Sitten ei käy. Tämä on ihan tavallista. Ehkäpä pitää myydä nämä Macit pois.amanita kirjoitti:Joo tietenkin, jos se on valkaiseva hammastahna.tkt kirjoitti:Käykö hammastahna hampaanvalkaisuaineesta?
--Ari
Viesti Kirjoittaja tkt »
Sitten ei käy. Tämä on ihan tavallista. Ehkäpä pitää myydä nämä Macit pois.amanita kirjoitti:Joo tietenkin, jos se on valkaiseva hammastahna.tkt kirjoitti:Käykö hammastahna hampaanvalkaisuaineesta?
Viesti Kirjoittaja harri_tku »
Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
Artikkelissa puhutaan urheilutossuista, ei sukista..wanders kirjoitti:* Ostan keskimäärin 5 paria urheilusukkia vuodessa
Viesti Kirjoittaja amanita »
Oma osumaluku tossupäivityksellä nyt 6.matteus/2 kirjoitti: Artikkelissa puhutaan urheilutossuista, ei sukista..
....Turun Varimportin vertaansa vailla olevista vakioasiakkaista puhumattakaan... 8)harri_tku kirjoitti:Terve!
Ainakin Turussa on selvä ero vaikkapa paikallisen PC-myymälän Indeshitin kraaterikasvoisten asiakkaiden ja Humacin tyylikäästipukeutuvien metroseksuaalien välillä.
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
1) en juo kahvia, vain tiettyä vihreää teetä (halpaa kiinalaista kylläkin, sanotaan puoli pistettä.wanders kirjoitti:Tiivistetään artikkelin oletukset:
* Pidän kalliista lattesta
* Käytän hampaanvalkaisuainetta
* Ostan keskimäärin 5 paria urheilusukkia vuodessa
* Olen snobi
* Olen perfektionisti
* Olen vakuuttuneempi ylivoimaisuudestani verrattuna pc:n käyttäjiin
* Äänestän demokraatteja Yhdysvaltain presidentinvaaleissa
* Olen tietoisempi ympäristöstä
* Ajan hybridiautoa
* Pidän ekologisesta ruuasta
* Käytän enemmän kannettavaa kuin pöytäkonetta
* Lataan kotona maksullista musiikkia
Viesti Kirjoittaja Tron »
Tuo HS-juttu oli sen verran vanha, että ajattelin että aiheesta on mahdollisesti keskusteltu jo aiemminkin. Sen takia minäkin etsin "ziljoonalla" hakusanalla enkä minäkään löytänyt. Sen takia tuuppasin jutun tänne. Olisi varmaan pitäny hakea hakusanalla "valkoiset hampaat"amanita kirjoitti:Olen hakenut ziljoonalla eri hakusanalla samaa muistamaani ketjua, en vain löydä!Macco kirjoitti:Eiks tästä ollut jo pitkä ketju jossakin
Mulla 1-3.wanders kirjoitti:Tiivistetään artikkelin oletukset:
* Olen snobi
* Olen perfektionisti
* Ajan hybridiautoa
Laskekaa pisteenne, max. 12 pistettä.
Mulla: 5 (about)
Viesti Kirjoittaja EJMV »
Tron kirjoitti:Tuo HS-juttu oli sen verran vanha, että ajattelin että aiheesta on mahdollisesti keskusteltu jo aiemminkin. Sen takia minäkin etsin "ziljoonalla" hakusanalla enkä minäkään löytänyt. Sen takia tuuppasin jutun tänne. Olisi varmaan pitäny hakea hakusanalla "valkoiset hampaat"amanita kirjoitti:Olen hakenut ziljoonalla eri hakusanalla samaa muistamaani ketjua, en vain löydä!Macco kirjoitti:Eiks tästä ollut jo pitkä ketju jossakin![]()
Viesti Kirjoittaja CamoN »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
* pidän lattesta (jäälatte NAM!), kalliista en tiedä, 1/2 pistettäwanders kirjoitti:Tiivistetään artikkelin oletukset:
* Olen snobi
* Olen perfektionisti
* Ajan hybridiautoa
Laskekaa pisteenne, max. 12 pistettä.
Viesti Kirjoittaja Fifi »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Kysely on alunperin Yhdysvalloista, eiköhän sikäläinen snobi ole ainakin hyvin lähellä suomalaista snobia.Fifi kirjoitti:Täytyy huomioida, että kyselyä ei ole standardoitu Suomeen. Snobi on erilainen eri kulttuureissa.
Viesti Kirjoittaja ERA »
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Mahtaa olla helppo luokitella ihmisiäTron kirjoitti:Minun mittapuun mukaan kaikki ne ovat snobeja joilla on yhdetkin urheilusukat.
Muistetaan kuitenkin, että artikkelissa ei puhuttu urheilusukista.Pikkuroope kirjoitti:Mahtaa olla helppo luokitella ihmisiäTron kirjoitti:Minun mittapuun mukaan kaikki ne ovat snobeja joilla on yhdetkin urheilusukat.
Apinan aivoillani en pysty parempaan, pahoittelen.Pikkuroope kirjoitti:Mahtaa olla helppo luokitella ihmisiäTron kirjoitti:Minun mittapuun mukaan kaikki ne ovat snobeja joilla on yhdetkin urheilusukat.
Huomaamme myös, että Mac käyttäjät ovat laumasieluja. Kun yksi alkaa puhua urheilusaappaiden sijasta urheliusukista, niin muut seuraavat perässäMaza kirjoitti: Muistetaan kuitenkin, että artikkelissa ei puhuttu urheilusukista.
Viesti Kirjoittaja wanders »
Voihan kihveli, asia korjattu viimein...Tron kirjoitti: Huomaamme myös, että Mac käyttäjät ovat laumasieluja. Kun yksi alkaa puhua urheilusaappaiden sijasta urheliusukista, niin muut seuraavat perässä
Viesti Kirjoittaja Scorp »
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Vähän sama, kuin farkut ja kalsarit, siis. Muuten, kun tennarit on tennistossut, niin ovatko korkkarit sitten koripallotossut?Mikael K. kirjoitti:Onko tossuilla ja sukilla suurikin ero? Kumpiakin käytetään samanaikaisesti, joten kysehän on vain pienestä kielen vaihtelusta. Eihän se juuri muuhun vaikuta. Tennarit ovat taas toinen juttu. Joka tapauksessa - pelkkää semantiikkaa koko juttu.
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Aikoinaan muuten tosiaan olivat! Turha sanoakaan, että siitä on aikaa.Maza kirjoitti:Muuten, kun tennarit on tennistossut, niin ovatko korkkarit sitten koripallotossut?
Viesti Kirjoittaja VilleF »
Pieni hintaero vain. Tossujen osalta tässä jutussa taidetaan tarkoittaa Suomeenkin pikkuhiljaa rantautuvaa "sneaker" kulttuuria, ja sen mukana alati kasvavaa toinen toistaan hienompien lenkkareiden määrää eteisessä. 8)Mikael K. kirjoitti:Onko tossuilla ja sukilla suurikin ero?
Viesti Kirjoittaja amanita »
Koripallotossut ovat korikset, korkkarit pyhitetään korkeille koroille!Maza kirjoitti: Vähän sama, kuin farkut ja kalsarit, siis. Muuten, kun tennarit on tennistossut, niin ovatko korkkarit sitten koripallotossut?
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”