mulle toi (itse joskus urheillut) on portti.
Portti avautuu tähtitieteellisiin maisemiin, miehen presidentti on ovaalinen valintaälykkyys
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)

Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Taasko sitä sipulisoppaa???mikastus kirjoitti: Omat liemikuutiot on sipulien seassa.
Kyllä voi ja se on fyysisestikin tehty?EvilPet kirjoitti:Ei ei ei ja vieläkerran ei! Missään nimessä ei liemikuutiota voi tälläiseen kontekstiin valjastaa! Se antaa valitettavan väärän kuvan kuution koostumuksesta!
Ei vaan vieläkin..amanita kirjoitti:Taasko sitä sipulisoppaa???mikastus kirjoitti: Omat liemikuutiot on sipulien seassa.
Sunda on vielä sukupuoleton, norja-tapaus.amanita kirjoitti:Taasko sitä sipulisoppaa???mikastus kirjoitti: Omat liemikuutiot on sipulien seassa.
Stackars Mikastus Sopastus! Tee sitä jeevelin soppaa pienempään kattilaan, piisaaminen loppuu aiemmin!mikastus kirjoitti:Ei vaan vieläkin..amanita kirjoitti: Taasko sitä sipulisoppaa???
Jaanojoo. Rahaahan ei kyllä ole liikkumassa pätkääkään suuntaan tai toiseen, näin jalossa aatteessa - sentään. Ei edes välillisesti? Tää (boikotti) on mukamas ihan irrallaan siitä urheilutienaamisesta? Tai tienanmerestä? Sukupolviemme tienmerkkaamisesta.. Krpl, täähän alkaa olla pahempi kontradikti kun mitä eilen oli.amanita kirjoitti:Olympiatulta ei kuvaannollisesti voi sammuttaa millään, tuo jalo aate jatkaa ikiaikaista kulkuaan palaen ikitulena yhdistäen maailman urheilevan nuorison jalon aatteen nimessä. Amen.
Ooo - hyvä tietää jatkossa.Salamijakk kirjoitti:Ama on oikeesti miljardööri, mutta salainen.
???![]()
![]()
![]()
Unohin tuupata ton vinkkaushymiön viestini peräpuoleen! Eka kerta kun ei kohtaa aatokset!mikastus kirjoitti:Jaanojoo. Rahaahan ei kyllä ole liikkumassa pätkääkään suuntaan tai toiseen, näin jalossa aatteessa - sentään. Ei edes välillisesti? Tää (boikotti) on mukamas ihan irrallaan siitä urheilutienaamisesta? Tai tienanmerestä? Sukupolviemme tienmerkkaamisesta.. Krpl, täähän alkaa olla pahempi kontradikti kun mitä eilen oli.amanita kirjoitti:Olympiatulta ei kuvaannollisesti voi sammuttaa millään, tuo jalo aate jatkaa ikiaikaista kulkuaan palaen ikitulena yhdistäen maailman urheilevan nuorison jalon aatteen nimessä. Amen.
Viesti Kirjoittaja Jone »
Minä taasen olen salainen, mutta sen nyt tietää kaikki..mikastus kirjoitti:Ooo - hyvä tietää jatkossa.Salamijakk kirjoitti:Ama on oikeesti miljardööri, mutta salainen.
???![]()
![]()
![]()
Itekkin muuten oon ihan nero, mutta tieto on salainen..
Joo mulla on niin ihana seurakunta täällä....ja jokunen hassuke päälle! Tuntee ittesä tosiaankin miljardööriksi!Salamijakk kirjoitti:Ama on oikeesti miljardööri, mutta salainen.
???![]()
![]()
![]()
Itekkin pystyn tekeen miljardi asiaa ihan sekunneissa, mutta en nyt halua siittää tämän enempää keskustella..amanita kirjoitti:Joo mulla on niin ihan seurakunta täällä....ja jokunen hassuke päälle! Tuntee ittesä tosiaankin miljardööriksi!Salamijakk kirjoitti:Ama on oikeesti miljardööri, mutta salainen.
???![]()
![]()
![]()
Olen ihan pelkkänä korvana....tai oisinkoos silmänä näin foorumilla kun ollaan...sitäpaitti liiottelet, luku liikkuu muutamassa kymmenessä miljoonassa noin normaalisti....mikastus kirjoitti:
Itekkin pystyn tekeen miljardi asiaa ihan sekunneissa, mutta en nyt halua siitä tämän enempää keskustella..
No mutta kyllähän sekin johonkin jo riittää.amanita kirjoitti:Olen ihan pelkkänä korvana....tai oisinkoos silmänä näin foorumilla kun ollaan...sitäpaitti liiottelet, luku liikkuu muutamassa kymmenessä miljoonassa noin normaalisti....mikastus kirjoitti:
Itekkin pystyn tekeen miljardi asiaa ihan sekunneissa, mutta en nyt halua siitä tämän enempää keskustella..
Tuostahan päästään taas sinne Olympialaisten liepeille, kympin juoksu, missä Suomen muinaisen kunniakkaan juoksijakunkkuryppään seuraajat? Saammeko sieltä yhtään mitalia mistäänkään lajista? Mitäs siihen tuumaatte, mik astus ja minne, sekä Salmi ja K. Kikin?mikastus kirjoitti: Täysin kympillä mukana kumminkin yhä..
Herran artikkelikulaatio on voimaansa heikompien jyystetty. Ileen en ota kantoja. Pauloissa on tullut vietettyä musiikin parissa.Salamijakk kirjoitti:Niin meillä mitään syöksymersuja Dianatunnelissa?
Sen sijaan, sijasin jo. Ilkka K on taas Ok Hää oll Koivuniemen Paulan kaa sillee? Teidän terawatti jäätyy ihmettelyyn ikävään. Koskien voimaa, olen huomannut, että pimpin ajo tekee terroristin![]()
![]()