Otan osaa! Viimeviikon lauantaina olin itse hautajaisissa.Anniel kirjoitti:Hautajaiset
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
Viesti Kirjoittaja zemex »
Otan osaa! Viimeviikon lauantaina olin itse hautajaisissa.Anniel kirjoitti:Hautajaiset
Viesti Kirjoittaja carnice »
Rahaa vai aikaa? Ja mitä musaa?Erño kirjoitti:Nyt on kyseessä sellainen prinzessa joka ei ikinä aikaisemmin olekotipihaa kauemmas lyllertänytMacco kirjoitti:Erño kirjoitti:Vuodatus: ei näy mörriä vieläkäänKisujen tiedetään seikkailleen pitkiäkin aikoja ja palanneen kotiin, joten eläs heitä kirvestä kaivoon.
![]()
Vuodatus: kesällä olis hyvää musiikkia tiedossa, mutta rahaa/aikaa ei löydy
Viesti Kirjoittaja Erño »
No ei rahaa eikä aikaa käydä Maidenin keikalla...carnice kirjoitti:Rahaa vai aikaa? Ja mitä musaa?Erño kirjoitti:...
Vuodatus: kesällä olis hyvää musiikkia tiedossa, mutta rahaa/aikaa ei löydy
IMO tästä kesästä on tulossa hyvä...
Viesti Kirjoittaja Luiro »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Luigi Benzini »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
RÄHÄHÄHÄHÄÄÄ!Pasteur kirjoitti:Toinen ylinopeussakko 3kk sisään. Nyt sitten körötellään 10 kk hissunv*tunkissun...
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Nii-i, olit siä ajanu ennenkii?Pasteur kirjoitti:Toinen ylinopeussakko 3kk sisään. Nyt sitten körötellään 10 kk hissunv*tunkissun...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Prkleen kommunistivaltio! Jotain oikeuksia veronmaksajille ja eläkeläiset julkisiin kulkuneuvoihin teitä tukkimasta - sinne minäkin sitten menen, kun ei enää uskalla kaasua painaa! ..
Mites sää nyt noin pyydät? Pyynnöstä siis: Läps!Pasteur kirjoitti:Lyö lyötyä!
Kotopuolessa naapurifirmassa oli jannuja joille viina ja autoilu maistui samaan aikaan aina silloin tällöin. Ko. kaverit tuli sitten seuraavana aamuna fillarilla ja sitä seuraavana mopolla/mopoautoilla. Siinä taitaa olla yksi mopoautoilun valttikortti, kun sitä saa ajaa kortitta!Pasteur kirjoitti: Mutta vain aikaa et voi koskaan saada takaisin. Mitä on ihminen ilman vapautta ja aikaa? Vuodattaessa syvimmät tuntoni täällä hompussa en ehkä odottanut sympatiaa - mutta edes ymmärrystä. :
Viesti Kirjoittaja Hutsi »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Anteeksi saat muun, mutta ET TUOTA VÄITTÄMÄÄSI!!Pasteur kirjoitti: Ja samoin kaikki naiset - ei ne akat osaa kuitenkaan ajaa!
ps. Otsikkohan oli "vuodatustopic", joten toivottavasti suotte tällä varjolla anteeksi avautumiseni.
Tätä vähän odottelinkin - kesti ihmeen kauan.amanita kirjoitti:Anteeksi saat muun, mutta ET TUOTA VÄITTÄMÄÄSI!!![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Mutta et sää sillä autolla pääse niin lujaa että sillä olisi ajan kulumiseen mitään vaikutusta. Aikahan alkaa ihmisen mittapuulla hidastua vasta "avaruusrakettivauhdissa" ja siinäkin kyse on vaan minuuteista. Eli autolla on turha kaahia siinä mielessä että kello kulkisi hitaammin.. Tai siis kyllähän se hidastuu, mutta niin vähän ettei sitä pirukaan huomaa.Pasteur kirjoitti:Voit varastaa ihmiseltä rahaa, rakkauden, kunnian tai aikaa. Mutta vain aikaa et voi koskaan saada takaisin.
