Kesä on kandien taika-aikaa!Teppo Tulppu kirjoitti:Jaa enpäs sitten menekään leikkaukseen ensi kesänä.Lillan kirjoitti:Ja sain mä lisää töitäkin kesäks, anestesialle menen toikkaroimaan

Viesti Kirjoittaja Lillan »
Kesä on kandien taika-aikaa!Teppo Tulppu kirjoitti:Jaa enpäs sitten menekään leikkaukseen ensi kesänä.Lillan kirjoitti:Ja sain mä lisää töitäkin kesäks, anestesialle menen toikkaroimaan
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Tokko hän heti kuitenkaan hoitelee anestesiaa neurokirurgian yksikössä.Teppo Tulppu kirjoitti:Jaa enpäs sitten menekään leikkaukseen ensi kesänä.Lillan kirjoitti:Ja sain mä lisää töitäkin kesäks, anestesialle menen toikkaroimaan
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Mac-foorumilla voinemme kaikki tervehtiä tyydytyksellä alumiinin, tuon epäjaloista metalleista jaloimman, uusia aluevaltauksia maamme talous-, sivistys- ja jokapäiväisessä elämässä.Anniel kirjoitti:HAMKin alumnit ry sai juuri vihreää valoa HAMKista ESR-osarahoitteiseen alumnitoiminnan kehittämiseen ammattikorkeakoulussa tähtäävään hankkeeseen osallistumisesta.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
http://fi.wikipedia.org/wiki/AlumniRepe Ruutikallo kirjoitti:Mac-foorumilla voinemme kaikki tervehtiä tyydytyksellä alumiinin, tuon epäjaloista metalleista jaloimman, uusia aluevaltauksia maamme talous-, sivistys- ja jokapäiväisessä elämässä.Anniel kirjoitti:HAMKin alumnit ry sai juuri vihreää valoa HAMKista ESR-osarahoitteiseen alumnitoiminnan kehittämiseen ammattikorkeakoulussa tähtäävään hankkeeseen osallistumisesta.
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Viesti Kirjoittaja Aries »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Ens viikko on varmasti huonompi.Aries kirjoitti:En av det bästä viikoista myynnillisesti töissä
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
No et sääkään mistää mitää tiedä. Parhaiten ne lähtee pannulla voissa paistamalla.kuriton kirjoitti: ..ja nuo ikävät peräpukamat lähtee kyllä "hirttämällä" ilman nukutustakin.
Teikäläisen lupaukset kyllä tiedetään.kuriton kirjoitti:(kääk...yritän pitää lupaukseni.)
Viesti Kirjoittaja Macco »
Koskaan?arradarra kirjoitti:JeeJeeJee viimeinen työpäivä!![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja amanita »
Teppo Tulppu kirjoitti:No et sääkään mistää mitää tiedä. Parhaiten ne lähtee pannulla voissa paistamalla.kuriton kirjoitti: ..ja nuo ikävät peräpukamat lähtee kyllä "hirttämällä" ilman nukutustakin.![]()
)
Viesti Kirjoittaja The raconteur »
Viesti Kirjoittaja art-turku »
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Viesti Kirjoittaja amanita »
On sen eteen hommiakin tehty! 8)ManiMicci kirjoitti:Jippii!!!
Se on taas pystyssä. 8)
Viesti Kirjoittaja Scorp »
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Ikävää..mutta onneksi mulla on hyllyssä muutama Annan cd, jotta pääsen tään vaikeamman ajan ylitse !matteus/2 kirjoitti:Anna Eriksson joutui laulukieltoon!
Viesti Kirjoittaja tsip »
Viesti Kirjoittaja bloof »