iTunes shopin maksutavat?
Perusasioita jokaiselle Applen tuotteiden käyttäjälle, muun muassa iCloud ja muut pilvipalvelut
9 viestiä
• Sivu 1/1
-
iTunes shopin maksutavat?
Viesti Kirjoittaja Keanae »
Juu eli miten iTunes shopissa voi maksaa? Onks luottokortti ainoa keino? Vai voiks esim Nordea Solo systeemillä maksaa?
-
Re: iTunes shopin maksutavat?
Viesti Kirjoittaja kartsa »
Ei voi... Luottokortti tai sitten Sammon tai Nordean Visa Electron. Näin mä olen asian käsittänyt. Ja tietysti ketuttaa Osuuspankin asiakkaana tämä tällainen tilanne!! 

Kaikki on mahdollista, paitsi pyöröovesta hiihtäminen.
-
Viesti Kirjoittaja mercury »
Annapa sitten palautetta.
Applella on hyvin toimiva maksusysteemi verkkokaupassa - vaikkakaan ei verkosta ladattaville ostoksille - joten maksutapojen saaminen iTMS:n ei varmasti ole mahdotonta. Joissain (harvoissa) muissa Euroopan maissa iTMS:ssä on myös muita maksutapoja kuin luottokortti.
Palautetta kannattaa antaa Applelle aina jos tulee sanomista. Muuten ei voi odottaa tapahtuvan mitään. Itse olen jo antanut palautteeni iTMS:n ja verkkokaupan maksutapojen kasvattamisesta vaikka tarvetta ei olekaan. Se kannattaa silti.
Applella on hyvin toimiva maksusysteemi verkkokaupassa - vaikkakaan ei verkosta ladattaville ostoksille - joten maksutapojen saaminen iTMS:n ei varmasti ole mahdotonta. Joissain (harvoissa) muissa Euroopan maissa iTMS:ssä on myös muita maksutapoja kuin luottokortti.
Palautetta kannattaa antaa Applelle aina jos tulee sanomista. Muuten ei voi odottaa tapahtuvan mitään. Itse olen jo antanut palautteeni iTMS:n ja verkkokaupan maksutapojen kasvattamisesta vaikka tarvetta ei olekaan. Se kannattaa silti.
kaikki maailman vesi on homeopaattista kusta
-
Viesti Kirjoittaja am_tiainen »
Oikein olet käsittänyt. Uuden tilin avaaminen ei maksa mitään pankeissa ja Visa Electronit on nykyään alle 26 vuotiailta ilmaisia (muilta vuosimaksu 10 euroa. Uudet korttiasiakkaat ilman vuosimaksua vuoden 2004 loppuun).Luottokortti tai sitten Sammon tai Nordean Visa Electron. Näin mä olen asian käsittänyt
Sampo Visa Electron toimii heti saatuasi kortin ja Nordea Visa Electron kun olet nettipankissa verkkomaksamisen sallinut ( jonka saa kohdasta kortit -> aktivoitava visa elektron ->Mahdollista verkkomaksaminen). HUOM. ainakin viimeksi kun olen kokeillut aktivointia ei pysty suorittamaan uusilla selaimilla (FireFox, Safari, Windows Internet Explorer 6 SP2) jos Pop Up esto ei ole pois päältä. Kai Nordea jossakin vaiheessa tajuaa sen toteuttaa jollakin muulla tapaa?
Ja noh...kaikki luottokortit sitten toimii myös hyvin, jos sattuu sellaisen saamaan helposti niin eiköhän sekin ole ihan toimiva.
[ Apple MacBook (early 2016)]
[ Apple Mac mini (late 2012)]
[ AppleTV 4]
[ Apple iPad mini 4 cellular]
[ Apple iPhone SE ]
[ Apple Mac mini (late 2012)]
[ AppleTV 4]
[ Apple iPad mini 4 cellular]
[ Apple iPhone SE ]
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Eikö sulla ole ketään tuttua jonka Visalla voisit ostaa itsellesi lahjakortteja? Eli kaveri ostaa sulle lahjakortin ja maksat sen käteisellä hänelle. Tai jopa kuukausittaisen limiitin?
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Toi tarkoittaa Sammon tädin mukaan vuosi hakkimisesta eteenpäin...Uudet korttiasiakkaat ilman vuosimaksua vuoden 2004 loppuun
Sammossa uusi tili:
Säästötili
- Kustannukset 0€/kk
- 2 maksutapahtumaa ilmaisia per kuukausi
- seuraavat maksutapahtumat 1€ / kpl
Käyttötili
- Kustannukset 2.90 € / kk
- rajattomat maksutapahtumat
Yhteenveto
- Jos alle 58 maksutapahtumaa vuodessa, tulee säästötili halvemmaksi(!) per vuosi
Alihankintana printtipuolen graafista materiaalia!
-
Viesti Kirjoittaja vesku »
Meneekös tuo noin? Älkää multa kysykö, olen lukiossakin lukenut Maailman Lyhyimmän Matikan. Mutta eikös noi ilmaset ole per kuukausi...- 2 maksutapahtumaa ilmaisia per kuukausi
- seuraavat maksutapahtumat 1€ / kpl
Käyttötili
- Kustannukset 2.90 € / kk
- rajattomat maksutapahtumat
Yhteenveto
- Jos alle 58 maksutapahtumaa vuodessa, tulee säästötili halvemmaksi(!) per vuosi
iMac 21,5" late 2009 OSX 10.10 Macbook Pro 13,3" mid 2009 OSX 10.10 Powermac G4 450 2/120/64 OSX 10.5.8 Leopard; iPod nano 8gig (product)RED 3.gen; iPhone 5 64 Gb iPad mini 32 Gb
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Luuletko, että tällä olisi mahdollista saada Mail:sta POIS SE ******** jpg/pdf/tif/gif/yms kuvien pakkonäyttö (View In Place)?Palautetta kannattaa antaa Applelle aina jos tulee sanomista. Muuten ei voi odottaa tapahtuvan mitään. Itse olen jo antanut palautteeni iTMS:n ja verkkokaupan maksutapojen kasvattamisesta vaikka tarvetta ei olekaan. Se kannattaa silti.
Alihankintana printtipuolen graafista materiaalia!
-
Viesti Kirjoittaja mercury »
Aina kannattaa yrittää. Kyllä Apple kuuntelee, ainakin välillä. Mac OS X palautelinkki, valitse Feedback area: Mail.Luuletko, että tällä olisi mahdollista saada Mail:sta POIS SE ******** jpg/pdf/tif/gif/yms kuvien pakkonäyttö (View In Place)?
Tarkoitat ilmeisesti liitteinä olevia kuvia ja muita näytettäviä tiedostoja? HTML-muotoisen mailin kuvathan voi jättää näyttämättä.
kaikki maailman vesi on homeopaattista kusta
9 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka