*REPS* Ihan mahtava juttu!Teppo Tulppu kirjoitti:http://www.lemmikkipalstat.net/foorumit/Forum20/HTML/240278.html
Pienten lasten henkinen kehitys vaarantunut säädyttömän käytöksen vuoksi.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
*Anniel kuolee nauruun*
Viesti Kirjoittaja Anniel »
*REPS* Ihan mahtava juttu!Teppo Tulppu kirjoitti:http://www.lemmikkipalstat.net/foorumit/Forum20/HTML/240278.html
Viesti Kirjoittaja amanita »
Paitti minä luin sen nyt vasta ja millai tän naurun saa loppumaan?? Kertokaa tän aiemmin kokeneet!!!Aries kirjoitti:Katsos vaan. Tämä linkkihän kiertää ahkerasti ympäri intternjettiäTeppo Tulppu kirjoitti:http://www.lemmikkipalstat.net/foorumit/Forum20/HTML/240278.html
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Anniel kirjoitti:*Anniel kuolee nauruun*
Kehtaattekin nauraa.amanita kirjoitti:Paitti minä luin sen nyt vasta ja millai tän naurun saa loppumaan?? Kertokaa tän aiemmin kokeneet!!!![]()
![]()
Pöh, sillähän on ollut kestokivaa vaikka ja kuinka!Teppo Tulppu kirjoitti: Kehtaattekin nauraa.Ajatelkaa nyt miltä hevosparasta tuntuu!
Totta, hepat ovat vähän diivoja luonteeltaan ja varmasti tuokin polle on vaan nauttinut huomion keskipisteessä olostaanamanita kirjoitti:Pöh, sillähän on ollut kestokivaa vaikka ja kuinka!Teppo Tulppu kirjoitti: Kehtaattekin nauraa.Ajatelkaa nyt miltä hevosparasta tuntuu!
Hmmm.......tuota noin, taisin tarkoittaa hieman toisenlaista kestokivaa.......( pst, se "umpisuoli" vihjesanana) .....Anniel kirjoitti:Totta, hepat ovat vähän diivoja luonteeltaan ja varmasti tuokin polle on vaan nauttinut huomion keskipisteessä olostaanamanita kirjoitti:Pöh, sillähän on ollut kestokivaa vaikka ja kuinka!Teppo Tulppu kirjoitti: Kehtaattekin nauraa.Ajatelkaa nyt miltä hevosparasta tuntuu!
Viesti Kirjoittaja ptkmit »
... mutta sehän on ruunaamanita kirjoitti: Hmmm.......tuota noin, taisin tarkoittaa hieman toisenlaista kestokivaa.......( pst, se "umpisuoli" vihjesanana) .....![]()
Viesti Kirjoittaja InstigatoR »
Viesti Kirjoittaja maxima »
Viesti Kirjoittaja Lillan »
Apua! Samaa neuvoa kaipailen.amanita kirjoitti:Paitti minä luin sen nyt vasta ja millai tän naurun saa loppumaan?? Kertokaa tän aiemmin kokeneet!!!Aries kirjoitti:Katsos vaan. Tämä linkkihän kiertää ahkerasti ympäri intternjettiäTeppo Tulppu kirjoitti:http://www.lemmikkipalstat.net/foorumit/Forum20/HTML/240278.html
Pienten lasten henkinen kehitys vaarantunut säädyttömän käytöksen vuoksi.![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Hampaat? Sinun vai pyörän rattaiden? Kaaduitko pahasti vai mitä tarkoitat?Erño kirjoitti:Krppl. Pyörä ehti kestää ~120 km ennen kuin hampaat ja eturengas levis
Ei sentään minun hampaatMikael K. kirjoitti:Hampaat? Sinun vai pyörän rattaiden? Kaaduitko pahasti vai mitä tarkoitat?Erño kirjoitti:Krppl. Pyörä ehti kestää ~120 km ennen kuin hampaat ja eturengas levis
Jotenkin minusta tuntuu sille, että ne tehdään pehmeämmästä aineesta kuin aikaisemmin. Voisiko tämä olla hintakysymys? Työ kannattaa tehdä itse jos sinulla on työkalut. Niiden hankintaan menee äkkiä se 150 € eikä se riitäkään. Jos työvaiheet epäilyttävät niin kirjastosta löytyy alan teoksia. Tietty ohjeet voivat löytyä myös fillarifoorumilta tai pyöräwikistä .Erño kirjoitti:Ei sentään minun hampaatMikael K. kirjoitti:Hampaat? Sinun vai pyörän rattaiden? Kaaduitko pahasti vai mitä tarkoitat?Erño kirjoitti:Krppl. Pyörä ehti kestää ~120 km ennen kuin hampaat ja eturengas levis![]()
Pyörän hammasrattaat siis. Eivät kestä enää kunnon rääkkiä. Huoltokin maksaa sen uusine osineen 150 euroa, ellei itse tee
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
Siinä on alaviivoja ja/tai äö:tä, jotka Homppu laskee erikoismerkeiksi.Mikael K. kirjoitti:Jotenkin minusta tuntuu sille, että ne tehdään pehmeämmästä aineesta kuin aikaisemmin. Voisiko tämä olla hintakysymys? Työ kannattaa tehdä itse jos sinulla on työkalut. Niiden hankintaan menee äkkiä se 150 € eikä se riitäkään. Jos työvaiheet epäilyttävät niin kirjastosta löytyy alan teoksia. Tietty ohjeet voivat löytyä myös fillarifoorumilta tai pyöräwikistä .Erño kirjoitti: Ei sentään minun hampaat![]()
Pyörän hammasrattaat siis. Eivät kestä enää kunnon rääkkiä. Huoltokin maksaa sen uusine osineen 150 euroa, ellei itse tee
Miksi tämä pyöräwikin linkki ei toimi?
Katos, katos. Vaatiiko linkin oikein rakentaminen joitakin erikoistietoja, että ne voi jatkossa korjata oikein? Vai miten rakensit tuon?NeliX4 kirjoitti:Siinä on alaviivoja ja/tai äö:tä, jotka Homppu laskee erikoismerkeiksi.Mikael K. kirjoitti: Miksi tämä pyöräwikin linkki ei toimi?
Tietty ohjeet voivat löytyä myös fillarifoorumilta tai pyöräwikistä
Tuollaiset vaikeat linkit eivät tule suoraan foorumille vaan menevät rikki erikoismerkkien takia. Voit kiertää sen antamalla linkille nimen näin:Mikael K. kirjoitti:Katos, katos. Vaatiiko linkin oikein rakentaminen joitakin erikoistietoja, että ne voi jatkossa korjata oikein? Vai miten rakensit tuon?NeliX4 kirjoitti:Siinä on alaviivoja ja/tai äö:tä, jotka Homppu laskee erikoismerkeiksi.Mikael K. kirjoitti: Miksi tämä pyöräwikin linkki ei toimi?
Tietty ohjeet voivat löytyä myös fillarifoorumilta tai pyöräwikistä
Koodi: Valitse kaikki
[url=http://www.linkki.fi]Kirjoita tähän haluamasi linkin nimi[/url]
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Erño kirjoitti:Vuodatus: ei näy mörriä vieläkään
Nyt on kyseessä sellainen prinzessa joka ei ikinä aikaisemmin olekotipihaa kauemmas lyllertänytMacco kirjoitti:Erño kirjoitti:Vuodatus: ei näy mörriä vieläkäänKisujen tiedetään seikkailleen pitkiäkin aikoja ja palanneen kotiin, joten eläs heitä kirvestä kaivoon.