Nyt kun hehkuttelemme tässä nuotiokahveja ja muuta niin joudun kysymään hateylta, että mitä ihmettä tekee ihminen joka joutuu heräämään neljältä aamulla joka aamu ja tekee sen vielä vapaapäivänäänkin?hatey kirjoitti:Aaah, taas on uusi huomen. Normina tähän aikaan (klo 04) kiskon aamusumpiksi kaameaa muru"kahvia" ja sen jälkeen puoliunessa lähden töö. Tänään aloitankin aamuni maukkaalla tuplapressolla. Ja sitten takaisin nukkumaan; on näes vapaapäivä! Aaah mikä perverttisen nautinnon huippu herätä näin aamuyöllä ja sen sijaan että lähtisi töihin, menenkin takaisin nukkumaan.
(toisaalta normina on kello soimassa kahdelta yöllä, että voin herätä ja nautinnolla jatkaa nukkumista ennenkuin pitää oikeasti herätä, mutta en kerro tätä, koska muuten minua pidettäisiin outona...)
Khi khi.... >pärpäti pärpäti< (propelleripipon propelli pärpättää)
Nuotiokahveja. Itse asun lähellä luontoa ja mahdolisuutta mennä metsään. teenkin niin, mutta keitän myös nuotiokahveja takassa. Se on ehkä jo hiukka perverssiä, mutta kun se vaan on niin hyvää. Itse en tosin kiveä laita kahviin, mutta kopautan pari kertaa pannun kylkeä ja lorautan kylmää vettä jotta porot säikähtää ja menee pohjalle. Taidanpa illan päätteeksi keitellä sumpit takassa....
nyt taas sitä feynoord-mukista saatavaa mustaa. sanoinko jo että päivät toistavat toisiaan?