![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Viesti Kirjoittaja Cathi777 »
Ei ainakaan vielä kesällä löytynyt mitään ohjelmaa millä tuo olisi onnistunut. Se olikin yksi pääsyy, että tuon firman laitteita poikotoin tästä lähtien. Ja se Sonicstagekin itsessään on niin kaamea tekele, että wintoosan kanssakin siinä vain hermot meni. Eli vaihda laitetta.Pikkuroope kirjoitti:Saakos sonyn mp3-soittimia synkattua macin kanssa millä ilveellä? Joku Sonicstagen korvikeohjelma siis haussa (hyi hirvee mikä ohjelmaei esim antanu laittaa sonyn copyrighteilla olevia kappaleita sonyn ohjelmalla sonyn soittimeen vaikka kovasti väitti pystyvänsä kun biisit latasin..
)
Viesti Kirjoittaja mun_kero »
Juu kohta vaihdankin. Sen kaameampaa tekelettä saa kyllä oikeasti hakea ja kaukaaCathi777 kirjoitti:Ei ainakaan vielä kesällä löytynyt mitään ohjelmaa millä tuo olisi onnistunut. Se olikin yksi pääsyy, että tuon firman laitteita poikotoin tästä lähtien. Ja se Sonicstagekin itsessään on niin kaamea tekele, että wintoosan kanssakin siinä vain hermot meni. Eli vaihda laitetta.Pikkuroope kirjoitti:Saakos sonyn mp3-soittimia synkattua macin kanssa millä ilveellä? Joku Sonicstagen korvikeohjelma siis haussa (hyi hirvee mikä ohjelmaei esim antanu laittaa sonyn copyrighteilla olevia kappaleita sonyn ohjelmalla sonyn soittimeen vaikka kovasti väitti pystyvänsä kun biisit latasin..
)
Ei voita eimun_kero kirjoitti:Sonyn soittimet on mun mielestä kyllä vähän laadukkaampia kuin esim. ipodit, mutta tosiaankin tuo niiden oma softa on syvältä hanurista!! Pakko sanoa kuitenkin, että käytettävyys on iPodissa niin mahtavaa verrattuna esim. tuohon mun Sonyn tikkuun.
Tuo java-tekele on kyllä hyvä väliaikainen ratkaisu, ennen kuin vaihdat soitinta.
Sillä eihän tuokaan softa iTunes+iPod synkkausta voita!
Toivottavasti Sony joskus järkiintyy ja alkaa tekeen iTunesin (tai edes macin) kanssa yhteenkäypää soitinta.
Toisaalta eihän apple-immeiset mitään sonya osta!
Viesti Kirjoittaja afaak »
Väittäisin että ne ko. puhelimen nappulat on aika kökköjämun_kero kirjoitti:nörtit pelastaa mailmaa kakka!! gogo koodaajat!!
Pikkusen vaan harmittaa, kun vähän reilu vuoden ehti mulla tuo oma soitin olla, kun kuulokeliitäntä löysty niin paljon ettei saa kosketusta...muuten täysin toimiva soitin. lieneekö kallista huoltaa? en oo ite jaksanu vielä kysyä...
päätin kyllä tuon tapahtuman jälkeen, että enää ei sonyn vehkeitä löydy mun taskusta
->nyt tulossa Sony Ericsson W880i uudeksi puhelimeksi, joten ei pidä lupaukseni ei.
Toivotaan että kyseisen kapulan walkman-soitin tyydyttää sen verran ettei tarvii ipodia hankkia!
riippunee mitä tarkoitat nappuloilla?Pikkuroope kirjoitti: Väittäisin että ne ko. puhelimen nappulat on aika kökköjä![]()
Niitä numeronäppäimiä ainakin, ainaki testaillessani ne eivät kovin helpoilta vaikuttaneet, suhteellisen pienikokoisiamun_kero kirjoitti:riippunee mitä tarkoitat nappuloilla?Pikkuroope kirjoitti: Väittäisin että ne ko. puhelimen nappulat on aika kökköjä![]()
joo...onhan ne AIKA pienet!Pikkuroope kirjoitti:Niitä numeronäppäimiä ainakin, ainaki testaillessani ne eivät kovin helpoilta vaikuttaneet, suhteellisen pienikokoisiamun_kero kirjoitti:riippunee mitä tarkoitat nappuloilla?Pikkuroope kirjoitti: Väittäisin että ne ko. puhelimen nappulat on aika kökköjä![]()
Mutta siis enhän minä sitä puhelinta osta, saat kyllä hommata jos tykkäät, hyvä puhelin muuten
Juu ehkä siihen tottuu kirjoittamaan niillä, mutta on niitä mukavempiakinmun_kero kirjoitti:joo...onhan ne AIKA pienet!Pikkuroope kirjoitti:Niitä numeronäppäimiä ainakin, ainaki testaillessani ne eivät kovin helpoilta vaikuttaneet, suhteellisen pienikokoisiaMutta siis enhän minä sitä puhelinta osta, saat kyllä hommata jos tykkäät, hyvä puhelin muuten
saas nähä miten sujuu esim. tekstarin kirjoitus??? onhan mulla onneksi aika kaposet sormet...
mutta toivotaan myös että se walkman-soitin on todellakin ansainnut nimensä, nimittäin sitten ei pikku-nappulatkaan häiritte!
ja pakko vielä sanoa, että en ikinä ole ollut niin kännyköiden perään, mutta ennen iPhonea tuo kyseinen kännykkä on ollut ainoa jota olen halunnut omakseni.
Viesti Kirjoittaja Maffa »
Palaa sivulle “Audio ja musiikki”