Mikä avuksi? . Käytössäni on Windows

Viesti Kirjoittaja Paavi »
Viesti Kirjoittaja slusse »
Viesti Kirjoittaja Paavi »
Hmm.. Jos valitsit iTuneksesta Restore/Palautus niin ei kyl pitäs löytyä enää laitteesta yhtään mitään.Paavi kirjoitti:Suurkiitos, ...sitten toinen ongelma. Vanhat asennustiedostot jäivät iphonen muistiin, enkä saa niitä (2 gigaa pois) ituneskin ilmoittaa vaan että se on "muuta tavaraa" mitä esim videot ja musa
Viesti Kirjoittaja Benzin »
Huom: http://hopeinenomena.net/viewtopic.php? ... 36#p500914slusse kirjoitti:Oikea tapa on siis (kadotat tosin textarit & asetukset), ainakin jos kone on Mac:
6. iTunes pitäs löytää sun puhelin minkä jälkeen otat sen käyttöön uutena(!). Jos palautat vanhan niin voi olla että meilis jne. ei toimi enää (mulla toimi, mut suurimmalla osalla ei)
7. Sen jälkeen synkkaat puhelimen sun tietokoneen kanssa jolloin se siirtää kontaktit & kalenterikamat takas.
Juups! Kun itse palautin tiedot omaani niin kaikki toimi laakista. Seuraavan restoren yhteydessä vedin suoraan "uutena" joten ei moisia onkelmia oo tullu eteen. BossPrefs:ssä taitaa olla sellanen toiminto ku "Fix Permissions" mikä saattanee auttaa kaikkiin ongelmiin (paitsi se EDGE). Mene ja tiedä.Benzin kirjoitti:Huom: http://hopeinenomena.net/viewtopic.php? ... 36#p500914slusse kirjoitti:Oikea tapa on siis (kadotat tosin textarit & asetukset), ainakin jos kone on Mac:
6. iTunes pitäs löytää sun puhelin minkä jälkeen otat sen käyttöön uutena(!). Jos palautat vanhan niin voi olla että meilis jne. ei toimi enää (mulla toimi, mut suurimmalla osalla ei)
7. Sen jälkeen synkkaat puhelimen sun tietokoneen kanssa jolloin se siirtää kontaktit & kalenterikamat takas.
Minä ainakin tein 1.1.3 -> 1.1.4 restoren ja palautin tiedot backupista, en ottanut uutena käyttöön. Aluksi EDGE ei toiminut, mutta verkkoasetusten nollaus auttoi ja sähköpostiohjelman kaatumiseen auttoi tuo linkin SyncFix-ohjelma. En siis menettänyt tekstareita, Notes-merkintöjä, asetuksia.
Ainoa ongelma voi olla mail.app:in haittaava oikeusasetus, joku luku pitäisi muuttaa 777:ksi. Mä menin kokeilemaan SyncFixiä joka toimi.
Viesti Kirjoittaja thejanne »
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”