Onko kukaan onnistunut saamaan iPhonea ja otsikon mukaista wlan-adsl -routeria toimimaan keskenään mukisematta. Minulla toimii Safari, iTunes ja Youtube jotenkuten, mutta muut verkkotoiminnot, kuten Installer- tai SSH-yhteys eivät ota toimiakseen.
EDGE:n kautta ei kehtaisi kovin suuria määriä siirrellä dataa, kun on firman liittymä (jossa ei jostain kumman syystä ole kiinteää datapakettia >.<) ja pomo ei diggaile minun datailulaskuista pahemmin

Salaus on toteutettu heppoisesti WEP:llä 64-bittisesti ja SSID on piilotettu. Olen kokeillut laittaa SSID:n näkyväksi ja poistaa kaikki salauksetkin, mutta ei ota laitteet toimiakseen keskenään.
Verrokkina esimerkiksi läppäri, PS3, Wii ja HTC:n puhelimet ottavat yhteyden mukisematta ja myös toimivat kunnolla. Olen lukenut, että muillakin on ollut ongelmia, mutta ratkaisuja en ole löytänyt, jos ei oteta lukuun laitevaihtoja, jota en kehtaisi ihan ensimmäiseksi ruveta tekemään.
[Edit] Vielä sen verran, että työpaikalla toimii ihan hyvin kaikki WLANin kautta[/Edit]