Pasteur kirjoitti:Mutta totta kyllä on, että jos pidät mac:ejä windows-koneita parempina ja mac:iä pääasiassa käytät, niin usein leimaudut mac-fanaatikoksi!
Jos olet windows-käyttäjä ja käytät lähinnä vain windows-koneita ja pidät niitä jopa parempina, niin... ...mitä sitten? Sehän on ihan normaalia.
Eli kyllä silti pitää saada sanoa pitävänsä maccejä yksinkertaisesti paljon parempina koneina ja windows-koneita melko ärsyttävinä stressinluojina leimaantumatta fanaatikoksi!(?)
Mutta fanaatikot ovat tottakai aina negatiivinen ilmiö (kuten uskovaiset ja ateistitkin
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
). Paras ihmisluonto on agnostinen - ei väitä tietävänsä eikä kieltäydy harkitsemasta. Mutta jos se oma kokemus nyt vaan sanoo, että on nää macit paljon huolettomampia, niin p*skaakos siinä! Ei muuta kuin macistelemään, kunnes joku tuo siihen naaman eteen paremman koneen.
Sitä odotellessa...

Juuri noin sitten kun
- kaikki applen koneet ovat täydellisiä
- jos jotain kritiikkiä joku esittää johtu se vain esittäjän tyhmyydestä
- jobs ei ole koskan tehnyt mitään väärin (ja jos joskus onkin on se vain osoitus neron inhimillisyydestä, joka ei tietenkään toistu)
- kaikki uusi on aina applen keksimää (vaikka se olisi muilta kopioitukin tai sen olisi joku aikaisemmin tehnytkin)
- jo sitä ei apple tee sitä ei tarvita
...
tuota voisi jatkaa loputtomiin. JA tuo fanaattisuutta.
Itsekin olen valinnut kotikoneekseni Apple MBP koska se on paras juri minulle juuri siihen tarpeseen mikä minulla on.
En kuitenkaan väitä että se on ainoa oikea valinta enkä että applen toimitamalli suljettuine laite+käyttöjärjestelmineen olisi paras ratkaisu kuluttajan kannalta enkä sitä että apple ei olisi tehnyt /tee parhaillaan /tule tekemään virheitä enkä (tämä on paras) usko että apple ajattelee vain kuluttajan eli minun parastani
-