Aurinkoista vappua Hompuille!
Menenkin tästä täyttämään itseäni munkeilla ja simalla

Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Alpha- »
Viesti Kirjoittaja MacMees »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja McKorhone »
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Ennen kaikkia, Jamac se oli hienosti sanottu "Tekeehän runoilijatkin monia kirjoja"Jamac kirjoitti:Vai edullista, mutta ihan käypää, Lidlin olutta?
Viesti Kirjoittaja Crash test dummy »
Viesti Kirjoittaja InstigatoR »
Kolmella neljällä markan nakkia olen minä koittanut, kortti pöytää lyyä!InstigatoR kirjoitti:Ööööh.... Menikö joku tänään kihloihin??? Hmmm.... Joku taisi mennä... Olihan sitä nyt jo 4 ja puoli vuotta oltukji jo niin kai se aika tuli jo.. Hmmm
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Erona normaaliin siis kuume vaan ei niinkään houreet.darthmother kirjoitti:Onnea vaan kauheesti kaikille Vapuille. Itse vietin aaton sängynpohjalla... kipeänä 38°C kuumehoureessa, nytkin on pää kipeä (37,2°C), joskaan ei krapula, mikä on hienoa, vaikkakin olo on vieläkin kurjempi kuin kohmeloisessa. hei hulinaa
Viesti Kirjoittaja Macco »
Juha Jokisen muinaista selostusta lainaten: "Tuo nuori juniori..."darthmother kirjoitti:^Niin no olen houraillut kohta 44 vuotta
Viesti Kirjoittaja masa »
Vienpäs äidille terveiset- Hänellä tänään 70V juhlat- synttärit ja nimipäivä samana päivänädarthmother kirjoitti:Onnea vaan kauheesti kaikille Vapuille.
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Adolf Erhnrootia lainatakseni: "Sillä minäkin olen ollut nuori, nuorempi kuin moni muu."Repe Ruutikallo kirjoitti:Juha Jokisen muinaista selostusta lainaten: "Tuo nuori juniori..."darthmother kirjoitti:^Niin no olen houraillut kohta 44 vuotta