Miksi?
- -pahan kirjoitusvirheen johdosta
-asiavirheen johdosta
-huonon tekstin rakenteen johdosta
-joku huomauttaa siitä
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Viesti Kirjoittaja Petenez »
Viesti Kirjoittaja arijoutsi »
Oikolukukaan ei aina auta vaan osan virheistä huomaa vasta siinä vaiheessa, kun viesti on jo esillä. Tämä koskee erityisesti rakenteeseen liittyviä ongelmia. Ongelmien huomaamisen jälkeen tekstiä on vielä editoitava.Petenez kirjoitti:Minulla on tapana "oikolukea" viestini ennen postausta. Siis harvempaa joutuu fiksaamaan. 8)
Viesti Kirjoittaja Petenez »
No ne on ne mainitsemani harvemmat.Mikael K. kirjoitti:Oikolukukaan ei aina auta vaan osan virheistä huomaa vasta siinä vaiheessa, kun viesti on jo esillä. Tämä koskee erityisesti rakenteeseen liittyviä ongelmia. Ongelmien huomaamisen jälkeen tekstiä on vielä editoitava.Petenez kirjoitti:Minulla on tapana "oikolukea" viestini ennen postausta. Siis harvempaa joutuu fiksaamaan. 8)
Viesti Kirjoittaja septic »
Esikatselu ainakin itselläni auttaa tähän useimmiten.Mikael K. kirjoitti:Oikolukukaan ei aina auta vaan osan virheistä huomaa vasta siinä vaiheessa, kun viesti on jo esillä. Tämä koskee erityisesti rakenteeseen liittyviä ongelmia. Ongelmien huomaamisen jälkeen tekstiä on vielä editoitava.Petenez kirjoitti:Minulla on tapana "oikolukea" viestini ennen postausta. Siis harvempaa joutuu fiksaamaan. 8)
Entäs tapauksissa, joissa se ei auta? Tarkoitan niitä. Totta kai Esikatselu on käytössä mutta toisinaan sitä on jumissa tekstin maailmassa ja vasta sen luovuttaminen todellisuuteen paljastaa ongelmat.septic kirjoitti:Esikatselu ainakin itselläni auttaa tähän useimmiten.Mikael K. kirjoitti:Oikolukukaan ei aina auta vaan osan virheistä huomaa vasta siinä vaiheessa, kun viesti on jo esillä. Tämä koskee erityisesti rakenteeseen liittyviä ongelmia. Ongelmien huomaamisen jälkeen tekstiä on vielä editoitava.Petenez kirjoitti:Minulla on tapana "oikolukea" viestini ennen postausta. Siis harvempaa joutuu fiksaamaan. 8)
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Oi voi tätä meidän nuorisoa!! Huoh!Erño kirjoitti:En jaksa/osaa korjata, joten delegoin homman Amanitalle
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
Erño kirjoitti:En jaksa/osaa korjata, joten delegoin homman Amanitalle
arijoutsi kirjoitti:Minä en jouda kirjaamaan ketään kun kirkirjoitan aina täydelistä soumea
... ja sen kyllä huomaa 8)Petenez kirjoitti: No ne on ne mainitsemani harvemmat.Enhän minäkään täydellinen ole. Läheltä liippaa kyllä.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Kumiko »
Viesti Kirjoittaja Stenska »
Viesti Kirjoittaja JuzziK »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Ja aina hyvällä menestykselläRepe Ruutikallo kirjoitti:Usein huomaan, että viesti ei ensi yrityksellä ole niin fanaattinen kuin olisi suotavaa. Siksi editoin.
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Kiitos fooruminnisille editointimahdollisuudesta!Macco kirjoitti:Ja aina hyvällä menestykselläRepe Ruutikallo kirjoitti:Usein huomaan, että viesti ei ensi yrityksellä ole niin fanaattinen kuin olisi suotavaa. Siksi editoin.