Naiset kuvailemaan?
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Viesti Kirjoittaja Celia »
Viesti Kirjoittaja maxima »
Voih, nykyäaikana keittiössä tai ruokakellarissa häärääminen ei ole enää pelkästään naisten puuhaa, vaan tasa-arvossamme mekin saamme kuvata pipareita.Celia kirjoitti:Iltalehden joulukisa. Arveluttava?
Naiset kuvailemaan?
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Viesti Kirjoittaja ER »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Celia »
Viesti Kirjoittaja ER »
Amanita, tämä on kuvaketju (vaikka minä saankin kirjoittaa lähettämättä kuvia). Odottelemme...amanita kirjoitti:Kiitos ja kuulemiin, minulle piisasi viime joulukorttini saama kommentointi!
Ketjun nimi on : ÄLÄ näytä .....ER kirjoitti: Amanita, tämä on kuvaketju (vaikka minä saankin kirjoittaa lähettämättä kuvia). Odottelemme...
Viesti Kirjoittaja carnice »
Viesti Kirjoittaja akihauru »
Vaikka tämä Mac-runkkareiden foorumi onkin, en ymmärtänyt tuosta hölkäsen pöläystäcarnice kirjoitti:e: :kuvaa laitetaan parempaan kuosiin..:
Laitettii siskon kans koneet vierekkäin, 15 tuumasia molemmat.. Mun on toi MBPFujitsu-Siemensyöksy näyttää kyl "erilaiselta"
Viesti Kirjoittaja carnice »
http://www.hopeinenomena.net/viewtopic. ... 41#p503341akihauru kirjoitti:Vaikka tämä Mac-runkkareiden foorumi onkin, en ymmärtänyt tuosta hölkäsen pöläystäcarnice kirjoitti:e: :kuvaa laitetaan parempaan kuosiin..:
Laitettii siskon kans koneet vierekkäin, 15 tuumasia molemmat.. Mun on toi MBPFujitsu-Siemensyöksy näyttää kyl "erilaiselta"
.
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja maxima »
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Ei vitsi, neljä voittoamaxima kirjoitti:Taidan olla internetin onnekkain tänään.Noin monta voittoa ja kaikkea! Eikä se ole edes vitsi!
[img]kuva[/img]
Viesti Kirjoittaja Anniel »