Perkuna.
Nyt meni jo pari Late Lammasta ja Muumijaksoa pilalle.
Eyetv tallennuksessa ääni ja kuva pykii - kuvaan ilmestyy oheisen näköistä pikselöitymistä.
Eyetv softa on uusi - käyttis viimeinen tiikeri ja kone mini - jossa USB levynä lacie jolle tavara tallentuu.
Homma toiminut tähän saakka hyvin Eyetv versiosta 1.6.
AppleFarmer kirjoitti:Eikö nuo luvut pitäisi kaapelissa olla 100 ja 100 kokoajan? Näin ainakin minulla....
Edit: Eli tuo alhainen signal quality aiheuttanee nyt pikselöitymistä ja katkomista.
Ehkä. Mutta miksi tallenteet on tuota pikselisontaa, mutta livekuva ei?
Mun siis pitää valittaa taloyhtiön vahvistimesta?
Paitti että pitää tsekata vaikuttaako tuo mun kaapelimodeemi asiaan.
Tosin - ongelmat alkoivat viikko sitten ja Elgato -EyeTV setti on ollut mulla kolmisen vuotta - ja kaapelimodeemi kolme kuukautta. (Kaapelimodeemi 10/2 on nimittäin kympin verran halvempi kuin 8/2 adsl)
Näin täytynee tehdä - ne on tosin siellä aika surkeeta laatua.
Mutta kelpaisivat varmaan kuuluisan partioseuran Jyskän parsijoiden kerhoiltaan
Jep. Täällä on tyttären kanssa katottu niitä Full HD -telkkarista varsin tyytyväisenä. Noiden Muumien (varsinkaan kakkoskauden jaksojen) kuvanlaatu kun ei päätä huimaa edes DVD:ltä.
Pastori kirjoitti:Ja kuinkas Laten kanssa sitten?
Merirosvosatamasta kuulemma löytyy helposti kaikki 40 jaksoa.
Ylen kanavien signaali on hetkittäin tosiaankin lukemissa 0%/50% vaikka muiden kanavien lukemat ovat 100%/100%.
Olisko tässä siis vika YLEssä, eikä kotona?
Ylen kanavien signaali on hetkittäin tosiaankin lukemissa 0%/50% vaikka muiden kanavien lukemat ovat 100%/100%.
Olisko tässä siis vika YLEssä, eikä kotona?
Monesti vika on siinä YLEn ja kodin välissä, näin ovat isot pojat kertoneet.
OT: Huomasin itse antennitaloudessa että kun siirryttiin kokonaan digi-aikaan niin YLEn kanavien signaalin taso heikkeni meillä. Joku osasi opastaa että, uskomatonta mutta totta, digi-lähettimien paikkaa on siirretty lähetinmastoissa. Toivottavasti suurempi osuus ihmisistä hyötyy tästä muutoksesta.