Hyvä on... sitten mäManiMicci kirjoitti:Todellisuus? Se on ihmisille, joilla ei ole mielikuvitusta.

![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja Tron »
Hyvä on... sitten mäManiMicci kirjoitti:Todellisuus? Se on ihmisille, joilla ei ole mielikuvitusta.
Viesti Kirjoittaja koppa5 »
Ehkä kannattaisi ostaa kestävämpiä kenkiä niin ei tarvitsisi ostaa niin usein.koppa5 kirjoitti: Kenkiä ostan noin 3-4paria
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Koris tarkoittaa peliä nimeltä koripallo...amanita kirjoitti:Koripallotossut ovat korikset, korkkarit pyhitetään korkeille koroille!Maza kirjoitti: Vähän sama, kuin farkut ja kalsarit, siis. Muuten, kun tennarit on tennistossut, niin ovatko korkkarit sitten koripallotossut?
En ole vielä saavuttanut ihmisen sivistystasoa, joten käyttäytymiseni ei ole salonkikelpoista.ManiMicci kirjoitti:![]()
Modeainesta!
Viesti Kirjoittaja amanita »
Lakkaa vollottamasta, iso miäs! Kyllä ton tiän, ja sitä pelataan koristosssut jalassa. Tota mää tiätty tarkotin.Repe Ruutikallo kirjoitti: Koris tarkoittaa peliä nimeltä koripallo...
Viesti Kirjoittaja koppa5 »
Joo, kestävämpiä pitäisi ostaa, toi nyt oli kahden viimevuoden otos, sitä ennen ollaan menty 1-2parin vuosivauhdilla.Tron kirjoitti:Ehkä kannattaisi ostaa kestävämpiä kenkiä niin ei tarvitsisi ostaa niin usein.koppa5 kirjoitti: Kenkiä ostan noin 3-4pariaMinä en kyllä käytä kenkiä ollenkaan. Joskus sandaaleita, mutta niissä on se vika että ne ovat liukkaat jäisellä kelillä.
Kohta vinkkaan tästä osastosta markkinatutkimusta tekeville
Viesti Kirjoittaja J4n1 »
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Viesti Kirjoittaja Leader dog »
Viesti Kirjoittaja adjpg »
* Pidän kalliista lattesta: Kyllä jos joku tarjoaa muuten en raaski ostaa. ½pwanders kirjoitti:Tiivistetään artikkelin oletukset:
* Pidän kalliista lattesta
* Käytän hampaanvalkaisuainetta
* Ostan keskimäärin 5 paria urheiluTOSSUJA vuodessa
* Olen snobi
* Olen perfektionisti
* Olen vakuuttuneempi ylivoimaisuudestani verrattuna pc:n käyttäjiin
* Äänestän demokraatteja Yhdysvaltain presidentinvaaleissa
* Olen tietoisempi ympäristöstä
* Ajan hybridiautoa
* Pidän ekologisesta ruuasta
* Käytän enemmän kannettavaa kuin pöytäkonetta
* Lataan kotona maksullista musiikkia