Ei ihme että olet tuolla asenteella saanut sakotPasteur kirjoitti:Kolmas vuodatuksen ansaitseva ryhmä on "ajan tässä rauhassa 90km/h satasen alueella. Mutta KAH - tuossahan on 2km pitkä kaksikaistainen ohituskaistan pätkä. TAIDANPA KIIHDYTTÄÄ -> 110km/h!": Siis WTF!!!1 eikö siinä kaalissa oikeasti liiku yhtään mitään, kun on ensin kerännyt 5km pitkän jonon p*rseeseensä ja sitten kun VIIMEIN nämä epätoivoiset pendelöijät pääsisivät luupään ohitse niin kaveri alkaa kiitämään kuin viimeistä päivää! Tämä tietty loppuu siinä vaiheessa kun ohituskaistakin. Ja taaaas ajetaan kahdeksaakymppiä...
En aja tällä asenteella - vaan vuodatan (sehän tämän topicin nimi taisi olla?).NeliX4 kirjoitti:Ei ihme että olet tuolla asenteella saanut sakotLiikenteessä otetaan rennosti...
Tuo mainittu ongelma on kyllä mun kokemuksien mukaan hyvin yleinen, kun kyseessä on pitkä jono. Kun tullaan ohituskaistoille niin jonon nokassa ajava herää ja alkaa polkemaan, jolloin varsinkin ne autoilijan perässä olevat rekat eivät pääse ohi, vaikka haluaisivatkin. Ja jono on aivan saman näköinen, kun päästään ohituskaistoilta. Kyllähän sitä autoista muuallakin ohi pääsee - mutta onhan ne ohituskaistatkin ihan syystä tehty, joten miksi emme voisi kanssa autoilijoitamme täällä ohi päästää.Itse tulee ajeltua tuota TKU-JKL väliä lähes viikottain, niin ei kyllä ole tullut ko. kavereita vastaan.
Nimenomaan! Järki kädessä tuolla liikenteessä olisi ihan hyvä. Tässä olen aivan samaa mieltä!Ohituskaistalla tai ohitustilanteessa laitan yleenstä tallan lattiaan jo hyvissä ajoin, että vaikka ohitettava kuinka kiihdyttäisi niin ohi mennään suhahtamalla. Aina välillä siellä joku "Mika Häkkinen" hinuttaa sen rekan perässä puskurissa kiinni sen 5 km ja ohituskaistan alkaessa se Volvon V70:n 2.4 konella ei yhtäkkiä olekaan mikään tykki, kun meikäläinen ahdistaa peilissä vanhalla Oopelin rutkulla töötti pohjassa. Toiset ei vaan osaa- monet kylläkin! Monesti on käynyt niin, että olen suhauttanut normaalitiellä ohituspaikassa ko. autoilijan ja sen edessä olevan rekan ohi. Jos hinuttaa sen rekan perässä, ei näe mitään ja laseihin tulee kiven iskemiä sekä loskaa.
No kyllä mun mielestä on ihan fiksua ajaa mieluummin 85 80:n alueella ja 105 100:n alueella, kuin 90 koko matkan. On ne kasikympin rajoituksetkin kuitenkin ihan aiheellisesti sinne teille pistetty. Ja etenkin ne 60:n pätkät, joilla lapsia kulkee. Siellä satasen alueella ajellessasi tuskin voit ainakaan kellekään muulle olla turmioksi, joten mielummin hanaa siellä.Muutenkin ihmetyttää tuo kommentti, kun itse ajelen 90-100 todellista nopeutta koko matkan (paitsi motarilla 120). Kyllä siinä niitä 80-100 lappuja vaihtelee aina silloin tällöin. Itse vaan tulee ajettua sen verran paljon ja iltaisin, että ei vaan jaksa kiihdytellä tai jarrutella koko ajan matkaa.
Pasteur kirjoitti:..Hesassa annetaan tilaa ruuhkassa, jos joku sitä tarvitsee, ja jalankulkijatkin saattavat päästä tien yli.
No joo.kuriton kirjoitti:Mutta eikös alakkin jo sakkojen jälkeinen tuska helpottamaan?