmitta vaihtuivat. En tosin yrittänyt mobile finderilla vaan ihan cyberduckin kautta otin sftp-yhteyden. Etkö saanut mitään vaihdettua vai oliko kamera vain poikkeus ?
Onko merkitystä sillä, että käyttääkö iLibery+:aa vai iPlussaa uuden iPhonen kanssa? Asentuuko molemmissa Installer oletuksena, vai miten tää Installer-juttu menee? Tiistaina pitäis tulla oma luuri Suomeen.
TEBA kirjoitti:Yritin itseasiassa MobileFinderilla käydä vaihtamassa ikonin nimeä mutta esim. Camera.png ei suostu vaihtumaan Kamera.png:ksi
Hmm aika erikoista, kyllä mulla nuo ihan ongelmitta vaihtuivat. En tosin yrittänyt mobile finderilla vaan ihan cyberduckin kautta otin sftp-yhteyden. Etkö saanut mitään vaihdettua vai oliko kamera vain poikkeus ?
Nimeäminen täytynee tehdä root-käyttäjällä, ei mobile:lla. Eli SSH:lla sisään ja vaihtaen.
septic kirjoitti:Onko merkitystä sillä, että käyttääkö iLibery+:aa vai iPlussaa uuden iPhonen kanssa? Asentuuko molemmissa Installer oletuksena, vai miten tää Installer-juttu menee? Tiistaina pitäis tulla oma luuri Suomeen.
Ainakaan iLibertyssä ei Installer asennu vakiona vaan se pitää advanced välilehden alta ruksata valinta, että se asentuu.
septic kirjoitti:Onko merkitystä sillä, että käyttääkö iLibery+:aa vai iPlussaa uuden iPhonen kanssa? Asentuuko molemmissa Installer oletuksena, vai miten tää Installer-juttu menee? Tiistaina pitäis tulla oma luuri Suomeen.
Ainakaan iLibertyssä ei Installer asennu vakiona vaan se pitää advanced välilehden alta ruksata valinta, että se asentuu.
Juu, no rastin ehkä minäkin osaan laittaa. Taitaa toi iLiberty+ olla sit mulle se melkeinpä paras ratkaisu, siihen kun on erittäin selkeet ohjeet ja onpahan nyt sitten se 3,9 FBL, jos sitä nyt joskus sattuu tarvitsemaan muuttaa.
Nimeäminen täytynee tehdä root-käyttäjällä, ei mobile:lla. Eli SSH:lla sisään ja vaihtaen.
Nyt pitää kysyä viisaammilta päiltä....olen saanut aika hyvin tuon mahtavan uuden lelun eli iphonen tottelemaan mutta nyt iski ensimmäinen kunnon seinä vastaan! Puhelin on mallia 1.1.3 ja ziphonella avattu. Kysymys siis SMB teemoista ja ohjelmien ikoneista, nyt olen testaillut noita erilaisia teemoja ja mennyt winSCP: llä puhelimeen sisään nimeämään uudelleen ne vastaan hangoittelevat ikonit kyseisestä teemasta, niin kuin täällä opastetaan. Kaikki muut ikonit siis sain nimettyä ja niiden ulkonäkö muuttui teeman mukaiseksi mutta tuon sää ja pörssi ikonin nimeäminen ei onnistu ääkkösiä käyttäen, eli ne ei muutu teeman mukana!?? esim. jos nimeän weather->sää: ksi ja painan enter niin sään tilalla lukeekin: S%E4%E4 ??? ja pörssistä tulee: P%F6rssi ???
Olen myös ajanut sourceista weather icon fixin kummankin version mutta ei auta nekään:( olisiko tähän nyt jotain vinkkiä kellään laittaa että saisi tuon teema puolen kuntoon ja pääsisi tuunaamaan lookkia oikein kunnolla!??
ogc kirjoitti:Sulla on siinä winscp:ssä väärä merkistö käytössä. Kokeile vaihtaa päälle esim. utf8 tai joku muu ja testaile millä toimii.
ISO kiitos tästä vinkistä!! olin jo eilen tuon merkistön jäljillä mut en tajunnut tota UTF-8 hommaa kun se oli asetuksella "auto", vaihdon sen asentoon"on" ja nyt toimii nimeäminen äkkösillä kerta laakista ja ikonit vaihtuu teeman mukaisiksi. ei se ole välillä paljosta kiinni.....
Hellurei.. Nyt tuli sellane et alkaa levytila olla lopussa softille. Elikkäs, muistelin lukeneeni että softille oli varattu joku tietty määrä tilaa. Oisko mitää yksinkertasta ohjetta tuon kiertämiseks? Tuolta Touchin puolelta löyty kyl yks mut ei oikee napannu.. nii ja koneena winkkari ja WinSCP sanoo jotai connection timeout tai vastaavaa.. Ip ok ja root alpine ok..
Sen avulla voit siirtää fontit, äänet ja/tai ohjelmat toiselle partitiolle. Normaalisti tyhjää on n. 50MB sillä partitiolla minne ohjelmat asentuu, mutta jos siirrät esim fontit & äänet toiselle partitiolle niin sulla on n. 120MB vapaata tilaa (ainakin näin mulla).
Huom: en oo varma onko sit enää mahdollista siirtää fontit ja äänet takas jos siirrät ne!
Sen avulla voit siirtää fontit, äänet ja/tai ohjelmat toiselle partitiolle. Normaalisti tyhjää on n. 50MB sillä partitiolla minne ohjelmat asentuu, mutta jos siirrät esim fontit & äänet toiselle partitiolle niin sulla on n. 120MB vapaata tilaa (ainakin näin mulla).
Huom: en oo varma onko sit enää mahdollista siirtää fontit ja äänet takas jos siirrät ne!
--
s
mmkay.. mut toho WinSCP onkelmaa ois avut tervetulleit
Voiko ipuhelimeen laittaa soittoääneksi mitään muuta kun noita mitä on tuolla asetuksissa noi vakio äänet eli voiko esim laittaa ipodista jonku oman kappaleen soittoääneks
15` Mac book pro 4GB
Ipod 30GB
IPhone 4 16
iPad2 WI-FI 3G 64
Pitkästä aikaa aattelin että vois vilkasta youtubesta "normipäivän" kun viime kerrasta olikin jo aikaa ja kas kas, Youtubea ei voida yhdistää... mikäs sille nyt on tullut? en pikaisella haulla löytänyt ongelmaan muuta keinoa kuin restore. Nyt TE viisaammat, onko muuta keinoa saada sinätuubia toimimaan vai joutuuko tässä taas kerran (no.. toka kerta ) tehrä restoren?