Erño kirjoitti:
On kivaa juu, kun hiekka, lasinsirut yms. lentää silmille eturenkaasta. Sateellaa se kura lentää naamalle takapyörän ja etupyörän kautta
Muoks: kuhmunehkäisyä ja quotemonster-block
Ei ole toistaiseksi sellaista fillari tullut vastaan, johon ei saisi lokareita.
"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
Erño kirjoitti:
On kivaa juu, kun hiekka, lasinsirut yms. lentää silmille eturenkaasta. Sateellaa se kura lentää naamalle takapyörän ja etupyörän kautta
Muoks: kuhmunehkäisyä ja quotemonster-block
Ei ole toistaiseksi sellaista fillari tullut vastaan, johon ei saisi lokareita.
Vasta sain omaani läpät, mutta nyt se onkin muuten ajokelvoton
Vector kirjoitti:Kesällä olis tarkoitus hommata uutta töllötintä ja siirtyä FullHD aikaa ja nyt se sitten löytyi sopivan tyylinen lättä seinälle ripustettavaksi
Onhan se kieltämättä ihan suht tyyli
"Hintaneuvos on salamannopea, mutta pikkuroope vielä nopeampi."
— mylman
Vector kirjoitti:Kesällä olis tarkoitus hommata uutta töllötintä ja siirtyä FullHD aikaa ja nyt se sitten löytyi sopivan tyylinen lättä seinälle ripustettavaksi
Onhan se kieltämättä ihan suht tyyli
toi on hieno. koska se tulee markkinoil ja mikä mahtaa olla hinta. jostain sivulta olin lukevinani et kesäkuussa tulis, mut hintaa ei löytynyt mistään.
Jos en väärin muista niin toi 40" malli tummansinisillä kehyksillä ois ollu verkkokaupassa jonkun 1500€. Niin ja tosiaa taitaa olla kesäkuussa tarjolla.
Rahteineen vähän tyyris... Ei paha mutta ei nyt niin pahasti kuumota.
Just noi edessä olevat usbit on mielestäni jees, koska pöydän allehan voi laittaa sen kunnon hubin, jossa on kaikki oikeat vermeet kiinni, mutta lisäksi olen itse jäänyt kaipaamaan muutamaa esillä olevaa usbia ihan satunnaisia tikkuja, ulkoisia kovoja, gadgettejä jne varten.
Pasteur kirjoitti:Just noi edessä olevat usbit on mielestäni jees, koska pöydän allehan voi laittaa sen kunnon hubin, jossa on kaikki oikeat vermeet kiinni, mutta lisäksi olen itse jäänyt kaipaamaan muutamaa esillä olevaa usbia ihan satunnaisia tikkuja, ulkoisia kovoja, gadgettejä jne varten.
Kurkkaapa sinne näppiksen päätyihin Tadaa!
Siis jos langallinen käytössä. Langattomalla tietty eri juttu.
TheKraken kirjoitti:Kurkkaapa sinne näppiksen päätyihin Tadaa!
Noh, tällähetkellä tuo näppis on kiinni toisessa usb-hubissa ja näppiksen toisessa usb-portissa on tosiaan se hiiri -> Ei riitä enää näppiksestä virtaa toisella usb-kytkennälle.
TheKraken kirjoitti:Kurkkaapa sinne näppiksen päätyihin Tadaa!
Siis jos langallinen käytössä. Langattomalla tietty eri juttu.
Kun liitän iPhonen noihin, niin saan herjan että virta ei riitä. Ulkoisen Delllin näytön kyljessä olevista riittää... ottaa siis ilmeisesti näytöstä virtaa.
Pasteur kirjoitti:Rahteineen vähän tyyris... Ei paha mutta ei nyt niin pahasti kuumota.
Just noi edessä olevat usbit on mielestäni jees, koska pöydän allehan voi laittaa sen kunnon hubin, jossa on kaikki oikeat vermeet kiinni, mutta lisäksi olen itse jäänyt kaipaamaan muutamaa esillä olevaa usbia ihan satunnaisia tikkuja, ulkoisia kovoja, gadgettejä jne varten.
Niin onha tuohon saatavilla edukkaampi versio ilman hubiloita..... Täsä.