Äänestävätkö snobit demokraatteja? Entä ovatko snobit huolissaan ympäristöasioista? Vähän liian raflaavan otsikon on Hesari laittanut. Mutta sitähän Hesari harrastaa.
Meidän planeettaamme ei ole mikään symbolinen kohtu, me ollaan kaikki suuressa sinisessä limousinessa (Jarkko Laine)
Meni kyllä kuvaus meikäläisen kohdalla mehtään... Tarkoitus on kuitenkin kavuta yhteiskuntajärjestelmässä ylempään kastiin vielä. 8)
MBP 2.3GHz Intel Core i5 13''|320Gb (5400rpm)|2x2Gb 1333MHz DDR3|Mac OS X 10.6.8
Samsung Syncmaster 225BW
WD My Book Studio Edition II 2TB
WD My Book Home 1TB
Logitech Z-5500 Digital
* Pidän kalliista lattesta
* Käytän hampaanvalkaisuainetta
* Ostan keskimäärin 5 paria urheiluTOSSUJA vuodessa
* Olen snobi
* Olen perfektionisti
* Olen vakuuttuneempi ylivoimaisuudestani verrattuna pc:n käyttäjiin
* Äänestän demokraatteja Yhdysvaltain presidentinvaaleissa
* Olen tietoisempi ympäristöstä
* Ajan hybridiautoa
* Pidän ekologisesta ruuasta
* Käytän enemmän kannettavaa kuin pöytäkonetta
* Lataan kotona maksullista musiikkia
Laskekaa pisteenne, max. 12 pistettä.
Mulla: 5 (about)
Viimeksi muokannut wanders, 28.4.2008 klo 22.13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Niin joo, ainoa kohta tuossa ketjun aloittaneessa artikkelissa joka osuu kohdalleen, on se, että äänestäisin demokraatteja, jos se vain olisi mahdollista. Ja varmaan hybridi-autollakin ajelisin, jos ne kärryt eivät maksaisi niin **** paljon.
Yksi tai kaksi pojoa... Riippuen siitä saanko pisteen läppärin käyttämisestä pöytäkoneena? Ennen opiskelemaan lähtöä tämä pysyy melko tiukasti pöydällä.
MBP 2.3GHz Intel Core i5 13''|320Gb (5400rpm)|2x2Gb 1333MHz DDR3|Mac OS X 10.6.8
Samsung Syncmaster 225BW
WD My Book Studio Edition II 2TB
WD My Book Home 1TB
Logitech Z-5500 Digital
Olivat tehneet tutkimuksen jossa mainitut asiat olivat yleisempiä kuin PC (jos korrekteja pitäisi olla niin puhuisimme Windowsia pyörittävistä X86-klooneista) käyttäjillä ja hesari viisaudessaan yleistää niin että kaikki mäkkikäyttäjät tekevät kyseisiä asioita...
Itse onnistuin ainoastaan löytämään kaksi kohtaa jotka ovat totta minun kohdalla.
Macbook Pro (mid 2011) 15" - 2,0 GHz Core i7 - 4Gt - 500Gt (7200RPM) - Radeon HD 6490M
MacBook Pro (mid 2007) 15" - 2,2 GHz Core 2 Duo - 4 Gt - 320 Gt (7200 RPM) - GeForce 8600 GT
Nokia N9 16Gt
Nikon D3100
iPod Touch 16Gt